Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 4 טנדר (pick-up)


ahia
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשיטוטיי באינטרנט נתקלתי ברנו 4 מדגם פיק-אפ.

 

הכוונה לא לטנדרון בתצורה כמו של הקנגו אלא טנדר עם ארגז פתוח.

 

האם זה דגם שיצא ככה מהמפעל, או יצירה יצירתית מקומית? האם הגיעו כאלו לארצנו הקטנטונת?!

539467725_9f54cbbd09.jpg

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם
בשיטוטיי באינטרנט נתקלתי ברנו 4 מדגם פיק-אפ.

 

הכוונה לא לטנדרון בתצורה כמו של הקנגו אלא טנדר עם ארגז פתוח.

 

האם זה דגם שיצא ככה מהמפעל, או יצירה יצירתית מקומית? האם הגיעו כאלו לארצנו הקטנטונת?!

 

הטנדר החמוד הזה נבנה במפעל רנו הספרדי ולדעתי לא הגיע לארץ.

מה שכן הגיע, נקרא רנו 4F ובא מהמפעל הצרפתי. היה גם בצה"ל אם אני לא טועה ויחד עם הפיורינו (על בסיס ה-127) יסדו נישה חדשה של טנדרונים (קנגו,ברלינגו,דובלו ודומיו)

המפעל הספרדי בנה גירסה חמודה של רכב פנאי בשם PLEIN AIR (מלא אויר בתרגום חופשי) שלא יצא מגבולות המדינה

renault_4f_pic_up_setubal_95724359999578200.jpg

imagesCAX59BO0.jpg

Renault_4_Plein-Air_001.jpg

פורסם
בשיטוטיי באינטרנט נתקלתי ברנו 4 מדגם פיק-אפ.

 

הכוונה לא לטנדרון בתצורה כמו של הקנגו אלא טנדר עם ארגז פתוח.

 

האם זה דגם שיצא ככה מהמפעל, או יצירה יצירתית מקומית? האם הגיעו כאלו לארצנו הקטנטונת?!

 

יצא ככה מהמפעל, השאלה היא איזה מפעל...

המצולמת היא גרסת טנדר רשמית לרנו 4 המסחרית הארוכה (F6). היא הוסבה ע"י מפעל Teilhol, שייצר עבור רנו (בצרפת) מיני גרסאות מתחרות-מהארי. הטנדר יוצר ככל הנראה בשנות הדגם 83 עד 89, ושווק ברשת רנו האירופאית, לא בישראל (אפשר רק לנחש שההסבה יקרה אותו מאוד).

 

לוגו טיילהול (כאן בהגדלה) מופיע גם בתמונה של הטנדר הכתום, מאחורי הדלת הקדמית.

R4 PU.jpg

R2370 Teilhol.jpg

TEILHOL.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

למיטב ידיעתי בצה"ל לא היו טנדר (פרגונט) מדגם רנו 4. מה שהיו בצהל (והרבה) היו דגמי רנו 4 בעלי ה-5 דלתות האצבק (הדגמים "הרגילים).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
הטנדר החמוד הזה נבנה במפעל רנו הספרדי ולדעתי לא הגיע לארץ.

מה שכן הגיע, נקרא רנו 4F ובא מהמפעל הצרפתי. היה גם בצה"ל אם אני לא טועה ויחד עם הפיורינו (על בסיס ה-127) יסדו נישה חדשה של טנדרונים (קנגו,ברלינגו,דובלו ודומיו)

המפעל הספרדי בנה גירסה חמודה של רכב פנאי בשם PLEIN AIR (מלא אויר בתרגום חופשי) שלא יצא מגבולות המדינה

 

pleain air זה "מלא אויר" לא בתירגום חפשי אלא בתירגום של כל מילה בנפרד בתכנת תירגום גרועה שלא הוזנה בביטויים.

פורסם
הי

האם זה חוקי מבחינת הרישוי "לפרק" את הארגז מרנו טנדר שכזו ולייצר דגם עם ארגז פתוח.

 

לא נראה לי שניתן חוקית לעשות זאת מפני שהארגז הוא חלק בלתי נפרד מהמרכב, והסבה תפגע אנושות בחוזק המבני של המרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא נראה לי שניתן חוקית לעשות זאת מפני שהארגז הוא חלק בלתי נפרד מהמרכב, והסבה תפגע אנושות בחוזק המבני של המרכב.

 

באסה.

הייתי בטוח שלא יצרו שני סוגי מרכב - אחד לטנדר סגור ואחד לפתוח.

האמת שזה עדיין נראה לי מוזר לייצר שני סוגי מרכב - מחוזק לפתוח ופחות מחוזק לטנדר הסגור

פורסם
שהייתי בספרד לפני שנה צילמתי רנו 4 קבריולט, יש בארץ?

 

אשמח מאוד אם תעלה תמונה, (אם אפשרי)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

נמכרו בארץ כמה עותקים של הרנו "רודיאו" שהיא מעין גרסת שטח פתוחה של הרנו 4. למיטב ידיעתי יש עדיין אחת או שתיים שנוסעות...

 

renault_rodeo_01.jpg

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari

×
×
  • תוכן חדש...