Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נכון להרגע בעל רנו מגאן קופה שנת 99 .

 

לרכב הוספתי פילטר אוויר פתוח , הרעש חמוד מאוד אבל אני רוצה עוד קצת רעש להרגשה הטובה הפנימית שלי .

 

השאלה פשוטה , מה ההבדל אם אני אקנה אגזוז שלם לבין סופית בלבד ? מה יהיו התוצאות סה"כ ?

 

בכללי אני מעוניין שיהיה רעש יותר חזק ונעים וספורטיבי אבל אשמח לדעת מה ההבדל בין צנרת שלמה לבין סופית בלבד .

 

ובנוסף היכן אני יכול לרכוש ? דרך EBAY לא יהיה אישור ממשרד התחבורה ? בטסט השנתי יאלצו אותי להוריד אותו ? או שאוכל לרכוש משם בלי בעייה ?

 

ואשמח לדעת היכן יש באיזור המרכז ( אני אישית מפ"ת ) חנויות למכירת אגזוזי לחץ כאלו ואחרים .

 

תודה וסופ"ש טוב ושבת שלום .

פורסם

אתה באמת מאמין שאם תשים סופית לאגזוז יהיה לך יותר רעש?

זה שווה ערך למחשבה שאם תצבע את הרכב באדום הוא יהיה מהיר יותר.

 

אם אתה רוצה יותר רעש אתה יכול לשים אגזוז זרימה חופשית (אגזוז לחץ זה לאופנועים).

פורסם

אני חושב שבסופית הוא מתכוון לאגזוז זרימה חופשית.

הרעש של האזוז בלבד או אגזוז עם צנרת מלאה.

 

רק בשביל הרעש אתה תקבל מספיק גם מאגזוז זרימה חופשית עם הצנרת המקורית שלך.

עדיף לך לקנות בארץ באחת מהסדנאות או מיד שנייה מאשר להתעסק עם איביי,

לדעתי תצטרך כל מיני אישורים כדי להכניס אותו לארץ.

פורסם

לגבי אגזוז זרימה חופשית - חפש במנוע החיפוש ובשרשורים הדביקים בלינק שבראש הפורום.

אגזוז לחץ - חפש בפורום אופנועים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...