Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חכמת ההמונים- מבקש עזרתכם עם בעייה באתר שלי.


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נק' רעות נאמרו לך כבר די הרבה פה.

דעתי - אתר מקצועי לעסק, ייראה הכי טוב בפלאש. הנפשה קלה ושהכל יהיה בנוי על עיקרון Less Is More.

תעשו אותו נקי בטעם טוב.

בנוגע לסרטונים - אתם חייבים לקחת מישהו מיקצועי שיצלם את זה.

כשהדברים האלו(שבעצם מייצגים את החברה שלכם ואת המוצר שלכם) נראים חובבניים, כך גם נראה המוצר עצמו.

 

בהצלחה!

 

 

נ.ב.

 

אם תגיעו לאשדוד עוד שנה +- נדבר :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הלוואי שיכלתי להגיב לכל אחד מכם עם ציטוט- הפורום לא נותן לי לצטט הכל...

אני גם לא הולך להגן על האתר ועל דעתי ועמדותיי. למה? כי ביקשתי לדעת מה בו לא בסדר, וזה אומר שצריך לשנות דברים. יש כמה שיישארו זהים ויש הרבה שישונו בהתאם לעזרה הענקית שלכם.

 

אני כן אומר שיש דברים שנעשו תוך התחשבות בנסיבות רבות- תקציב, מיקום (ווידאו... :lol: רגע, שיFט, שכחתי לגמרי- עכשיו כולכם יודעים איך אני נראה!!!:lol: :lol: :lol: ) ועוד.

לכל מי שאמר שמעריך אותי ושיש לי אומץ- תודה. אבל זה לא קשור לאומץ, זה קשור לאי היכולת של אדם לנתח את עצמו. ראייה רחבה של הרבה אנשים שונים נותנת לי את התובנה שלי אין לגבי משהו שהוא שלי- אני הרי יודע שהייתי קונה ממני משהו! אבל למה שאתה תקנה? הרי זה, וזה, וזה צריכים להשתנות לפני שלקוח פוטנציאלי אפילו יחשוב על כך, ואני אפילו לא ידעתי שזה מהווה בעייה... וזו המטרה.

 

ואגב ווידאו.

יצא לכם לראות מה עוד יש ב"אתהצינור" תחת המילים הרלוונטיות? אשכרה יותר גרוע ממה שאנחנו עשינו...:lol: וזה אומר משהו :lol:

תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזכור שאתה ביקשת:

 

1) למה צבע אדום? זה נחמד שאתה רוצה להדגיש, אבל זה מציק בעין. במיוחד עם כל ההדגשות. עדיף להכניס את זה לתת-תפריט למעלה תחת "למה דווקא אנחנו" או משהו בנוסח.

2) למה צריך תיאור של כל המערכות בדף הראשי, אם כבר יש את התיאור בתפריט הצדדי?

3) תיבת צור קשר בד"כ מופיעה בצד השמאלי ביותר של התפריט.

4) הדף הראשי ארוך. מאוד. אף אחד לא יגלול עד למטה כדי לראות מחיר של 'בר מים אנג'ל'. תכניס את כל הדברים לתתי התפריטים המתאימים.

 

מה שכן, יחסית לאתר בית של עסק עצמאי, זה אחד האתרים הכי נורמליים (עיצובית) שנתקלתי בו. יש כמה זוועות אמיתיות ברשת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. נתחיל:

 

1. גודל הפונט של שורת התפריטים גדול מידי;

2. אין צורך בפירוט המכשירים בהמשל העמוד - יש תפריט מתאים. אנשים רואים את זה;

3. תגית "שירות עזרה ראשונה" צריכה להיות באדום;

4. להנמיך את בר התפריטים בשורה (מתנגש עם הלוגו);

5. בבר הנגלל של החדשות צריך למרכז את הכיתוב ולתקן שגיאות כתיב;

6. לתקן את השורה שבטלפונים - שיתבטל בר הגלילה בפריים שלהם;

7. להעלות את פריים החיפוש ללמעלה, אפילו לשלב אותו בבר התפריטים העליון;

8. להבליט את המיני פריים של ההדפסה וההודעה;

9. את התפריט מותרים לשלב בבר תפריטים העליון;

10. למלא את הפריים הימני (במקום תפריט מוצרים);

11. לשנות את הפונט של כל התפריטים למשהו מקורי יותר מאריאל;

12. להוריד את סימן הקריאה ממבצעים;

13. בהמשך לפירוט מכשירים - לבטל את המאמרים בהמשך הדף. שיהיה דף בית נקי, שיהיו בו תפריטים והפניות לדפים אחרים, מצריך יצירת דפים נוספים.

