Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בצער רב אני נאלץ להיפרד מהבייבי שלי לאחר השקעה עצומה!

 

הרכב הוא פורד פיאסטה xr2i יחידה בארץ ייבוא אישי צבע שחור מנוע "1600" :-D דאבל קאמשאפט .

הגיע מהחברה עם המון תוספות מקוריות כמו מושבים ספורטיביים הגה כוח מזגן סאנרוף 2 כריות אוויר פנסי ערפל .

 

על הרכב מורכבים:

 

רבעיית בולמים של ספאקס קריפטון מתכווננים כולל קפיצים של ספאקס (נקנה קיט מבארטון פאוור)

צנרת מלאה (נירוסטה) כולל ממיר ספורטיבי מאגנהפלוו ודוד אחורי שקט שקט בנייה של אסף art (סרדין).

אנטירולים קדמיים ואחוריים עבים (אין בפיאסטות),

נועל 185/55/14 יוקו אס דרייב,

ברקסים מוגדלים של מונדיאו.

הרכב עם ניהול האלטק sprint 500 דנדש כולל צמה דנדשה מהקרטון!

סטראט ברייסים אחורי מורכב קדמי עדיין לא.

 

עם הרכב הקונה יקבל המון חלקים כמו סעפת יניקה כולל מזרקים, רבעיית קויילאוברים קיצוניים של gas shocks, קיט נוסף של xr2i שבלתי ניתן להשגה, משאבת הגה כוח חדשה מהניילון (הקיימת עייפה) .

 

מגיע עם מערכת מעולה כולל מגבר וסאב וקומפוננט.

מטופל ומתוחזק בצורה הכי פדנטית שיש אצל אסף.

 

25000

 

בבקשה רק לרציניים .

050-2260058

 

תמונות לרציניים .

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...