Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לחברי הפורום היקרים!

 

בעת חיפושי בין חנויות שמוכרים אביזרי רכב וכדומה בעירי, חיפשתי תחליף לנורות ההלוגן בעלות האור הצהוב הזעוותיות שמורכבות על רכבי.

 

כמובן שהייתה לי עדיפות למצוא נורות של פיליפס דיימונד ווי'זן או של MTEC, אך ללא הצלחה.

ב3 חנויות שונות מצאתי את אותן נורות של חברות H.O.D בגוון 5000K שעל פי המוכרים בחנות נחשבת מוצלחת ונמכרת הרבה.

 

לפני שארכוש לי זוג בעלות צנועה של 170 ש''ח, רציתי לדעת האם למישהו יש ניסיון עם הנורות הנ''ל?, או לחילופין, מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת נורות של פיליפס דיימונד?, מוכן להרחיק עד תל אביב והסביבה (גר באשדוד).

 

תודה מראש ושבוע טוב! :lol:

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

מה נשמע,

אגב גם אני בעל הונדה גאה :) סדאן 07 סיויק.

 

לנושא,

H.O.D האלה ,להתרחק ומהר, זו לא נורה סטנדרטית משתמשת ב W גבוהה , חברות לא ידועות וללא תקן.

 

אם אתה מחפש MTEC או DIAMONS VISION.

 

תריץ מילות חיפוש בגוגל :

" תאורה לרכב "

https://www.google.co.il/search?q=%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94+%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&oq=%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94+%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&aqs=chrome.0.57j59j61l3j62.2889&sugexp=chrome,mod=2&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

בבקשה

פורסם

בסדר שמתי כבר משהו היום זמני כזה, נותן עבודה מצוינת, בדקתי מכמה אנשים שקנו מאותו בנאדם את הנורות האלו ולחלק מהם מורכב כבר חצי שנה ומעלה ונותן עבודה כמו שצריך ללא תקלות, גוון מהמם, כבר אני יעלה תמונות.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

למה אתה לא יכול למצוא דיאמונד ויז'ן אם אפשר לשאול?אין את הפיליפס בסוג הנורה שאתה צריך?

לפני כמה זמן שמעתי על חברת GP THUNDER,

מייצרת קסנונים ומוכרת- לא זבל סיני, כנראה קוריאני או אמריקאי, לא סגור על זה.

בכל אופן, 55W רגיל, יש להם דמוי קסנון בגוון 7500 ועד 8500,

אך אל תיבהל, התוצאה אמורה להיות לבנה.

הרץ חיפוש באינטרנט.

 

בדרך כלל הנורות הסיניות יכולות לתת גוון יפה, אך אני בטוח שהאיכות שלהן על הפנים ובנוסף כמה באמת נראה לך שהן יחזיקו?

 

בכל אופן, תמונות בכיף (:

פורסם

מסתבר שהנורות של הרכב שלי די נדירות, זה לא H1\7\4 זה HB...

אז נורה סינית זה מה שמצאתי בינתיים והיא נותנת גוון מאוד יפייפה, ואגב לא יודע מה איתך אבל דיימונד וויז'ן נראה לי שאין חנויות בארץ שמוכרות. והסינית שתחזיק כמה שתחזיק, 2 זוגות כולל התקנה עלו לי 250 שזה סבבה מבחינתי.

אגב אצלי ברכב צריך להתקין 2 זוגות, אחד לאור גבוה ואחד לאור חנייה.

 

עריכה:

אם אני לא טועה אלו אותם נורות http://www.ebay.ca/itm/9005-HB3-100W-12v-Kobo-Super-White-Xenon-Gas-Charged-HID-Headlight-Halogen-Bulbs-/130601456032?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e687411a0

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
מה נשמע,

אגב גם אני בעל הונדה גאה :) סדאן 07 סיויק.

 

לנושא,

H.O.D האלה ,להתרחק ומהר, זו לא נורה סטנדרטית משתמשת ב W גבוהה , חברות לא ידועות וללא תקן.

 

אם אתה מחפש MTEC או DIAMONS VISION.

