Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 ברגים נשברו בנאבה,מה עושים?


AvielT
שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,הרכב הוא 205,מאחור יש תוף ולא דיסק אם זה משנה.

ניסיתי לפתוח ברגים כדי להוציא את הגלגל(רוצה לצבוע),2 ברגים יצאו בקלות וה2 האחרים עשו לי קונץ ונשברו בפנים,הגלגל בחוץ,הברגים בפנים ;/

איזה אפשרויות תוצרת בית יש לי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית יש בורג מרכזי שמחזיק את המכסה של הנאבה. אם תפתח אותו וכנראה שתזדקק לאקדח אוויר אז הנאבה תצא לגמרי החוצה. אז תוכל לשלוף את הברגים החוצה ולהחליף אותם לחדשים. בכל מקרה מה שאתה מתאר זה לא סוף העולם ולא אסון גדול.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף העולם זה בטוח לא,לומדים מכל דבר וזה אפילו כיף.

נראה לי שאני מזהה את הבורג המרכזי של הנאבה(אני מקווה),אם אני משחרר אותו?למה אקדח אוויר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוף אמור לצאת בדפיקות קלות שבלם היד משוחרר כמובן אך במיקרה שלך אני בספק אם הוא ייצא כי הוא מחובר עם הברגים שניגזרו לך שם באמצע כך שעדיין יש חיבור למייסב עצמו ומה שתיצטרך זה באמת לפתוח את האום המרכזי כדי להוציא את התוף עם כל החלק הפנימי שזה המייסב עצמו. לדעתי זה לא ייתן לך יותר מידי אופציות להוציא את הברגים כי לא יהיה לך גישה ולכן כמו שהצעתי מההתחלה תביא רתכת ותתחיל לרתך אום על הברגים הנל ואז לסובב אותו לפתיחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לפתוח בעזרת אקדח אוויר? כי האום על הציג של הסרן האחורי נסגר בכזה מומנט חזק שספק אם תצליח לפתוח אותו בעזרת בוקסה בגודל מתאים פלוס ראצ'ט.

רק כדרך אגב, אני במקומך הייתי גם בודק מה שלום המיסב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק בבית אקדח אויר שהוא לא ממש אויר אלא חשמלי של מקיטה לבוקסות חצי. עלה לי לפני שנתיים איזה 1800 ש"ח אבל מעיף כל בורג אפשרי ומומלץ שיהיה בהישג יד במיוחד אצל מי שמיתעסק עם ריכבו עצמאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התמונה, הנבלות נגזרו עמוק מידי בתוך ההברגה בשביל לחשוב על ריתוך. מה גם שהחימום יחמיר את מצב התקיעה של הברגים.

גם לא נראה לי שפירוק הנאבה ישנה את המצב לטובה.

 

אני הייתי קודח 2 חורים עמוקים עם מקדח בקוטר 3 מ"מ בבורג השבור: אחד בשעה 12 ואחד בשעה 6.

לחורים מכניס 2 ברגים ארוכים/מסמרי10, תופס את כל הקומבינה עם ג'בקה גדולה , מתיז חצי מיכל WD 40 מחכה דקה ומנסה לסובב.

 

זה לא הולך להיות קל. אם הברגים נגזרו, סימן שהנבלות יושבים שם טוב...

 

תנסה לקדוח את החורים כמה שיותר רחוק אחד מהשני, אבל תזהר מאד על ההברגה כשאתה עושה את זה.

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...