Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ספיידי - מצטער על האיחור - הייתי בחו"ל - אז ת ת ח ד ש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ודרך אגב - קנית את הספיידרהצהובה שעמדה בואדי? לי המניאק אמר שהוא לא מוכן למכור לעולם...:(

 

בהלצחה, ואם אתה צריך עזרה ב"כיוון" השלדה (קרי לבדוק האם היא נוסעת כמו שהיא נראית) או סתם שאלות, אני פנוי להובלה!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
ספיידי - מצטער על האיחור - הייתי בחו"ל - אז ת ת ח ד ש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ודרך אגב - קנית את הספיידרהצהובה שעמדה בואדי? לי המניאק אמר שהוא לא מוכן למכור לעולם...:(

 

בהלצחה, ואם אתה צריך עזרה ב"כיוון" השלדה (קרי לבדוק האם היא נוסעת כמו שהיא נראית) או סתם שאלות, אני פנוי להובלה!

כן! זאת הספיידר שעמדה בוואדי,נכון שהוא לא רצה למכור אבל מו"מ עיקש והרבה כסף עשו את שלהם. בינתיים הוחלפו כל תותבי המשולשים הקדמיים וכן בולג'ויינט שהיה קצת חופשי והרכב עבר כיוון פרונט מקצועי ונוסע ישר כמו סרגל ככה שאני נאלץ לאכזבך בקשר ל"כיוון" השלדה :wink:

 

בקרוב היא תגיעה למפגשים..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

ראיתי את הרכב מקרוב ואני חייב לומר שנקודת הפתיחה שלו ממש מצויינת

רכב יפה עם קווים ישרים ופנים במצב ממש טוב.

 

ספיידרמן - תהנה, תצליח ואתה מוזמן לחנות אותה לידי ברחוב.

וולוו 122, שנת 68 2 דלתות מדהימה!!

וולוו 240, שנת 83

×
×
  • תוכן חדש...