Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

א-הא. חשבת שיש למנוע שלך צליל קרבי?!


ספי
שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שמחפש רכב ספורט אמיתי יודע גם כמה זה יעלה לו,אנשי האוטו המרעיש מחפשים בדיוק את זה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בשביל חובבי הפוזה יש מוצר שנקרא sound racer, מתחבר לשקע של המצית ועושה רעש של V8 מהרמקולים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעצמך ולבחוץ, תלוי כמה המערכת חזקה.

 

יש גם אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד (שתי חברות שונות).

יש גם פורק לחץ! (היה לי באייפוד, פועל מצויין עם חיישני תנועה!, בגיר אוטומט של 3 הילוכים, העברות חלקות וזה מרגיש!)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתם את השוס בכלל?

 

VW שיווקה את ה GTI שלה משנת 2011 עם רמקול שמורכב לחוצץ שבין המנוע לבין תא הנהג, שמוסיף צליל "עצבני" למנוע!

 

מן הסתם, VW לא פרסמה את זה, בעלי ה GTI גילו את זה בעצמם, במקרה. :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן בעיה קשה. זה בדיוק כמו שאמרתי שברכבים של פעם היית מריח את הבנזין בלחיצה על הגז וזה נתן תחושה שלא קיימת יותר - אז אמרו לי בתגובה ״שים ג׳ריקן בנזין עם פקק פתוח מתחת למושב ויהיה לך יופיע של ריח כל הזמן״... שאתה מרמה זה מוריד את כל הכיף שבעניין

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני יש לב.מ.וו דגם עם בידוד רעשים מוצלח מאוד, כל כך מוצלח שבנהיגה ספורטיבית צלילי המנוע זוכים לתגבור מצד מערכת השמע בתוך הרכב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני יש לב.מ.וו דגם עם בידוד רעשים מוצלח מאוד, כל כך מוצלח שבנהיגה ספורטיבית צלילי המנוע זוכים לתגבור מצד מערכת השמע בתוך הרכב.

 

מתייחסים גם לזה בקישור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני יש לב.מ.וו דגם עם בידוד רעשים מוצלח מאוד, כל כך מוצלח שבנהיגה ספורטיבית צלילי המנוע זוכים לתגבור מצד מערכת השמע בתוך הרכב.

 

M5.

 

לא מבין מה חדש בכתבה הזאת, זה ידוע ומוכר, בכל דגמי AMG יש שסתום במערכת הפליטה (אייסנמן)שדואג לכך שבסל"ד נמוך במצב רגיל תיהיה נסיעה שקטה יחסית ובמעבר למצב ספורט יהיה סאונד הרבה יותר "פירוטכני".

 

במקלרן MP4 יש את אותם "צינורות" שמדברים עליהם שבעת לחיצה מאפשרים לסאונד המנוע לחדור לתא המנוע.

 

לא ממש מפתיע שב-VW התקינו רמקול שיתן סאונד בחלל הרכב, בייחוד לאור העובדה שאין לרכב הזה סאונד מנוע\פליטה ערב לאוזן כסטנדרט.

 

במכונית דוגמת ש-M5 שבה באמת יש בידוד רעשים מצויין ואחרי הכל היא מכונית סלון כנראה שבאמת יש צורך בתגבור סאונד מלאכותי שישלים את החוויה עבור חובב הנהיגה המצוי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני מתקשה להבין הוא, איך מערכת הסאונד מאפשרת לשמוע גם מוסיקה וגם מנוע, להגביר את המוסיקה ורעש המנוע מתאים עצמו?

והאם לא ניכר שהרעש בוקע מהרמקולים באופן מלאכותי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שישימו כוס פלסטיק בגלגלים ויהיה להם רעש של אופנוע.

 

ולילדי האלפיון העליון: (התמונה לקוחה מ:http://cdn.trendhunterstatic.com)

noise-making-bicycles.jpeg

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שישימו כוס פלסטיק בגלגלים של אופניים ויהיה להם רעש של אופנוע.

 

זה בדיוק מה שאני חשבתי ! :lol:

 

בכל אופן, איל, אל תדאג, הם מסווים את זה בצורה חכמה כך שנדמה שהצליל מגיע מבחוץ/מהמנוע (עובדה, מאז שיצאה ה-GTI Mk 6 הבעלים לא ידעו).

אני חושב שב.מ.וו עשו את זה כיוון שה-M5 היוצאת, ה-E60, הייתה בעלת מנוע V10 אטמוספרי, בעוד המנוע החדש מוקטן יותר ובעל מגדש טורבו. ההתמחות של ב.מ.וו תמיד הייתה במנועים אטמוספריים, וכשהתפרסמה הידיעה כי אפילו מכוניות של M יהיו בעלת נפח קטן יותר ומוגדשות, ב.מ.וו "חטפה" מעט ביקורת מצד חובבי המותג. אני מניח שהם ניסו לייפות את "המציאות החדשה" הזאת.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני מתקשה להבין הוא, איך מערכת הסאונד מאפשרת לשמוע גם מוסיקה וגם מנוע, להגביר את המוסיקה ורעש המנוע מתאים עצמו?

והאם לא ניכר שהרעש בוקע מהרמקולים באופן מלאכותי?

 

אין שום בעיה ליצור AUTO LEVEL לעוצמת השמע של המנוע בהתאם לווליום שמיעת מוסיקה (הרי גם ככה יש את הפונקציה הזאת כדי להתאים אוטומטית את הווליום למהירות הרכב, גם אצלי ברכב זה קיים עוד משנת 2002).

 

 

אין שום בעיה עם הסאונד של ה-V8 המוגדש של ה-M5, מבחוץ הוא נשמע היטב (הרי זה לא שה-M3 מכונית "חרישית"), אבל באמת יש בידוד רעשים מאסיבי ולכן התעורר הצורך לתגבר את הסאונד בפנים הרכב בצורה מלאכותית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...