Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אנחנו עומדים בפני רכישת רכב לזוג + תינוקת. מיועד לנסיעות בתוך העיר ופעם בשבועיים-שלושה - לנסיעה גדולה מבאר שבע לעפולה וחזרה. חשוב לנו שיהיה חסכוני בדלק ואמין.

בתקציב שלנו (30+-) אנחנו יכולים לרכוש פביה חדשה יותר או יאריס ישנה יחסית. מה עדיף לדעתכם?

תודה רבה! :-)

פורסם

ידני? אוטומט? איזה מנוע בפאביה ואיזה ביאריס?

 

בכללי היאריס נחשבת למכונית אמינה, לא יקרה לתחזוקה, אבל המחיר שלה מופקע למדי ולא מוצדק.

הפאביה יותר יקרה לתחזוקה, בסעיף האמינות היא לא רעה, אבל הגיר האוטומטי שלה לא מדהים באמינותו, והמחיר שלה סביר יחסית.

 

אגב, על איזו גרסה חשבתם בפאביה? יש 5 דלתות, סדאן וסטיישן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אוטומט, מנוע 1400 או 1600 (עדיפות ל-1400 אם זה בכלל קיים ביאריס).

חשבנו על הגרסה הקטנה יותר (5 דלתות). אנחנו מחפשים קומפקטית :-) מצד שני, היא כמעט ולא קיימת למכירה.

פורסם

המשך לשאלה: מה עם סיריון? היא נדירה הרבה פחות (פביות כמעט ואין בשוק) ובאותו מחיר אפשר להשיג סיריון חדשה בהרבה, סביבות 2008.

פורסם

יאריס לזוג + תינוקת כולל עגלה יהיה לכם צפוף.

 

הסיריון מרווחת יותר מהיאריס, המכלולים העיקריים באים מהיאריס (מנוע וגיר) וצריכת הדלק שלה זהה פחות או יותר.

לדעתי האישית היא עדיפה, ובנוסף היא חדשה הרבה יותר.

 

מה עם קאיה ריו או יונדאי אקסנט?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אתם באמת מאמינים שהיא טובה באותה מידה כמו הסיריון/פביה? דווקא עליה כמעט ולא ראיתי המלצות בכלל..

באופן כללי אנחנו מחפשים משהו בלי זנב (או כמעט בלי), בשביל נוחות חניה וכו'. עד עכשיו מאוד נהנינו מזה שהרכב שלנו קטן יחסית :-)

ושאלה נוספת, לגבי הסיריון. הבנתי שרובן מליסינג או מהשכרה. עד כמה זה קריטי? נניח ומדובר ברכב מ-2008 עם 100K ק"מ או עם 150K, עד כמה זה בעייתי?

פורסם

לדעתי עדיפה הפיאט גרנדה מאשר הסיריון בגלל תא מטען גדול יותר,ליסינג או השכרה יאפשרו לקנות רכב משנתון מתקדם יותר אך קמ גבוהה,לכן אתם קונים בזול ומוכרים בזול.

היאריס אמינה אך תא מטען קטן ומחיר יותר מידי גבוהה,הפאביה איכותית אך פחות חסכונית מהגרנדה,שים לב שמחירי הביטוח כניראה יהיו יותר גבוהים בפאביה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני החזרתי לליסינג סיריון עם כמעט 100K ק"מ שהראתה אמינות מופתית.

אם אני זוכר נכון לסיריון אין גם רצועת טיימינג, ככה שזה יתרון.

 

אם העגלה שלכם מתקפלת "מטריה" אז לא אמורה להיות לכם בעיה להשתמש בסיריון כרכב הראשי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...