 

אני ממש קטנוני, ואם אני אמצא עוד - אני אגיד.

 

בהצלחה!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-HTML של האתר מטונף

המון המון inline styles ו-javascript.

פרט לעובדה שזה גורם לאתר לעלות לאט יותר (רע), זה גם פוגע ב-SEO של האתר (רע מאד).

הלוגו של האתר הוא תמונה - עוד דבר שלילי ל-SEO שלך.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

inline style זאת לא בהכרח בעיה. אל תשכח שזאת מערכת לייב סיטי,

יש גבול עד כמה אפשר לחטט ולתקן את ה-HMTL עצמו.

 

פלאש? חל וחסיסה! אנשים גולשים היום ממכשירים של אפל.

בכלל, מי צריך אנימציה באתר כזה? אני שואל ברצינות גמורה.

 

- - - - -

הערת שוליים:

משעשע לגלות פה בין השורות של כמה מהמגיבים מי נוהג לשרוץ באתרים ישראליים,

ומצפה לקבל את אותם דברים (שאין באתרים נורמליים תוצרת חוץ).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההעדפה שלך בעצם?

 

לכל עבודה מתאימים את הפונט הנכון לה.

לצערי אנשים לא מעריכים ולא משקיעים מספיק בטיפוגרפיה מבלי לדעת שפונט יכול להרים או להפיל עיצוב -

בין אם זה Motion Graphics, פרסומת, פרינט, לוגו, אתר אינטרנט או כל דבר אחר שעושה שימוש בפונטים,

חשוב מאד כל העניין הזה.

 

יש עליי כמה מועדפים כמו נרקיס בלוק, נרקיס תם, ספוילר, שבזי, אלכימאיסט ועוד.

אגב נרקיס בלוק - זו משפחת הפונטים של האריזה הגרפית של ערוץ 10.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים- בוצעו שינויים ב-2 עמודים עם 2 כיוונים שונים.

אבקש דעתכם לגבי עמוד האוסמוזה 7 ועמוד הקומפקט בלבד בשלב זה.

תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את כל התגובות, ככה שיכול להיות שאני חוזר על דברים.

 

1 - והכי חשוב - עיצוב, העיצוב פשוט חובבני ובמילה אחת שמסכמת אותו, מגעיל.

אתה בכיף יכול למצוא לך מעצב שיעצב לך אתר ב"כלום" כסף, תתפלא אבל המחירים של עיצובים לא כאלה יקרים, צריך לשנות פשוט הכל.

 

2 - לוגו - צריך שיהיה נקי וזורם עם העיצוב, ושוב אני מזכיר את העיצוב כי הוא פשוט נורא (אני יכול לעזור לך בזה אם תרצה).

 

3 - סרטון הדגמה, למה לא בילט אין ? למה צריך ללחוץ על קישור כדי לראות את הסרטון?

 

4 - צור קשר - שיהיה בדף הראשי כמו קוביה קטנה ולא כדף (או אפילו בנוסף).

 

5 - טיטל של הדף - מבחינת קידום הוא נוראי, הוא צריך להיות קצר ולעניין (שם החברה וזהו - ומשתנה לפי כל דף ולא כל דף אותו טיטל).

 

6 - הכל נראה כמו סלט אחד גדול, התמונה בדף הראשי קרובה מדי לפסקה הראשונה, כמובן שזה נפתר ברגע שאתה מחליף לעיצוב נורמלי.

 

כל זה מהסתכלות קצרה, בגדול הייתי פשוט מחליף את כל האתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לייבסיטי מעולים במספר דברים כמו פשטות הפעלה, אבל בכל מה שקשור ביכולת, לצערי, הם לוקים בחסר. למשל בפונטים-כמעט אין בחירה (5 - 6 שונים וזהו).

הפואנטה היא פשוטה: הם רוצים שתיקחו מעצב אתרים מטעמם... שעולה הרבה. כך שכרגע אני מוגבל מאד מבחינת מה שאני יכול לתקן ומה שפשוט לא אפשרי.

העצות והדיעות שהועלו פה הן מעולות! תודה רבה. כולם נלכחו לתשומת ליבי, חלקם כבר תוקנו... :-D

קריאוס, לצערי אין תקציב לסרטון הדגמה מקצועי. חשבנו על מה ניתן לעשות, והמסקנה הייתה או לעשות משהו בסגנון

או לעשות סרטון הסבר קצר.

