Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה bx מסרבת להניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי הייתה בעיה הזאת פעם אחת באוטו הזה בגלל הפלאגים! גם כן: הם היו נראים בסדר, הכל היה- והאוטו לא הניע! מיד אחרי שהוחלפו- הניע, לא האמנתי- אבל ככה זה היה!:roll: הטיימינג למיטב זכרוני החלפתי בזמן שעשיתי משאבת מים- ומאז אוטו במיקרה הטוב עשה כמה מאות קילומטרים, מנוע גם עבד בסדר וקשה לי להאמין שככה פתאום הלכה הקומפרסיה. אז תעשה ניסוי- תחליף פלאגים ותנסה!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

העלילה מסתבכת....

שמעתי בעצתכם והחלפתי פלגים בראש וראשונה.

הקודמים היו מפוחמים כפי שניתן לראות בתמונה.

לאחר שלושה שבועות של סרבנות הניע בנגיעה (עם קבלים). איזה יופי טופי.

לאחר דקה של עבודת מנוע יפה כיביתי ועברתי לעניינים אחרים.

שעה מאוחר יותר כבר לא מניע יותר !! גם לא מגמגם. בדיוק כפי שהיה קודם ובדיוק כפי שנתקעתי עם האוטו לראשונה.

גם עם פתיחת הפרפר ובמצערת מלאה...נאדה. ברוב יאוש הרמתי מעט את הקרבורטור והסעפת יניקה לחה מדלק.

ובשביל המצטגננים פתחתי את מכסה רצועת הטיימיג והכל נראה כשורה.

לדעתי הלא מקצועית.. מצטברים הסימנים שמדובר בבעיית ניצוץ שיתכן והוא חלש...אולי הכוהל עייף ???

קצין הרכב בחברה שלי אמר שישנו מכשיר חשמלי שעוקף את כל הדיסטרבוטור ואם הרכב עובד עם התקנתו אז הבעיה ברכיבים החשמליים שעקפנו.

אז בינתיים לא התייאשתי אז "הצילו" קטן.

לא מעוניין לגרור את הרכב אם למישהו המלצה על חשמלאי באזור ת"א אודה.

20121225_112650-1.jpg

פורסם

אולי יש לך בעיה של תערובת. תבדוק שוב פעם את הפלגים! יש סיכוי שהם נרטבו.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

גם לי יש תחושה שהקרבורטור מזייף- ובגלל זה הפלגים נרטבים וזה עושה את הצרות! הרי הפלגים שהחלפת עכשיו- אני החלפתי ואולי האוטו עשה איתם 60-70 קילומטר, לא הגיוני שכבר הלכו ככה סתם! אני לא זוכר: עשית שיפוץ לקרבורטור כבר- כי אני לא עשיתי בוודאות, אולי זאת באמת הבעיה?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

הפלגים לא רטובים. לא משמן ולא מדלק. רק מפויחים ויבשים.

לפי מה שקראתי פלאגים מפויחים כאשר תערובת הדלק עשירה.

עדיין היה צריך לגמגם.

פורסם

אבל עשית את הקרבורטור או לא? -לא נראה לי ניצוץ חלש כי אחרת לא היה עובד בכלל, או עובד גרוע כל הזמן...:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

נשמע כמו תערובת לא תקינה שסותמת את הפלאגים, בשילוב עם מזג האויר הקר מציף את המנוע.

נסה לנתק את צינורות הדלק ולהניע הטזת עם ספריי קרבורטורים ללועות של הקרבורטור.

יכול להיות כמובן שגם הפלאגים לא מתאימים :-P (שמו לי פעם פלאגים לא מתאימים שהתפגרו אחרי 200 ק"מ. עד שעליתי על זה, אוהו....)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

שלום

היו לי בדיוק את אותם בעיות שאתה מתאר ב-BX שהיתה לי.

