Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי גולף GTI שנת 1998.

ויש לי רעש מוזר במהלך הנסיעה.

לפי מה שאני שומעת הרעש בא מקדימה,כשאני שמה גז זה מתחיל,וכשאני לוחצת על הברקס זה מפסיק.

שמתי לב גם שזה קורה רק אחרי נסיעה ארוכה ובמהירות גבוהה.

כשיש את הרעש יש רעידות מוזרות כאלה בהגה, כשאני מסובבת את ההגה ימינה זה מתגבר ושמאלה זה פוחת.

זה רעש כמו חריקה.

הייתי במוסך הוא שמע את הרעש ולא מצא את הבעייה.

מה זה יכול להיות?

פורסם

לקחתי את האוטו לבדיקה נוספת.

צריך לנסוע עם האוטו הרבה בשביל שהרעש "יופיע",נסענו אך לא היה רעש.

לכן, הוא לא מצא את הבעייה.

בנוסף, הוא אמר שיש לי בעייה במנוע שהאוטו רועד ואני צריכה להחליף מספר חלקים.

 

הבעייה של הרעש מייאשת אותי ואני שוקלת למכור את האוטו, אך לא יקנו ממני בגלל הרעש.

פורסם

מבין לליבך ואחד הדברים הכי מרגיזים שיש רעש שמשגע אותך ואתה לא יודע מה זה ומאיפה זה. בסוף את תגלי שמדובר במשהו פשוט. קשה לתת לך כיוון דרך מסך המחשב אז הדבר היחידי שאני לפחות יכול להציע זה לשמוע עוד חוות דעת וכמובן לתפוס את זה במוסך על חם שזה קורה ולדאוג לכך שמי שעולה על הבעייה שלא יחליף סתם חלקים בלי שהיא תיפתר ושייקחו על כך אחריות מלאה כדי שלא יישתו לך את הכיס. בקיצור אם בעל מיקצוע אומר אולי זה ככל הניראה לא יהיה הפיתרון לבעייה.

פורסם

1.לבדוק את כל הרצועות (מזגן,אלטרנטור,טיימינג,הגה כח),שהשריקה אינה מגיעה מאחת מהן.

2.לבדוק במכון פרונטים ביסודיות את כל העניין (ציריות/בוקסות הגה/תושבות/משולשים/חלקי מתלה אחרים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...