Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי התלבטויות הבנתי שהמכשיר הזה מתאים לי.

קניתי אותו היום והרכבתי אותו בעצמי.

יש לי שתי מגברים. מונו ומגבר ארבעה ערוצים.

לרדיו דיסק יש 2 יציאות למגבר FRONT &REAR/SUB. לפרונט מחובר 4 ערוצים שאליו מחובר קומפוננט אחד, וליציאה השניה מחובר RCA שמגיעה מהמונו. שומעים יפה ובלי בעיות אבל אין לי שליטה על הסאב. מה חיברתי לא נכון ואיך אני יכול לסדר את זה?

פורסם

אשמח לחוות דעת לאחר מספר ימים. ואם הדיבורית המובנית עובדת היטב ללא קטיעות.

אני גם בדרך לקנות את זה כנראה...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

את השליטה על הסאב מצאתי. הכוונה היא שאני מגביר או מנמיך את הסאב אין שום תגובה.

 

ולא הבנתי מה אני אומר להבין מעמוד 14

פורסם

יש לי את הרדיו דיסק הנ"ל כבר מספר חודשים.

 

הדיבורית עובדת מעולה. המינוס היחיד הוא שמתפעלים אותה דרך המכשיר סלולרי. אי אפשר לענות ולנתק דרך הרדיו דיסק.

פורסם
יש לי את הרדיו דיסק הנ"ל כבר מספר חודשים.

 

הדיבורית עובדת מעולה. המינוס היחיד הוא שמתפעלים אותה דרך המכשיר סלולרי. אי אפשר לענות ולנתק דרך הרדיו דיסק.

 

אני לא בטוח...אבל אני חושב שמישהו ענה פה לפני זמן מה שזה קשור להגדרות ואפשר לשנות את זה. תבדוק את האופצייה אבל אולי אני טועה...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

אני אנסה לעזור

 

לחץ מספר שניות על כפתור ה-DISP

מה שיכניס אותך למצב SYSTEM SETUP

שם בעזרת החצים > בחר אופציות עד שתגיע אל REAR\S-W

בעזרת כפתור הווליום בחר S-W

 

בהצלחה.

פורסם
יש לי את הרדיו דיסק הנ"ל כבר מספר חודשים.

 

הדיבורית עובדת מעולה. המינוס היחיד הוא שמתפעלים אותה דרך המכשיר סלולרי. אי אפשר לענות ולנתק דרך הרדיו דיסק.

 

אם לדעתך זהו המינוס היחיד, אז יש לי בשורות משמחות עבורך.

לחיצה על כפתור BAND תענה לשיחה, ולחיצה על כפתור MENU, תנתק אותה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

ממש לא נכון, למען האמת אני עם דגם מתקדם יותר, cz 702, וממנו אני מרוצה עד הגג ואפילו מעבר לזה.

כאשר אמרתי שאם לדעתך זהו המינוס היחיד, לא התכוונתי לומר שלדעתי יש עוד מינוסים, פשוט רציתי לומר שגם זה לא מינוס, מכיוון שזה פשוט לא נכון, וישנה אופציה כזאת. עכשיו תוכל להמליץ על המכשיר בלב שלם.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

×
×
  • תוכן חדש...