עברתי בשתי מוסכים מורשים פיז'ו סיטרואן במפרץ חיפה:

האחד טען שיש להחליף כוהיל, השני טען שיש בעיה במפלג

ולבסוף הבעיה היתה מודול הצתה אלקט'.

החלפת מודול, שתי ברגים וקונקטור, עשר דקות עבודה.

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
אבל עשית את הקרבורטור או לא? -לא נראה לי ניצוץ חלש כי אחרת לא היה עובד בכלל, או עובד גרוע כל הזמן...:roll:

 

הקרבורטור לא עבר ניקוי.

מהבדיקות שעשיתי לא סתום. בדקתי גם את נקיונם של הדיזות.

פורסם
שלום

היו לי בדיוק את אותם בעיות שאתה מתאר ב-BX שהיתה לי.

עברתי בשתי מוסכים מורשים פיז'ו סיטרואן במפרץ חיפה:

האחד טען שיש להחליף כוהיל, השני טען שיש בעיה במפלג

ולבסוף הבעיה היתה מודול הצתה אלקט'.

החלפת מודול, שתי ברגים וקונקטור, עשר דקות עבודה.

שי

אין חכם כבעל נסיון.

אנא מידע נוסף על מודול ההצתה, היכן מותקן ? מה תפקידו ? היכן ניתן להשיג ? איך זה נראה ?

פורסם

פרק שוב את הפלגים נקה אותם רצוי עם מברשת פלדה. בדוק מרווח והחזר.

 

הסר את פילטר האויר מהקרבורטור ונסה להניע . אם יניע תן לו לפעול כמה דקות ותראה אם הצ'וק נפתח.

לפי הםלגים המצולמים יש עוד דלק/מחסור האויר. יתכן גם שפילטר אויר סתום אבל נראה לי שהבעיה היא שהצ'וק נשאר סגור. אם ה'וק נשאר סגור תפתח את הפרפר ותבדוק מה הבעיה בנדגנון הפתיחה/סגירה של הצ'וק.

 

לא נראה לי שיש בעיה עם הכוייל או עם המודול כי אז הרכב לא היה מניע.

איפה אתה גר.

שלמה דן גדרון

פורסם

שלום רב !

היחיד שקלע למטרה הוא שלמה דן גדרון.

(שלמה דן גדרון, הבחור גר בתל אביב ומחפש מכונאי דרך שיבוא לביתו).

כל הסימנים מראים על הקרבורטור שלא עבר נקוי ושיפוץ זמן רב, ורק טופל בעזרת ריסוס ספריי קרבורטור בשני הלועות.

יש להתמקד בצוק האוטומטי הבעייתי בקרבורטור, שלפי כיפוף המצערת, מצביע על בעייה שאופינית בקרבורטור זה, מכלול הצוק לא מתפקד, ו/או מכוון גם יחד, מה שגורם לחסימת האויר לקרבורטור, וגורם בכך להכשרת תערוובת הדלק, ולפיוח הפלגים, מה שמקשה מאד על הצתת תערובת הדלק בעיקר במנוע קר.

פיוח הפלגים, החדשים שהורכבו, מאשש את אבחנתי זאת.

נקוי הפלגים בעזרת מטלית יבשה, ומברשת ברזל, ואם יתאפשר גם לחץ אוויר יקל על ההתנעה מחדש, ומומלץ לגשת מידית למכון קרבורטורים מומלץ, שיתמקד בכוון הצוק האטומטי, ואו בהחלפת מכלול הצוק(שקשה מאד אם בכלל להשיג אותו).

