Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,אני מעוניין לקנות פלאפון בארה"ב ולהביא אותו לארץ,בנוגע למכס אין בעיה מכיוון שדוד שלי נוסע לשם ושם את הפלאפון בכיס ולא ייקחו על זה מכס

 

1.רציתי לשאול,האם אני חייב שהפלאפון יהיה פרוץ(UNLOCKED) בכדי שאני יוכל להתחבר לאחת מהמפעילות החדשות?

2.הקטע של האחריות,האם יש אחריות בינלאומית בד"כ מאתרים כמו AMAZON,EBAY וכו'?

3.האם הפלאפון בארה"ב פועל על אותו תדר של קו רשת כמו בארץ,או שלא יהיה ניתן לדבר אתו בארץ או שיהיו אתו בעיות קליטה?

4.האם אתם מכירים אתר זול בארה"ב,או ששולח לארה"ב(ללא מכס וכו') שמוכר פלאפונים?

 

תודה מראש,ד"א אני מעוניין לקנות את אחד ממכשירי הפרימיום, כנראה Xperia S או ONE X

פורסם

1. המכשיר חייב להיות unlocked, מכשיר נעול לא יפעל עם SIM ישראלי. אם מדובר באיפון ודא שהוא פתוח על ידי היצרן ולא עם תוכנה שעלולה להמחק כאשר התוכנה תעודכן.

2. תדרי הרשתות בארץ הם UMTS 2100, מכשיר שאינו תומך בתדר זה לא יפעל ברשתות הישראליות. רצוי שהמכשיר יתמוך גם ב-UMTS850 לטובת שימוש ברשת פלאפון (ויש שמועה שגם סלקום מתחילה לפרוש בתדר זה). מן הסתם כל המכשירים תומכים ב-GSM 900/1800 לטובת תמיכה בדור השני.

3. לא הייתי סומך על אחריות אמריקאית - בד"כ היא לטווח קצר מאוד ומקומית בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
1. המכשיר חייב להיות unlocked, מכשיר נעול לא יפעל עם SIM ישראלי. אם מדובר באיפון ודא שהוא פתוח על ידי היצרן ולא עם תוכנה שעלולה להמחק כאשר התוכנה תעודכן.

2. תדרי הרשתות בארץ הם UMTS 2100, מכשיר שאינו תומך בתדר זה לא יפעל ברשתות הישראליות. רצוי שהמכשיר יתמוך גם ב-UMTS850 לטובת שימוש ברשת פלאפון (ויש שמועה שגם סלקום מתחילה לפרוש בתדר זה). מן הסתם כל המכשירים תומכים ב-GSM 900/1800 לטובת תמיכה בדור השני.

3. לא הייתי סומך על אחריות אמריקאית - בד"כ היא לטווח קצר מאוד ומקומית בלבד.

 

1.אם מדובר באנדרואיד,אני גם צריך לבדוק שהמכשיר UNLOCKED נכון?

2.איך אני יכול לבדוק אם אותו מכשיר תומך בתדר הישראלי? מספיק שהוא נמכר בארץ ומכך אני יכול להסיק זאת?

3.בסדר

4.מה בנוגע ל4?

פורסם
1.אם מדובר באנדרואיד,אני גם צריך לבדוק שהמכשיר UNLOCKED נכון?

2.איך אני יכול לבדוק אם אותו מכשיר תומך בתדר הישראלי? מספיק שהוא נמכר בארץ ומכך אני יכול להסיק זאת?

להרבה דגמים יש גרסאות שונות לכל מדינה, לכן לא הייתי סומך על בדיקה כזו. הכי טוב לבדוק במפרט הטכני של המכשיר באיזה תדרים הוא תומך.

כנס לgsmarena.com, תבחר במכשיר שאתה מעוניין ובמפרט הטכני תראה מאיזה תדרים הוא עובד

3.בסדר

4.מה בנוגע ל4?

http://www.expansys-usa.com/

 

 

12345

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
היי,אני מעוניין לקנות פלאפון בארה"ב ולהביא אותו לארץ,בנוגע למכס אין בעיה מכיוון שדוד שלי נוסע לשם ושם את הפלאפון בכיס ולא ייקחו על זה מכס

 

1.רציתי לשאול,האם אני חייב שהפלאפון יהיה פרוץ(UNLOCKED) בכדי שאני יוכל להתחבר לאחת מהמפעילות החדשות?

כן צריך שיהיה פתוח (UNLOCKED) לכל החברות.

2.הקטע של האחריות,האם יש אחריות בינלאומית בד"כ מאתרים כמו AMAZON,EBAY וכו'?

אני אישית לא מכיר מצד שני גם אם יש לך אחריות בארץ היא לא תגבה הרבה דברים כמו מסך למשל.

3.האם הפלאפון בארה"ב פועל על אותו תדר של קו רשת כמו בארץ,או שלא יהיה ניתן לדבר אתו בארץ או שיהיו אתו בעיות קליטה?

