Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול בשעות הערב אימי הבחינה בכלב המשפחה ששוכב ללא הכרה, מייד נבדק דופק והוזעק וטרינר. הכלב (רועה גרמני גדול) הועמס מיד על רכב ונלקח במהירות לקליניקת וטרינר מקומי. מפה לשם הוטרינר בדק את הכלב מס׳ דקות והסיק שהוא התייבש. אימי שאלה אותו מה הלאה והוא מצידו טען כי הוא אינו יכול להזריק לו חומרי ריפוי עקב קיבה ריקה (הכלב לא אוכל כמה ימים). אימי שאלה מה הלאה והרופא טען כי הוא זקוק לעשות לקבל בדיקת דם, אימי אישרה, לאחר הבדיקה לא נמצא כלום מכיוון שהוא טען כי זקוקה ״בדיקה נוספת״ לאחריה - לא הוסק כלום, הכלב גוסס. אימי שאלה מה עושים והוא טען שהפיתיון היחיד הוא המתה (הכלב בן 14). כשאימי סירבה הווטרינר דרש (תשבו, תשבו..) 1350 ש״ח. הכסף שולם, הכלב גוסס, ימיו ספורים.

 

הרופא ניצל את אימי. אישה בת 50 שהגיעה עם כלב זקן וסחט ממנה כסף. האם ניתן לעשות משהו בנידון ? אני לא רוצה לפרסם את העסק. אבל אחרי שאגבש החלטה - אני מתכוון לפרסם.

אשמח לעזרה.

תודה לכולם.

פורסם

רפואה וטרינרית היא טיפול פרטי בלתי מסובסד. כל בדיקה וכל תרופה עולות כסף רב. אני שילמתי בבית החולים הוטרינרי בבית דגן אלפי שקלים לאשפוז של יום אחד לצורך בדיקות של חתול חולה וגם במקרה שלי לא הייתה אבחנה חד משמעית.

 

מצד שני הסיפור נשמע לי משונה: אם הכלב מיובש, צריך היה לתת לו לפחות אינפוזיה. את התרופות אפשר לתת גם באינפוזיה.

אנא פרט אילו תרופות קיבל הכלב ואיזה בדיקות נעשו.

 

כלבים זקנים אשר לא אוכלים ולא שותים יכולים להגיע לאי ספיקת כליות ומכאן למוות.

אם הכלב סובל, המתת חסד היא אפשרות שיש לשקול.

אם הוא מחוסר הכרה ולא נראה לכם שהוא סובל - אפשר להניח לו למות בבית.

פורסם

אם תציין מקום מגוריך, תקבל כאן המלצות על וטרינרים, אלא שנראה לי שהעניין דחוף. נסה וטרינרים נוספים. אולי אף מישהו יהיהיה מוכן להגיע אליכם בסוף היום. קודם כל הכלב. לאחר מכן הרגע את אימך. הכסף במקום האחרון.

פורסם

באמת מאחל רפואה שלמה לכלב ושיתאושש במהרה עד כמה שאפשר,

לא קלה המחשבה על המתה של כלב ובאמת רצוי לקבל חוות דעת נוספת.

 

לגבי תלונתך על המחיר:

גם שעות הערב,גם ביצע בדיקות/אבחנות.ולפי מה שהבנתי גם הגיע אליכם הבייתה ולקח את הכלב למרפאה.

מסקנה,

המחיר אומנם לא הכי זול אבל סביר.

טיפול בחיות מחמד יקר מאד,לצערי אין להם ביטוח מקיף :(

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

ביצוע בדיקת דם כשלא מבינים מה קורה, זה נוהל רגיל.

לא ברור לי מה האבחון שעל בסיסו החליט לבסוף הוטרינר להמית את הכלב.

לא ברור אם היה לכם קשר קודם עם הוטרינר או מהו מצבו המעשי של הכלב (בדק אותו וטרינר אחר?).

 

בכל מקרה, 1,350 זה מאוד יקר, אם כל מה שבוצע זה מה שתיארת.

אבל כדי לקרוא לו נוכל, אתה צריך לפחות להראות שהוא התרשל בטיפול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא יודע עם איזה וטרינאים אתה עבדת.

 

כשגרתי ברמת גן היה וטרינר שניתח את הכלב שלי וסירב לקחת תשלום על כל הביקורים הנוספים (והיו הרבה כאלה).

 

גם הוטרינר שטנפל בכלב שלי באשקלון (דוקטור הרמן) לקח תשלום על מנת הדם שנתן לו ותשלום מאוד הוגן על יתר הטיפולים (על להקפיץ אליי הביתה אינפוזיה הוא סירב לקחת כסף) וכשלא היתה ברירה ונאלצנו להרדים אותו אחרי כמה ימים של מאבק עיקש בדימום קשה מהקיבה הוא סירב לקחת תשלום ( באותו הרגע שנינו לא היינו בדיוק במצב רוח לזכור בכלל תשלים וקפצתי אליו אחרי כמה ימים כדי לשלם לו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

איפה יש ווטרינרים כאלה באיזור ירושלים?

ואם כבר מדברים על הנושא: ביטוח בריאות לכלב, כדאי לעשות, או שזה סתם משהו של חברות הביטוח כדי לשנורר כסף?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

למי שמעוניין, ד"ר גיא וטינה בראשון לציון. וטרינרים לוקחים על ביקור מינימום 150 ש"ח, אצל גיא וטינה לא. המחיר לביקור הוא בדרך כלל כמה עשרות שקלים בודדים, הרבה מאוד פעמים יוצאים בלי לשלם אם הביקור קצר. מה שכן, צפו לתור של אנשים באורך הגלות.

 

פורסם

לא יודע לגבי הוטרינר הספציפי הזה, יש להם את השיקולים שלהם לגבי הטיפול בחיה..

 

אם תרצה דעה נוספת, אני ממליץ בחום על מרפאת כל חי ברחובות, אנשים אמיתיים ואכפתיים.

פורסם

לפותח השרשור - ביה"ח הוטרינרי בעומר, וכל מילה מיותרת -

http://www.vethosp.co.il/

אם אתה מאיזור המרכז, בבית-דגן יש גם בית חולים וטרינרי שאמור להיות מצויין (אם כי איני מכיר מנסיון אישי)

איפה יש ווטרינרים כאלה באיזור ירושלים?

ואם כבר מדברים על הנושא: ביטוח בריאות לכלב, כדאי לעשות, או שזה סתם משהו של חברות הביטוח כדי לשנורר כסף?

http://vethospital.huji.ac.il/index.php

אני לא מכיר אישית, אבל עושה רושם טוב מהנראה באתר...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...