במצב הנוכחי הצוק האוטומטי מתקשה להתנטרל, והמנוע עובד בסלד גבוה, גורם לפיוח מידי של הפלגים, ופולט עשן שחור מצינור הפליטה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בוא נתחיל בתקלות השיגרתיות

לבדוק ניצוץ בפלגים (כבר נאמר) אבל חשוב מאוד אם הניצוץ חזק ובריא

לפרק פלגים לראות אם אינם רטובים מדלק או מפויחים אם כן להחליף

לשחרר את המפלג ולקדם אותו

להסיר את בית הפילטר (אויר) לפתוח ידנית את מצערת הצו׳ק ולקבע אותו שישאר במצב פתוח ( יש מצב שהצו'ק סגור לחלוטין ואז אין קיזוז אויר)

עד כאן בשלב זה

 

לגבי הקונקטור שציינת זהו למעשה שסתום שפותח מעבר ווקום למיצב הטורים כאשר אתה מפעיל מזגן

 

בהצלחה

קובי קליין

 

ראשית כל אין לך בעיה בטיימיג ובמנוע.

עצם העובדה שהרכבת פלגים והמנוע התניע מצביעים על כך שהמנוע תקין

הבעיה היא אך ורק בהצתה או בקרבורטור או בשניים

אז למה בכל זאת התניע המנוע כאשר החלפת פלגים ?

בוא נאמר שההצתה לא תקינה מסיבה כל שהיא. חוטים פגומים/ מכסה מפלג סדוק/ הפחם שנמצא במרכז המכסה שבור או קצר ואינו נוגע ברוטור/ סליל הצתה/ מודול, כאשר הפלגים חדשים ונקיים ההתנגדות שלהם יותר נמוכה ואז הניצוץ בפלגים מתפרץ ביתר בקלות, גם אם הניצוץ חלש ולקוי עדיין המנוע יכול להתניע.

אבל כאשר הפלגים קיבלו מעט פיח או רטיבות קלה של שמן ודלק אין ביכולתו להתניע אם ניצוץ חלש.תחליף עוד פעם פלגים המנוע יתניע בנגיעה אבל כמובן זה לא פיתרון.

מצד שני יתכן ותערובות הדלק מאוד עשירות / טיפטוף דלק / צו׳ק סגור מידי בלי קיזוז אויר

חשוב מאוד לבדוק את עוצמת הניצוץ על הפלגים

בכל מקרה רצוי ומומלץ להחליף מכסה מפלג / רוטור / חוטי הצתה / פלגים ( חדשים)

 

בהצלחה

קובי קליין

פורסם
ראשית כל אין לך בעיה בטיימיג ובמנוע.

עצם העובדה שהרכבת פלגים והמנוע התניע מצביעים על כך שהמנוע תקין

הבעיה היא אך ורק בהצתה או בקרבורטור או בשניים

אז למה בכל זאת התניע המנוע כאשר החלפת פלגים ?

בוא נאמר שההצתה לא תקינה מסיבה כל שהיא. חוטים פגומים/ מכסה מפלג סדוק/ הפחם שנמצא במרכז המכסה שבור או קצר ואינו נוגע ברוטור/ סליל הצתה/ מודול, כאשר הפלגים חדשים ונקיים ההתנגדות שלהם יותר נמוכה ואז הניצוץ בפלגים מתפרץ ביתר בקלות, גם אם הניצוץ חלש ולקוי עדיין המנוע יכול להתניע.

אבל כאשר הפלגים קיבלו מעט פיח או רטיבות קלה של שמן ודלק אין ביכולתו להתניע אם ניצוץ חלש.תחליף עוד פעם פלגים המנוע יתניע בנגיעה אבל כמובן זה לא פיתרון.

מצד שני יתכן ותערובות הדלק מאוד עשירות / טיפטוף דלק / צו׳ק סגור מידי בלי קיזוז אויר

חשוב מאוד לבדוק את עוצמת הניצוץ על הפלגים

בכל מקרה רצוי ומומלץ להחליף מכסה מפלג / רוטור / חוטי הצתה / פלגים ( חדשים)

 

בהצלחה

קובי קליין

ולבדוק שמגיע 12v לסליל ההצתה ולא פחות!

eran lanski

חבר מס- 14084


×
×
  • תוכן חדש...