אחלה אתר לבדוק אם יפעל בארץ או לא, כמו שאמרו לך אתה צריך 850/2100 UMTS

4.האם אתם מכירים אתר זול בארה"ב,או ששולח לארה"ב(ללא מכס וכו') שמוכר פלאפונים?

לא מכיר, אבל איביי כול לעזור רק אל תשכח לעדכן כתובת למקום שדוד שלך יהיה בו.

תודה מראש,ד"א אני מעוניין לקנות את אחד ממכשירי הפרימיום, כנראה Xperia S או ONE X

 

התשובות באדום,

הייתי חושב להביא את הגלקסי S3 שמשמעותית יהיה יותר זול מאשר בארץ.

404

פורסם

1.UNLOCKED או שתבדוק איך עושים את זה אם אפשר בכלל.

2.אין אחריות בינלאומית לטלפונים (EBAY AMAZON לא קשורים לאחריות, תלוי מי המוכר)

3. הטלפונים האמריקאים עקרונית לא מתאימים לארץ אבל הם מגיעים עם תדרים נוספים בשביל לעבוד מחוץ לארה"ב, דגמים של Quad-Band צריכים להתאים.

4. איביי או אמזון אבל אני לא בטוח שאתה יכול להזמין,הם שולחים לכתובת של המזמין עד כמה שאני יודע.

אייל

פורסם

Quad-Band לא מספיק - כיון שמדובר ב-GSM (דור 2).יש לא מעט מכשירי Quad Band שתומכים רק במקצת תדרי הדור השלישי - ובחלק מגרסאותיהם הם אינם תומכים ב-UMTS2100 החיוני בישראל (וא םהם תומכים בו - לא תמיד הם תומכים ב-850 הרצוי אם כי לא חיוני). יתרה מזאת - בדיקה ב-gsmarena לא תמיד מספקת הן בשל אי דיוקים באתר והן כיון שלמכשירים רבים גרסאות המיועדות לאזורים שונים, ויש לודא פרטנית לגבי כל מכשיר באיזה תדרים הוא תומך.

תביא בחשבון שמבחינת האמריקאים כל מה שמחוץ לארה"ב לא קיים, ולמוכרים בחנויות אין מושג ירוק מה משמעות שיטות השידור והתדרים. עליך לבדוק את התדרים על קופסת המכשיר הנרכש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Quad-Band לא מספיק - כיון שמדובר ב-GSM (דור 2).יש לא מעט מכשירי Quad Band שתומכים רק במקצת תדרי הדור השלישי - ובחלק מגרסאותיהם הם אינם תומכים ב-UMTS2100 החיוני בישראל (וא םהם תומכים בו - לא תמיד הם תומכים ב-850 הרצוי אם כי לא חיוני). יתרה מזאת - בדיקה ב-gsmarena לא תמיד מספקת הן בשל אי דיוקים באתר והן כיון שלמכשירים רבים גרסאות המיועדות לאזורים שונים, ויש לודא פרטנית לגבי כל מכשיר באיזה תדרים הוא תומך.

תביא בחשבון שמבחינת האמריקאים כל מה שמחוץ לארה"ב לא קיים, ולמוכרים בחנויות אין מושג ירוק מה משמעות שיטות השידור והתדרים. עליך לבדוק את התדרים על קופסת המכשיר הנרכש.

 

אם אני מזמין אני מזמין את המכשיר לבית העסק של דוד שלי שנמצא בארצות הברית,ומדי פעם הוא מגיע לשם,אז איך אני יכול לבדוק פיזית מה רשום על האריזה?

בדקתי באתר שהבאתם כאן,ורשום שהXperia S תומך בשני התדרים גם של ה2G וגם של ה3G

(850,2100),אילו עוד בדיקות אני יכול לעשות בעת הקנייה שיעזרו לי לאשש את התדר עליו הפלאפון עובד?

ואם לדוגמה אני קונה פלאפון שלא תומך בתדרים הללו,האם יש איזושהי דרך לכייל את המכשיר?

פורסם

1. ה-Xperia S נמכר בארץ - צריך לודא שמדובר באותה גרסה - אם כן, הוא יתמוך במפעילים הישראליים.

2. עניין התדרים הוא חומרתי, אין לך אפשרות לשנות זאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשאתה בודק התאמת תדרים, שים לב ב-ד-י-ו-ק איזו גרסא של המכשיר יש לך, ולא רק הדגם.

אני קניתי מכשיר בארהב וסמסונג (בארה"ב!) התנערו מהפעלת אחריות בטענה שהמכשיר לא יוצר לשווקים אמריקאים (מודל של at&t). אז אל תצפה ליותר מדי באספקט הזה.

 

אגב, אנלוק אתה יכול לישות גם בארץ, 100-150 שקל. זה לא שיקול.

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...