Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שנים של של רכבי ליסינג מהעבודה ( משפחתייות סטנדרטיות 1.6 – מאזדה, פוקוס, קרוז ) , עברתי למקום עבודה אחר שאין בו הסדר ליסינג , ולכן אני מחפש לקנות רכב (בן שנתיים- שלוש, ככל הנראה מליסינג )...

 

הדרישות :

- מרווח מספיק ליושבים מאחור ( 3 ילדים – הגדול בן 16 למעשה לא ילד אלא מבוגר, ועוד שתי בנות – בת 10 ובת 5 היושבת בבוסטר)

- תא מטען גדול מספיק

- כיפי ומפנק ככל הניתן גם לנהג וגם לנוסעים

- אמין וחסכוני גם בדלק וגם בטיפולים

 

הרכב ייסע בעיקר בעיר במהלך השבוע ומחוץ לעיר בסופ"ש

 

יש כעת שתי חלופות על הפרק :

1. סיטרואן C4 פיקאסו :

בעד – מרווחת וגדולה, נראית כיפית ולא משעממת כמו משפחתיות הרגילות . בנוסף, אם רוכשים מלובינסקי טרייד מקבלים אחריות מלאה לשנתיים

נגד – דעה רווחת בנוגע לאמינות ותחזוקה של הצרפתיות , גיר רובוטי (למרות שכשנהגתי בה בנסיעת מבחן לא הרגשתי שום בעיה איתו)

 

2. יונדאי i30 סטיישן:

בעד: אמינות ותחזוקה שכנראה תהיה זולה יותר

נגד – משעממת בפנים אפילו יותר ממה שהיה לי עד כה

 

אשמח לשמוע את דעתכם לגבי השתיים – רצוי גם מתוך נסיון אישי

כמובן אפשר גם להציע חלופות אחרות ....

תודה.

פורסם

נראה לי שבסך הכל כיסית את רוב היתרונות והחסרונות של שני הרכבים.

הסיטרואן מתאימה מאוד למשפחה עם שלושה ילדים, אפשר תמיד להעביר את הגדול לשורה השלישית, לתת לו מרחב משלו שלא יפריע לקטנים בנסיעות ארוכות. אחריות על הפיקאסו ניתן לקבל גם בחברות אחרות, לא רק בלובינסקי טרייד. אני מציע לך לקבל הצעות מחברות נוספות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר :-D

 

לא ציינת מה הסכום שאתה מתכוון להוציא, אבל פחות או יותר באזור המחירים האלה יש לך גם את הפוקוס סטיישן שלה מושב אחורי קצת יותר רחב. אופציה אחרת היא רנו פלואנס, אבל גם שם תא הנוסעים יחסית משעמם. כיוון אחר הוא מאזדה 5 לפני מתיחת פנים (הדגם הקצר), שגם יכולה להתאים בצורה טובה למשפחה עם שלושה ילדים.

פורסם

שתי המכוניות טובות, אבל שונות זו מזו.

היונדאי היא רכב משפחתי "רגיל" עם תא מטען גדול, הסיטרואן היא מכונית ל- 6-7 נוסעים (בפועל זה 5 נוסעים + 2 תינוקות / ילדים קטנים). רכב מיניואן אוורירי וגדול.

כך שבסיטרואן ירגישו כל הנוסעים יותר אוויר, היונדאי היא יותר סטנדרטית, פחות גבוהה. אופציה מעניינת נוספת היא מאזדה 5, שנמצאת איפשהו בין שתי האלטרנטיבות הראשונות, מאד אמינה וגמישה מבחינת השימושיות.

אגב, לגבי האמינות של הסיטרואן – המצב סביר ולא אמור להדאיג אותך יותר מדי.

ואתה צודק לגבי הגיר הרובוטי – הוא סביר פלוס.

 

גיל מאוויס

פורסם

אפרופו הגיר .. נדמה לי שקיימת (לפחות בשנתונים מסויימים) גם גירסה של פיקאסו עם גיר אוטומטי רגיל ולא רובוטי.

אני טועה ?

פורסם

היה לי I30 CW כשנה והיום אני עם C4 פיקסו גם כשנה.

