Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פרוייקט מצולם] החלפת שסתומים (שסתומי ויסות לחצים) בגיר AL4


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם הEVM ו הEVLU הם אותו הדבר ( כלומר זה אותו סולונאיד במיקום שונה) ?

האם פשוט להזמין X2 את החלק מהאיביי ??

 

איציק, האם זה המוכר שקנית ממנו באי ביי ???

http://www.ebay.co.uk/itm/DPO-DPO-AL4-Pressure-Regulator-Lock-Up-Solenoid-Peugeot-Citroen-Renault-/190899495422?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c727f21fe

 

ד"א,דן , תקן אותי אם אני טועה אבל דפדפתי בהיסטורית טיפולים של הרכב וראיתי שרשום משהו שקשור לגיר ( צירפתי תמונה) , האם מדובר על החלפה של אותם שסתומים ?? ואם כן ייתכן שהם שוב התקלקלו ???

זה אכן תיקון של EVM שהוא אותו שסתום כמו EVLU שאותו מנסיוני הרב עם הגירים האלו אין צורך כלל להחליף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

על הפרק רכישת C4 2008 עם 48000 ק"מ

ההסטוריה נקיה מלבד טיפולים תקופתיים ומשהו מוזר:

החלפת שסתומי גיר ושמן גיר ב 17000 ק"מ ושוב ב34000 ק"מ +עדכוני תוכנה בכל פעם.

קצת מוזר לרכב שלא חצה את 50000 ק"מ לא?

הרכב נראה מצויין יד ראשונה פרטי ומחיר אטרקטיבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

פרוייקט יפה וברור,

רציתי לדעת מהם התסמינים שמורגשים ברכב טרם ההחלפה ושבגללם מבצעים את החלפת השסתומים?

האם חיבור למכשיר דיאגנוזה יעודי לרנו (clip) ידע להגיד לי איזה עדכון תוכנה עבר הגיר?

האם דרך מכשיר הדיאגנוזה (clip) ניתן לעדכן את התוכנה?

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לדעת מהם התסמינים שמורגשים ברכב טרם ההחלפה ושבגללם מבצעים את החלפת השסתומים?

תשובה - גיר נכנס לחרום זא תקוע על הילוך שלישי ונורת גיר דולקת

 

האם חיבור למכשיר דיאגנוזה יעודי לרנו (clip) ידע להגיד לי איזה עדכון תוכנה עבר הגיר?

תשובה - כן

 

האם דרך מכשיר הדיאגנוזה (clip) ניתן לעדכן את התוכנה?

תשובה - כן אבל צריך גם דיסק עדכון תוכנה או חיבור אינטרנטי ליצרן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לך על התשובות המפורטות.

 

מה יכולה להיות הסיבה לדעתך ועקב נסיונך

שמכשיר הקליפ אצל המכונאי שהייתי אצלו שהוא בעיקר עוסק בדיאגנוזה

לא הצליח להתחבר ולתקשר עם מחשב הגיר, ואילו למחשב המנוע יש תקשורת טובה בינו לבין הקליפ?

המכונאי אמר שכדאי לחפש מחשב חדש ולהחליף אותו, אין יותר פשוט מזה אבל האם זה הכרחי?

האם לאחר החלפת מחשב גיר יש צורך "להגיד" למחשב המנוע שמחשב הגיר הוחלף דרך הקליפ? לסנכרן בינהם

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכשיר הקליפ שהיה אצל המכונאי,

אין לי מידע לגבי הגירסא שמותקנת אצלו.

אתמול רכשתי את המכשיר שבקישור מסין

ואני אאלץ לחכות זמן רב עד שיגיע בערך חודש או קצת יותר, האם הגירסא שרכשתי מעודכנת?

http://www.aliexpress.com/snapshot/303037199.html

 

ראיתי בניירת שקיבלתי מהמוכר שרכשתי ממנו את הרכב,

טופס טיפול במורשה קרסו משנת 2005 שכתוב בין החיוביים על טיפול בשסתומים בגיר עדכון תוכנה לגיר.

אבל רק ה' יודע אם זה אכן הגיר שמורכב עד היום על הרכב.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברשותי קליאו שנת 2003 אוטומטית 1.6 70,000KM והתחילו סימפטומים של התקלה הידועה לשימצה.

(קרה לי בסה"כ 3 פעמים,פעם אחת בחורף בשנה שעברה ופעמיים בחורף הזה, ואני ממש לא מעוניין שהמצב ידרדר)

כל 3 המקרים הסימפטומים התרחשו כאשר הרכב קר לאחר התנעת בוקר.

 

לכן;

קניתי 2 שסתומים מקוריים מאי-ביי אנגליה.

 

פניתי למוסך רנו ברחובות אך הם לא רצו להתייחס אלי כאשר ביקשתי לעדכן את הגיר.

התשובה שקיבלתי היתה:" אין שום צורך לבצע עדכון לגיר , אלא אם כן היה ריקול בנושא"

 

אמרתי לו שאני מתכוון להחליף את השסתומים המדוברים ואני מעוניין לבצע את העדכון.

והוא ענה:"זה כבר סיפור אחר, תעדכן את הגיר אחרי שתחליף את השסתומים במקום שעושים לך את העבודה".

 

אמרתי לו שאני מתכוון לעשות את העבודה והוא סירב להיענות לבקשתי לעדכון הגיר.

 

פניתי למוסך אחר (לא של רנו) והוא אמר שהוא מכיר את התופעה המדוברת ואף את עניין עדכון הגיר (מכיוון שהוא עבד ברנו בעבר). אך גם אמר שאין שום צורך לעדכן את הגיר וזו סתם פעולה מיותרת שלא משנה דבר והוא עד היום מתקן הרבה תיבות הילוכים אוטומטיות מבלי לעדכן את הגיר והכל פועל כשורה.

 

בקיצור ולעניין

כל התיבות זקוקות לעדכון גיר?

למי להקשיב? מה עושים?

מה קורה אם לא מעדכנים את הגיר?

במידה ואכן חשוב העדכון המדובר , לאן אוכל לפנות שיתייחסו אלי לצורך כך?

 

תודה מראש

רביד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי תודה על התשובה המהירה,

 

מאיזה מודל נחשב חדש? אז יש מצב שאני לא צריך לעדכן?

(השמן גיר אצלי אדום ובוודאות לא החליפו אם זה משנה. בבעלותי מ- 13,000Km):wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...