Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין 2 רכבים:

1. לוגאן 2009 115000 ק"מ. לפי בדיקה של חב' הליסינג הספק מנוע 99 כ"ס במקום 110 לפי היצרן. כמו כן הרכב עבר תאונה במסגרתה הוחלפו פגוש אחורי ודלת אחורית. ללא פגיעת שלדה.

2. לוגאן 2009 116000 ק"מ. הספק מנוע 88 כ"ס. ללא פגיעת שלדה.

יש לי גם גרף של בדיקת תיבת ההילוכים (אוט') - האם יש באיזשהו מקום מדריך איך לקרוא את הגרף הזה?

 

כמובן שאני לא סומך על הבדיקות שלהם ובכל מקרה לפני קניה אבדוק את האוטו במכון.

אני נוטה להעדיף את הרכב מס' 1 בגלל הספק המנוע הגבוה יותר. 99 זה נשמע הגיוני לרכב בק"מ ובגיל הנ"ל? מה דעתכם?

כמו כן לגבי המחיר - דורשים 54000 (לאחר מיקוח קל). לדעתי לא שווה יותר מ-50000. מה דעתכם? המחירון הוא 63000.

תודה

פורסם

נתוני ההספק שאתה רואה בטופס הבדיקה הם משהו שצריך לקחת בהערכה גסה מאוד. אם היה כתוב שם 50 כ"ס אולי הייתי מודאג, אבל ההפרש בין 80 ל-90 כוחות סוס זה משהו שבהחלט יכול להיות הגיוני אם הבדיקה בוצעה בשני מכוני בדיקה שונים.

 

לדעתי לך על הרכב השני, כי רוב הסיכויים הם שלראשון יש פגיעת שלדה (למרות מה שכתוב בטופס הבדיקה של חברת הליסינג).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מדובר בדאצ'ה לוגאן- חד משמעית אל תתקרב! רכב מאוד לא בטיחותי ומיושן מאוד!

 

לא רוצה להשתמש במילים בוטות אבל תבדוק לפני שאתה כותב (3 כוכבים במבחני ריסוק סבירים גם באחוזים, רכב שמיועד לפשטות ואמינות

נסיון רב יחסית איתו בחו"ל ושאלה העיקרית היא מה תמצא באותו סכום 7 מקומות ומרווח פנים).

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

לפני כשבועיים קניתי רנו לוגאן 2010 מחברת ליסינג.

בינתיים מרוצה מאד מהרכב ומהשרות של החברה.

רכב פשוט מאד, מרווח מאד, זול משמעותית מהמתחרות, נוח לנסיעה ובתקווה שיהיה גם אמין לאורך זמן.

פורסם
מתלבט בין 2 רכבים:

1. לוגאן 2009 115000 ק"מ. לפי בדיקה של חב' הליסינג הספק מנוע 99 כ"ס במקום 110 לפי היצרן. כמו כן הרכב עבר תאונה במסגרתה הוחלפו פגוש אחורי ודלת אחורית. ללא פגיעת שלדה.

2. לוגאן 2009 116000 ק"מ. הספק מנוע 88 כ"ס. ללא פגיעת שלדה.

יש לי גם גרף של בדיקת תיבת ההילוכים (אוט') - האם יש באיזשהו מקום מדריך איך לקרוא את הגרף הזה?

 

כמובן שאני לא סומך על הבדיקות שלהם ובכל מקרה לפני קניה אבדוק את האוטו במכון.

אני נוטה להעדיף את הרכב מס' 1 בגלל הספק המנוע הגבוה יותר. 99 זה נשמע הגיוני לרכב בק"מ ובגיל הנ"ל? מה דעתכם?

כמו כן לגבי המחיר - דורשים 54000 (לאחר מיקוח קל). לדעתי לא שווה יותר מ-50000. מה דעתכם? המחירון הוא 63000.

תודה

מדובר ברכב 7 מקומות?

אל תתקרב כי היא עשויה מפלסטיק שאתה מרגיש בו, חלשה,גרועה........

פורסם
מדובר ברכב 7 מקומות?

אל תתקרב כי היא עשויה מפלסטיק שאתה מרגיש בו, חלשה,גרועה........

 

עשויה מפלסטיק ?, חשבתי שמפח.. אבל כנראה בדקת בעצמך...

בקיצור , עשה טובה ואל תגיב אם אין לך משהו חכם ליידע את הפורום.

 

הלוגאן הינו רכב פשוט אשר עיקר היתרון שלו הוא היכולת להסיע 7 נוסעים בעלות מינימאלית.

מנוע 1.6 ליטר הותיק של רנו עם גיר ידני , שילוב שהוכיח בעבר אמינות טובה מאוד.

רכב משפחתי בסיסי ללא יותר מדי תיחכום ושטויות , טיפולים בזמן והרכב יראה אמינות טובה מאוד , בדיוק כמו ברומניה שהלוגאן ושאר מוצרי דאציה מראים עמידות טובה מאוד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קודם כל - תתחדש!

רכב בקטגוריה של 7 מקומות, מקטין את האופציות לבחירה.

יהיה מעניין לשמוע חוות דעת שלך, גם בחלוף זמן נוסף (איני אומר זאת בצורה נגטיבית חלילה, אלא מטעמי סקרנות).

alfa 156 2.5.

פורסם
עשויה מפלסטיק ?, חשבתי שמפח.. אבל כנראה בדקת בעצמך...

