Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לגיר אוטומט-גולף 2.0


lidor578
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי

כאשר אני במצב D ונוסע בכביש מהיר ומגיע למהירות 60 הגיר מחליק והמהירות לא עולה כיוון שהגיר אינו מגיע ל4(כן אני יודע שזה גיר מחליק)

במקרה היום הייתי עם ארוסתי ברכב ועשיתי בדיקה קטנה:

העברתי את בורר ההילוכים למצב 3,נסעתי בכביש המהיר עד מהירות 65 לערך,ואז העברתי לD והגיר עבר להילוך 4 כמו ברכב שיצא הרגע מהחברה.

ניסיתי את הפעולה הזו מספר פעמים והכל היה ממש מושלם

חזרתי הבייתה שמח כיוון שזה "חסך" לי 7500 שקל (כולל מעמ!)על שיפוץ

 

עכשיו,אני יודע שזה מצב לא אידיאלי,אבל האם נסיעה בפורמט שכתבתי יכולה להזיק לרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי כל כך שמח ובכל זאת הייתי לוקח את הגיר לאבחון במכון גירים אמין.

מצד שני, מה כבר יכול לקרות, גם אם ילך הגיר לגמרי תצטרך שיפוץ לא?

 

בעבר הייתי ממליץ בחום על מכון גירים "האחים" בנשר. לצערי מאז שיצאו האחים לפנסיה, אני לא יודע על איזה מכון להמליץ.

אני בטוח שתוכל למצוא המלצות בחיפוש בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה הורס את הגיר יותר מעכשיו,אולי אפילו פחות

כי כשאני מתחיל עם D פתאום בהילוך 3 הוא תקוע ועובר לניוטרל וסתם הטורים עולים וזה מעצבן על גבול הלא בטיחותי

 

כשאני מתחיל עם 3 ואז מעביר לD הכל עובר חלק,הרכב ממש נוסע מצויין וולא שום תקלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמה בשורה התחתונה הלך לך הגיר, זה שאתה באופן זמני מצליח לנסוע רק הולך ועושה את זה יותר גרוע, לדעתי עדיף שתיגש למכון גירים, אם אתה רוצה יש לי מישהו בטמרה לוקח "גרושים" יחסית לשוחטים בשוק. חבר שלי עשה אצלו גיר ביונדאי אקסנט ב2500 שקל, שאני לא צריך להגיד לך כמה דרשו אחרים. אז אני אומר לפני שיתפרק לך הגיר לחתיכות גש למוסך, או שתמשיך לנסוע עד שזה יקרה, כי זה יקרה מתישהו. גירים לא נוטים ל"הסתדר" מעצמם סתם ככה. במיוחד לא האוטומטיים של גולף, אגב גם לי יש גולף אוטומטית 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר ממש לא הלך,אני לא יודע על מה אתה מדבר.

2500?הצחקת אותי,אומרים לי 6000 שקל לפני מעמ!

ויש אחד ב5000 אבל ללא אחריות

אז כן אני מעדיף להעביר לD ב65 קמש ולחסוך לי 8000 שקל שאין לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...