Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין ברכישת רכב חדש עד 120 אלף

אני נהג צעיר עם שנתיים רישיון..הדירשות מהרכב הם חסכוני אוטומט ויפה .

הולוסטר בעניין הזה קרצה לי.

הלכתי לבקר בסוכנות קיבלתי הצעה על הולוסטר האוטמטית דגם inspire

צבע צהוב כולל מרימי שמשות מצלמת רורס וחבילת יונדאי SAFE שכוללת 2 כספות ועלוקה כולל אגרת רישוי

ב120 אלף עגול על הכביש..

זאת לאחר ריבים ממשוכים על מנהל הסניף וזאת ההצעה הכי נמוכה שיכולה להתקבל לפני הבנתי

בהתחלה התעניינתי על מבצע חבר אבל לפי הבנתי המע"מ עולה ב1 לספטמבר ובינואר 2013 צפויה התיקרות.

איך המחיר אחרי ההנחה? אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב ועל הצבע.

תודה ושבוע טוב

פורסם

למה כל כך הרבה התקנות מקומיות?

 

מרימי שמשות ברכב עם 2 שמשות נראה לי כמו בזבוז אנרגיה, סתם מיותר.

תברר עם הביטוח מה רמת המיגון הדרישה לרכב הזה. 2 כספות ועלוקה זה רק עוד עוול שגורמים המקומיים.

לרכבים במחיר הזה לרוב דרישת המיגון היא נמוכה-עד-אפסית, למעט מקרים מיוחדים כמו האוקטביה או איביזה. (לוולוסטר אין סטטיסטיקת גנבות, זה רכב חדש יחסית, אין סיבה שידרשו בעבורו כל כך הרבה מיגון)

וגם על זה, במידת האפשר, הייתי מוותר.

 

נשארו חיישני הרוורס וההנחה; חיישנים זה תלוי בך וההנחה שקיבלת ממחירון היא בעצם 4,618שח.

לא רע סה"כ אם אתה משלם במזומן.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מחירון הרכב 122900

אגרת רישוי 1718

תוסיף לזה את כל התוספות : מצלמת רורס מרימי שמשות ו2 כספות ועלוקה

 

איפה אתה רואה בדיוק שאין פה הנחה?

מבצע חבר 2011 הולוסטר נמכרה ב 119 כולל אגרת רישוי

פורסם

נשמע כמו מחיר הוגן.

לגבי הצבע- לטעמי הוולוסטר הכי יפה בלבן, וגם סבירות גבוהה שהצהוב יימאס לאחר זמן מה.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לרכב יש לוק של מליון $.

איכות החומרים לא משהו .

נסיעה נוחה בכביש לא משובש כאשר יש "בורות" בכביש הנסיעה פחות נוחה.

סה"כ המחיר נשמע טוב הצבע פחות.

 

בהצלחה

פורסם
נשמע כמו מחיר הוגן.

לגבי הצבע- לטעמי הוולוסטר הכי יפה בלבן, וגם סבירות גבוהה שהצהוב יימאס לאחר זמן מה.

בהצלחה.

 

לבן?? בעע מזה מונית? רכב השכרה? רכב ממשלתי?

 

הצהוב שלהם ממש יפה! גם הירוק האדום והכתום הכי יפה לדעתי!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

תשמע לי ! האפור עכבר של הרכב הזה פשוט נותן לו יופי יוקרתי כמו של רכב ששווה פי 3 ואני לא מגזים . ראיתי את שלל הצבעים של הרכב והוא מצליח בכולם להיראות מצועצע בצורה מחרידה , לך על אפור עכבר מטאלי אתה לא מבין איזה יפה הרכב בצבע הזה .

פורסם
לבן?? בעע מזה מונית? רכב השכרה? רכב ממשלתי?

 

הצהוב שלהם ממש יפה! גם הירוק האדום והכתום הכי יפה לדעתי!

 

זה עניין של בשלות.

בשלב מסוים מבינים שהצבעים המקוריים - שחור, לבן - הם היפים, וכל הזועקים נמאסים.

וצהוב??

רכב של בנות ... או של wanna' be למיניהם.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

כבר כתבתי לך - המחיר שקיבלת הוא מחיר טוב. הרכב בפועל עולה 123 אלף ש"ח ללא תוספות וללא אגרה.

צבע? אם תשאל אותי אז או לבן או אפור. צהוב גם יפה מאוד, אבל כמו שכתבו לך - יימאס לאחר זמן מה, וגם מתכון לונדליזם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...