2 רכבים שונים לחלוטין

החיסרון הגדול ביותר של הפיקסו הוא העדר מזגן אחורי בגרסה הזולה יותר. לרכב שטח חלונות ענק ובקיץ הישראלי חוסר במיזוג אחורה גורם לסבל רב.

אם היה לך נוח עם הגיר הרובוטי, זה לא מכשול ברכישה. לי אישית לא מפריע אך לאשתי זה מציק מאוד.

מלבד זאת הרכב נפלא. במשך שנה נרשמה תקלה אחת שטופלה במהרה.

יתרון נוסף הוא 7 מקומות, כך שתמיד אפשר להעביר מישהו אחורה (רק לא את הגדול אם הוא גם גדול פיזית).

הישיבה יחסית גבוהה בפיקסו אך בניגוד לסיטרואן, הרכב לא הכי נוח.

ל-I30 תא מטען גדול והישיבה בו היא כמו כל משפחתית אחרת.

יתרון של גג שמש שיכול להיות נחמד לילדים ומערכת שמע עשירה יותר (חיבור USB ו-AUX).

גם ב-I30 נרשמה תקלה אחת שטופלה מהר.

עם שני הרכבים עברנו כ-30000ק"מ.

צריכת דלק די דומה עם יתרון קל ל-I30.

אם יש עוד שאלות, אשמח לענות.

מיקי

פורסם

ואם נישאר בקטגוריה של מיניוונים, מי מהמתחרים הישירים של פיקאסו בשנתונים שעליהם מדובר (2009-2010) עדיף על פניו ?

איך הייתם מדרגים את טויוטה ורסו, מיצובישי גראנדיס ומאזדה 5 ?

אני יודע שהם יהיו בד"כ יקרים יותר מסיטרואן , אבל אם נתעלם לרגע מההבדלים במחיר , מי מהם האופציה העדיפה ולמה?

פורסם

הפיקאסו עדיפה על כולם:

1. ורסו ועוד יותר המאזדה 5 צפופות בלי השוואה.

2. הגרנדיס נגושמת ולא נותנת כל יתרון.

3. יש את הגראנד-סניק המצויינת שמקבילה לה בערך.

פורסם

תודה לכל העונים. אני יותר ויותר נוטה לכיוון פיקאסו - היום נהגתי בה שוב ...

מה שחסר לי רק זה מידע על אמינות שלה לאורך זמן

היתה כאן תגובה של מיקי - מועילה מאוד ומפורטת (ושוב תודה לו על כך) אבל הוא מחזיק ברכב רק שנה .

הייתי רוצה ללמוד מנסיונם של אנשים שיש להם פיקאסו תקופה יותר ממושכת..

הרכב נמכר בארץ כבר למעלה מ-4 שנים - יש כאן מישהו שמחזיק בו לאורך זמן ויכול לספר לנו איך הגברת נראית ומתנהגת כשהיא מתבגרת קצת ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
היה לי I30 CW כשנה והיום אני עם C4 פיקסו גם כשנה.

2 רכבים שונים לחלוטין

החיסרון הגדול ביותר של הפיקסו הוא העדר מזגן אחורי בגרסה הזולה יותר. לרכב שטח חלונות ענק ובקיץ הישראלי חוסר במיזוג אחורה גורם לסבל רב.

אם היה לך נוח עם הגיר הרובוטי, זה לא מכשול ברכישה. לי אישית לא מפריע אך לאשתי זה מציק מאוד.

מלבד זאת הרכב נפלא. במשך שנה נרשמה תקלה אחת שטופלה במהרה.

יתרון נוסף הוא 7 מקומות, כך שתמיד אפשר להעביר מישהו אחורה (רק לא את הגדול אם הוא גם גדול פיזית).

הישיבה יחסית גבוהה בפיקסו אך בניגוד לסיטרואן, הרכב לא הכי נוח.

ל-I30 תא מטען גדול והישיבה בו היא כמו כל משפחתית אחרת.

יתרון של גג שמש שיכול להיות נחמד לילדים ומערכת שמע עשירה יותר (חיבור USB ו-AUX).

גם ב-I30 נרשמה תקלה אחת שטופלה מהר.

עם שני הרכבים עברנו כ-30000ק"מ.