 

תריץ מילות חיפוש בגוגל :

" תאורה לרכב "

https://www.google.co.il/search?q=%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94+%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&oq=%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94+%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&aqs=chrome.0.57j59j61l3j62.2889&sugexp=chrome,mod=2&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

בבקשה

אגב במידה ולא שמת לב, הנורות בהונדה הן מסוג HB3 וצורכות 100W 12V בסטנדרט שהרכב מגיע איתו...

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

הנורה הראשית בהונדה היא HB4 ולא HB3

לגבי הוואט אני לא זוכר אבל אם אתה כל כך לחוץ לדעת אני יכול לרדת לבדוק ברכב יש לי בערך איזה 30 מנורות

כאלו בארגז אני לא חושב שהם 100 W

פורסם

אני מתעסק בתאורה לרכב , Hi-Led.

אני אגיד לך בדיוק ,

אור מעבר (רגיל,ראשי,נמוך איך שלא תקרא לזה) :

HB4 / 9006 55w.

 

אור דרך (גבוה) :

HB3 / 9005 60w.

 

אני אישית התקנתי קסנון 35w נורות hb4 גוון 4300k.

לבן שלג , לא מסנוור.

 

H.O.D לא מומלץ , מסוכן , טכנולוגיה מוזרה , לא תקנית בעליל.

פורסם
אני מתעסק בתאורה לרכב , Hi-Led.

אני אגיד לך בדיוק ,

אור מעבר (רגיל,ראשי,נמוך איך שלא תקרא לזה) :

HB4 / 9006 55w.

 

אור דרך (גבוה) :

HB3 / 9005 60w.

 

אני אישית התקנתי קסנון 35w נורות hb4 גוון 4300k.

לבן שלג , לא מסנוור.

 

H.O.D לא מומלץ , מסוכן , טכנולוגיה מוזרה , לא תקנית בעליל.

לא שמתי H.O.D שמתי את הKOBO האלה, ודווקא מרפרוף קצר ומניסיון של חבר שיש לו אותם חצי שנה הם זבל סיני אבל עושות את העבודה =).

ומה כוונתך במסוכן ? הכוונה שזה מסנוור אחרים?.

ואגב מזאת אומרת שמת קסנון, ומה מבחינת חוקיות לא נתקלת בבעיות?.

ממה אתה חושש, תזמין מהאינטרנט,

מכאן אני http://www.powerbulbs.com/ הזמנתי פיליפס דימונד ויז'יון

הגיע לי לאחר 6 יום, מחיר סביר ואני מרוצה.

עדיף כל סיני

אז זהו שאני לא יודע איזה לבחור כי שוב לא מצאתי במידה HB3\HB4 וכי אני לא יודע אם זה יתן לי את הגוון והתוצאה הרצויה והיפה שהסיניות האלה נותנות.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
אני יודע גם בלי שום קשר שנורה עם וואט גבוהה יכולה להמיס את הרפקולטר ולגרום לבעיות מרוב החום שהיא מוציאה, אולי לזה הוא מתכוון שהוא אומר בעיות?

9006

 

יש בעיות יותר גדולות......

הנורות של החברות הגדולות מוגנות - לא מוציאות קרינת UV - והן מציינות את זה בפירוש.

הנורות הללו לא כותבות כלום.

 

מה שיקרה זה שהפנס שלך "ישרף" מבפנים כמו שאתה רואה הרבה פנסים של כלי רכב שהפלסטיק (פולי קרבונט) שלהם מבחוץ עכור.

זה בגלל השמש.

אם הנורה שלך לא מוגנת מה שיהיה זה שהפנס שלך יהיה עכור מבפנים והפתרון של זה זה להחליף את הפנסים כולם !!! כי אי אפשר לתקן את זה.

כמה עולה פנס... משאיר לך את זה לברר (מאות ואלפי שקלים - תלוי ברכב)

קובי

:-)

פורסם

הפלסטיקה והחוטים ברכב לא מיוכדים למתח הזה.

היא מפיצה חום גבוה מהמומלץ.

נוסף על כך שזה מוטציה אין לה תקן או מותג מוכר.

 

לסיכום , איכות או כלום , עדיף ללכת עם הזרם כמו כולם. נורות תקינות וייעודיות לרכב והמלצות הייצרן.

 

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...