בקיצור , עשה טובה ואל תגיב אם אין לך משהו חכם ליידע את הפורום.

 

הלוגאן הינו רכב פשוט אשר עיקר היתרון שלו הוא היכולת להסיע 7 נוסעים בעלות מינימאלית.

מנוע 1.6 ליטר הותיק של רנו עם גיר ידני , שילוב שהוכיח בעבר אמינות טובה מאוד.

רכב משפחתי בסיסי ללא יותר מדי תיחכום ושטויות , טיפולים בזמן והרכב יראה אמינות טובה מאוד , בדיוק כמו ברומניה שהלוגאן ושאר מוצרי דאציה מראים עמידות טובה מאוד.

כן מפלסטיק, פעם הייתי בקל אוטו וכשנגעתי בו היה ממש פלסטיק לא פח והוא חלש בגירסה אוטומטית ושאלתי בעל של הרכב שאמר שהוא מתאמץ בעליות.וחברי הפורום לא חייבים להיות כולם בעד או נגד דבר מסויים כל אחד יש לו מעמד שלו ואני לא מתקרב ללוגאן אם לא נשאר בעולם רכב 7 מקומות אחר, ולמה הרבה אנשים לא קונים לוגאן אם הוא כל כך טוב?

פורסם

סייג לחוכמה שתיקה

אם אתה לא רוצה לקנות לוגאן - אל תקנה

אבל אם לא נסעת באחד כזה או החזקת אחד כזה או קראת מבחני דרכים וביקורות ארוכות טווח מחו"ל (או בארץ) על הדגם אל תייעץ לאחרים (אתה יכול אבל חבל לבלבל אחרים עם נתונים שגויים).

תצליח

פורסם
כן מפלסטיק, פעם הייתי בקל אוטו וכשנגעתי בו היה ממש פלסטיק לא פח

 

יתכן מאוד שהכנפיים הקידמיות עשויות מפלסטיק, כמו ברנו קליאו ובעוד דגמים של רנו.

 

מה בדיוק הבעיה עם זה?

 

 

פורסם
יתכן מאוד שהכנפיים הקידמיות עשויות מפלסטיק, כמו ברנו קליאו ובעוד דגמים של רנו.

 

מה בדיוק הבעיה עם זה?

 

אין בעיה, הרבה רכבים כך אבל זה נורא כשאתה כך ללא רצון השתענת ליד הדלת אתה תשמע קול הפלסטיק שאומר שאינו יכול לעמוד.

פורסם

כל אחד והטעם שלו.

 

אחד יגיד שהיא מתאמצת בעליות, כי הוא נהג לפני זה באמריקאית מנוע V6.

 

אחד יגיד שהיא עשויה מפלסטיק, כי בשבילו האמר זה רכב חזק.

 

כל אחד ומה שהוא מחפש.

הבנאדם פה חיפש רכב פשוט גדול וזול, זה מה יש בתקציב, לגבי אמינות, אם זה מנוע 1.6L של רנו ותיבה ידנית, לדעתי באחזקה נכונה היא תיהיה מצויינת לדעתי.

פורסם
כל אחד והטעם שלו.

 

אחד יגיד שהיא מתאמצת בעליות, כי הוא נהג לפני זה באמריקאית מנוע V6.

 

אחד יגיד שהיא עשויה מפלסטיק, כי בשבילו האמר זה רכב חזק.

 

כל אחד ומה שהוא מחפש.

הבנאדם פה חיפש רכב פשוט גדול וזול, זה מה יש בתקציב, לגבי אמינות, אם זה מנוע 1.6L של רנו ותיבה ידנית, לדעתי באחזקה נכונה היא תיהיה מצויינת לדעתי.

 

מסכים איתך לחלוטין. אני מחזיק ברכב נוסף - ניסן אלמרה - ואכן יש הבדלים בעיקר בפלסטיקים הפנימיים ובכוח של המנוע, אבל בסה"כ אני מאד מרוצה מהרנו (דאצ'יה!) כי היא נותנת תמורה טובה למחיר והכי חשוב - אשתי מרוצה ;-) בסופו של דבר היא נוהגת ברכב רוב הזמן.

פורסם

להבדיל מחלק מהמגיבים מעלי - היה לי לוגאן (ליסינג) במשך 3 שנים ו-120,000 ק"מ.

 

בשורה התחתונה - אם אתה צריך רכב 7 מקומות והתקציב נמוך - זה הרכב.

זהו רכב בסיסי ופשוט שהיתרון הגדול שלו הוא 7 מקומות אמיתיים (אני על 190 הסנטימטרים שלי ישבתי בשורה השלישית בנסיעה של כשעה ללא בעיות).

מעבר לכך - המנוע קצת חלש (היה לי ג'מפי טורבו דיזל לפניו), בגז' קטן וצריכת דלק של כ-1:10 בנסיעה משולבת (בעיקר בינעירונית) - בדגם האוטומטי.

פלסטיק פשוט, בקרים בסיסיים, אין ESP כסאות פשוטים אבל נוחים.

בזמנו ביקשתי מחברת הליסינג רכב ידני אבל הם לא הסכימו בשום אופן רק אוטומטי. לכן כל הדיבורים על גיר רגיל - פחות רלונטיים. עד כמה שאני זוכר - לבשק יש לוגאן עם גיר ידני.

×
×
  • תוכן חדש...