צריכת דלק די דומה עם יתרון קל ל-I30.

אם יש עוד שאלות, אשמח לענות.

מיקי,

אותי מעניין מה צריכת הדלק של הפיקאסו שלך בעיר, בקיץ עם מזגן. יש לנו הרכב הזה והדבר שהכי מצער אותי בו הינו צריכת הדלק העלובה שלו. בכל תדלוק אני בודק ועכשיו בקיץ, אני מוצא שהוא צורך 1:6.5!!! ליטר אחד לכל 6.5 ק"מ!!

הרכב בשימוש אשתי וחשבתי פעם שיש לה רגל כבדה, אבל כשהיא נסעה לחו"ל מטעם העבודה ואני נסעתי עם הרכב כשבוע, באותה תקופה צריכת הרכב אצלי היתה דומה למה שאצלה.

דרך אגב, הרכב שלנו ממרץ 2008. 2,000 סמ"ק רובוטי.

פורסם
מיקי,

אותי מעניין מה צריכת הדלק של הפיקאסו שלך בעיר, בקיץ עם מזגן. יש לנו הרכב הזה והדבר שהכי מצער אותי בו הינו צריכת הדלק העלובה שלו. בכל תדלוק אני בודק ועכשיו בקיץ, אני מוצא שהוא צורך 1:6.5!!! ליטר אחד לכל 6.5 ק"מ!!

הרכב בשימוש אשתי וחשבתי פעם שיש לה רגל כבדה, אבל כשהיא נסעה לחו"ל מטעם העבודה ואני נסעתי עם הרכב כשבוע, באותה תקופה צריכת הרכב אצלי היתה דומה למה שאצלה.

דרך אגב, הרכב שלנו ממרץ 2008. 2,000 סמ"ק רובוטי.

 

אמנם החל מאמצע 2009 לפיקאסו יש מנוע 1.6 טורבו קצת יותר חסכוני (וחזק) ממנוע ה-2000 סמ"ק הישן,

אבל גם עם המנוע הישן צריכה כזאת היא לא סבירה (אא"כ מדובר בהרבה פקקים) וסביר להניח שצריך להחליף/לטפל במשהו שלא טופל.

פורסם
אמנם החל מאמצע 2009 לפיקאסו יש מנוע 1.6 טורבו קצת יותר חסכוני (וחזק) ממנוע ה-2000 סמ"ק הישן,

אבל גם עם המנוע הישן צריכה כזאת היא לא סבירה (אא"כ מדובר בהרבה פקקים) וסביר להניח שצריך להחליף/לטפל במשהו שלא טופל.

רוב הנסיעות אכן בעיר - עד כמה שהיא פקוקה.

בקרוב נעשה נסיעה לאילת אבל גם כשהאוטו היה חדש לחלוטין, ונסענו לאילת, עם בקרת מהירות רוב הדרך, הצריכה בסופו של דבר היתה 1:12.5. כבר אז לא התלהבתי.

אני מעריך עכשיו שהצריכה תהיה 1:12 בנסיעה לאילת. אני צריך להתלהב מזה?

פורסם

אני לא מומחה רכב אבל גם מחפש רכב של 6 + מקומות

דבר אחד בטוח: הגראנדיס מרווחת הרבה יותצר מהטויוטה וורסו ו המאזדה 5, וגם תא המטען כאשר שורה שלישית בשימוש גדול בערך פי 2

פורסם
רוב הנסיעות אכן בעיר - עד כמה שהיא פקוקה.

בקרוב נעשה נסיעה לאילת אבל גם כשהאוטו היה חדש לחלוטין, ונסענו לאילת, עם בקרת מהירות רוב הדרך, הצריכה בסופו של דבר היתה 1:12.5. כבר אז לא התלהבתי.

אני מעריך עכשיו שהצריכה תהיה 1:12 בנסיעה לאילת. אני צריך להתלהב מזה?

אף אחד לא התלהב. 1 ל-9.5 ק"מ זה ממוצע סביר לדגם זה. עם מנוע 1.6 אפשר להגיע ל-1 ל-11 ק"מ בממוצע.

גראנדיס שותה הרבה יותר וקשה לקבל יותר מ-8 ק"מ לליטר.

×
×
  • תוכן חדש...