Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני עומד בפני קניית זוג רכבים(אחד לאבא ואחד לאמא)

 

הראשון חייב להיות מליסינג ועם אפשרות מימון והשני יכול להיות כל דבר עד 17K.

 

הדרישות לראשון -

גדול, אמין ודגש על חסכוני כאשר חסכון חשוב יותר מנוחות הנסיעה עצמה אבל לא מהאמינות.

הרכבים אותם הציעו לנו שנכנסים בתקציב

יונדאי i30 2008

קורולה רובוטית 2008(כרגע הבחירה שהכי נראית לנו כי הבנתי שהיא חסכונית מאוד)

קיה ריו 2009/10 תלוי בקילומטראז'

 

אם יש לכם עוד הצעות שאמורות להתאים - אני מקשיב :)

 

לגבי הרכב השני, הרכב השני מיועד לאמא שלי, הוא ייסע באיזור ה20 קילומטר ביום, צריך להיות כמה שיותר חסכוני אבל לא על חשבון אמינות כוללת, ואם אפשר גם כמובן שיהיה בטיחותי.

 

הרכב שחשבתי עליו הוא פוקוס 2001/2002 מיד פרטית שאפשר למצוא הרבה במחירים האלו עם קילומטראז'ים של 150K לערך.

גם 4 כוכבי בטיחות.. נוחות נהיגה ברמה גבוהה ביותר ולפי מה שהבנתי רכב אמין עם צריכת דלק ממוצעת(1 ל10)

 

גם כאן אשמח לעזרתכם :)

 

תודה מראש :)

×
×
  • תוכן חדש...