Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לא יודע אם זה פורום המתאים אבל אני מחפש שמאי שלא עובד עם מחירון ויבדוק כמה הוא מעריך לי את הרכב.

 

ברשותי במוו 316I קופה ידנית משנת 1989, שלצערי הרב נכנסו בי ולנהג אין צד ג'- נאלץ לתבוע אותו בבית משפט.

 

במחירון של יצחק לוי הרכב שווה 8 אלף,

בפועל קניתי אותו במחיר של יותר מפי שתיים, והושקע ברכב יותר מהסכום שקניתי אותו, חלק מהסכום יש קבלות.

ולרכב יש גם תוספות.

 

הרכב עם צבע מקורי עם קווים ישרים ללא תיקוני פח וצבע, והרסו לי אותו

 

ומכאן ניתן להבין שהרכב בכלל לא הולך לפי המחירון ועכשיו אני צריך שמאי שלא עובד עם מחירון אלא לפי מצב הרכב ויעשה לי הערכת שווי רכב על פי גודל השקעה ברכב ושגם יעשה לי הערכת שווי נזק.

 

נפגשתי כבר עם שמאי אחד, אמר לי שהוא בודק מה המחירון שלו ומוסיף הערכת תוספות, אבל הוא יהיה חייב להשבית את הרכב כי זה 60 אחווז משווי הרכב. הוא אפילו לא יודע מה יש לי ברכב ומה מצבו, הבנתי שהוא בכלל לא מתאים ולא מבין בדברים האלו.

 

אני מאזור ירושלים

 

אשמח מאד להמלצות וכיוונים

 

תודה לעוזרים

פורסם
תנסה להשיג את גבי כהן שמאי מקצועי וחובב רכבי אספנות-אין לי את המספר שלו.

 

כן הוא תותח,שכן שלי,תגיד לו שדניאל השכן שלך אותך.

050-6966260-גבי

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם

קודם כל תודה על התגובות.

 

א- אני צריך שמאי מירושלים כי היותי גר בירושלים(הם יהיו מוכנים להגיע עד ירושלים ?)

 

ב שמאי גבי \ אלי הם מתמצאים ברכבים ישנים ויודעים להעריך את הרכב בהתאם לגודל השקעה ברכב מבלי קשר למחירון?

אינני רוצה לעשות טעות.

 

נאמר לי שיש שמאי של יצחק לוי בתל אביב שמתעסק רק עם רכבים ישנים-אספנות- ענתיקה-יבוא אישי. מישהו יודע?

 

 

תודה לכולם שוב.

פורסם
קודם כל תודה על התגובות.

א- אני צריך שמאי מירושלים כי היותי גר בירושלים(הם יהיו מוכנים להגיע עד ירושלים ?)

ב שמאי גבי \ אלי הם מתמצאים ברכבים ישנים ויודעים להעריך את הרכב בהתאם לגודל השקעה ברכב מבלי קשר למחירון?

אינני רוצה לעשות טעות.

נאמר לי שיש שמאי של יצחק לוי בתל אביב שמתעסק רק עם רכבים ישנים-אספנות- ענתיקה-יבוא אישי. מישהו יודע?

תודה לכולם שוב.

יש שמאי שמגיע פעם בשבוע קבוע לירושלים ומתמחה ברכבים ישנים-אספנות-ענתיקה ויבוא אישי :

יצחק זריהן ממשרד "אמות שמאים".

טלפון - 03-6390054

 

מומלץ בחום.

פורסם

תודה על כל הפרטים וההמלצות, אני מנסה להבין מעבר להמלצות, לפני שאני יוצר קשר עם אחד השמאים פה

 

אף אחד פה לא עשה באמצעות שמאי הערכה לרכב אספנות שלו? קצת רשמים ומידע?

פורסם

כפי שכתבתי לך בפורום אחר

אני עשיתי במשרדו של יצחק לוי

התהליך מאוד פשוט

הוא שואל אותך כמה אתה חושב שהרכב שווה

ולמה אתה חושב שהרכב שווה מחיר כזה

ואז מנסח הכל יפה עם מספר תמונות

ועם הערכת שווי שמגיעה על נייר עם לוגו של יצחק לוי חברות הביטוח לא מתווכחות

זה עלה כמה מאות שקלים לפני בערך 10 שנים

 

נ.ב.

כדאי לעשות שיעורי בית כגון

כמה רכבים יוצרו , כמה יובאו לארץ, כמה יש על הכביש , בכמה נמכר בעולם , מה הסגמנט אליו הרכב פונה וכו....

תעשה שיעורי בית ותן לשמאי .

×
×
  • תוכן חדש...