Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי סובארו לגאסי 93 גיר ידני.

הבעיה מתחילה במהלך נסיעה, כשאני משלב הילוך ראשון ואז, נשמעות דפיקות חזקות.

הפתרון הזמני שמצאתי בינתיים לבעיה, היא שילוב ההילוך בגלישה איטית ועם קצת יותר גז.

נדמה לי שהבעיה היא בצירייה אבל אני לא בטוח. איפה יש מקום אמין וזול תודה.

פורסם

בפעם האחרונה שהחלפתי צירייה, שילמתי 350 שקלים.

איפה ניתן למצוא מוסך אמין שבאמת יאתר את הבעיה בציריה (אם אכן שם הבעיה). תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

מוסך חזי ד"ר סובארו ביהוד.

מכיוון שלא ניתן להשיג היום ציריה חדשה לרכבך אז כל מה שיש בשוק כיום זה או ציריות חלופיות או ציריות משופצות אז הם לא מחזיקות כמו החלק המקורי.

האם בפעם שעברה החלפת ציריה אחת או זוג? אם החליפו רק אחת אז יכול להיות שהפעם התקלקלה השניה.

פורסם

אין 100%. סע למוסך שהוא יבדוק.

3.5 שנים לציריה משופצת יכול להיות טווח הגיוני בהתחשב ברמה הלא גבוהה של השיפוצים בארץ.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אבל זאת בדיוק הבעיה כי ידוע שרוב המוסכים מנצלים את חסר ידיעתם של לקוחותיהם.

לכן אני רוצה להיות בטוח לגבי הבעיה אצלי. האם יש מוסך שיכול להגיד שהבעיה בציריה?.

אני לא רוצה סתם להסתובב בין מוסכים ובסוף להידפק כספית תודה...

×
×
  • תוכן חדש...