Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגלקסי W מכשיר ממש מעולה. מכשיר מהיר מאוד(בערך ברמות של הגלקסי 2), מסך מעולה, כולל פלאש בניגוד למכשירי גלקסי אחרים, ובמחיר נמוך מאוד.

 

החסרונות שלו- לא צפוי לקבל עדכונים לגרסאות אנדרואיד מתקדמות יותר,אין לו יותר מדי פיתוח מבחינת רומים ודברים כאלה והמסך שלו "יחסית" קטן(3.7 אינץ) למכשירי גלקסי מתקדמים.

 

אני הייתי מאוד ממליץ עליו במחיר הזה.

פורסם

על מה באמת עומד ההבדל בין גרסאת אנדרואיד 2 ל-4? יש בזה משהו של ממש?

הכוונה היא לרכוש מכשיר ללא רצון מיוחד להתחיל להתעסק עם רומים "חיצוניים" אלא AS IS.

המסך הקטן דווקא מהווה יתרון היות והרצון הוא להתקדם למכשיר ש"מסוגל" אבל ללא הגודל והסרבול של המכשירים בקטגוריות הגבוהות יותר (למרות כל האמירות שמתרגלים).

יש מכשירים שעומדים בקנה אחד מולו?

פורסם

אם אתה שואל אותי, לא ממש. במכשירים אחרים בהחלט מרגישים את הזרימה שגרסא 4 מביאה, לעומת גרסאות 2. אבל המכשירים של סמסונג בהחלט עובדים חלק מספיק גם בגרסא 2.

 

בקנה מידה מולו? אולי ה-גלקסי אס פלוס, והסוני אריקסון אקספיריה S, אבל הם עולים 200-300 שקל יותר על אותו מפרט.

 

אפילו בשלב הבא של המכשירים, כשמתחילים הדו ליבתיים הזולים, יש את המכשירים של מוטורולה- האטריקס והרייזר. למרות החומרה המצויינת, הם עובדים פחות חלק ממכשירי הגלקסי השונים הזולים מהם. ככה שהשלב הבא מבחינת איכות מכשיר יהיה הגלקסי 2, אבל הוא ענק יחסית ועולה 2200.

פורסם
הגלקסי W מכשיר ממש מעולה. מכשיר מהיר מאוד(בערך ברמות של הגלקסי 2), מסך מעולה, כולל פלאש בניגוד למכשירי גלקסי אחרים, ובמחיר נמוך מאוד.

 

החסרונות שלו- לא צפוי לקבל עדכונים לגרסאות אנדרואיד מתקדמות יותר,אין לו יותר מדי פיתוח מבחינת רומים ודברים כאלה והמסך שלו "יחסית" קטן(3.7 אינץ) למכשירי גלקסי מתקדמים.

 

אני הייתי מאוד ממליץ עליו במחיר הזה.

 

 

מצטרף להמלצה. קניתי לאמא שלי את ה-W לאחר סקר שוק מעמיק, ומדובר לטעמי בגלקסי הטוב ביותר מלבד סדרת ה-S.

הממשק פשוט יחסית ויש אפשרות להגדיל את הגופנים (היה חשוב לאימי).

×
×
  • תוכן חדש...