הטסטה נראה חובבני, אבל בוצע במקצועיות (חובבני מקצועי). אז נשארנו עם חובבני חובבני. :lol:

מיניקיפוד: אני לא רואה שום הבדל בפונט ובגודל של הלשוניות. האם אתה גולש ממק או מלינוקס? אין לי מושג איך זה נראה שם.

תודה גם על תשומת הלב של החוסר בלינק למייל. אני לא הייתי תופס את זה :oops:

רוני, R&D נבחר דווקא בגלל שזה נשמע כמו R&D :twisted: . למה הווידאו מקרטע אצלך, אין לי מושג.

תודה גם על ההצעה להגהה בטקסטים. אם יש לך דוגמאות ספציפיות למה לא בסדר, אשמח לשמוע.

האנס, מצא חן בעיניי מה שהתחלת. הלוגו יטופל, ופיירפוקס הותקן (שוב...) על המחשב על מנת לראות מה המצב שם. וואו, איזו מסגרת זה נותן :shock:

KERNEL- מה כוונתך ב"HEADER"? לתמונה עם הלוגו? מעבר לזה, מאיזה מכשיר וחיבור אתה גולש? לא נתקלתי בזמן טעינה ארוך יותר משנייה במקרה הגרוע, על מחשב נייח עם חיבור 5 מגה.

KNIGHT DRIVER, לא ניתן לייצר תפריטים ומבזקים "נעים" יחד עם העמוד. הצלחתי להתקיל את התמיכה של לייבסיטי עם זה :lol:

התותים הם תוספת לשידור טריות ("FRESHNESS"), שהמעצבת הגראפית חשבה שיועיל להוסיף, ואנחנו הסכמנו איתה. מצד שני, אנחנו משוחדים קצת, בכל זאת- אימו של השותף... העיקר שאתם מעדיפים אבטיחים :lol: :lol: :lol:

אתה יודע שאתה מכור לקארספורום כש:lol:

T-MAXXIMUM, לגוגל אין בעיות מיוחדות עם האתר הזה, למעט זמן קריאה ארוך שהוא בוכה לי עליו. אבל תצטרך להסכים איתי, שגם אם אחליף אתר ואשאיר את כל מה שצויין פה כשגוי-כמו שהוא, עדיין זה לא יעבוד כמו שצריך.

וזה רק התייחסות חלקית לכל העצות שניתנו פה.

אלקמינו, אין לך מושג (טוב, לך בעצם יש :lol: ) כמה שאתה צודק. תגובות מאנשים בלתי תלויים ולא מעסקנים הם הדבר האמיתי ביותר, הטבעי היותר, הכנה והיפה ביותר שניתן לקבל.

 

מאחר ובוצעו כמה שינויים, אני מבקש שוב:

חברים- בוצעו שינויים עם 2 כיוונים שונים.

אבקש דעתכם לגבי עמוד האוסמוזה 7 ועמוד הקומפקט בלבד בשלב זה.

תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צפיתי בסרטונים שבאתר,

יש לך כושר ביטוי טוב וקול נעים,המראה שלך משדר אמינות ואתה מעביר את המסר.

בסרטון האוסמוזה ההפוכה אתה נעלם מהפריים מהר מאוד וחבל כי אתה משאיר את הצופים להתבונן על גופה בלי ראש...תשאר בפריים -אפילו תצלם אותו כשאתה יושב.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסירטון לא נראה טוב.

 

כשאתה עושה סירטון שים לב לאיזור בו אתה מצלם. בחר משרד מסודר, שולחן יפה וסביבה שמשדרת יציבות ולא של משהו חאפרי.

 

העמוד נראה יותר טוב אבל עדיין התותים בלוגו מאוד מפריעים. נסה להוריד אותם ולהוסיף התעבות של מים על הכוס כדי ליצור תחושה של מים צוננים ומזמינים. אם אתה רוצה פירות אז אפשר להוסיף פלח לימן על שפת הכוס.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לערן ולנהג לילה -

הסרטונים יכולים להיראות מקצועיים במידה ותצלם אותם בסביבה שמשדרת את זה,

עם כושר הביטוי שלך (גם כשלעצמו, וגם מול המצלמה:wink:) אין שום בעייה.

כדאי מאוד להוסיף את זה לרשימת הדברים שצריך לעשות...:-D

במידה וזה היה מצולם במשרד נקי, או יותר טוב - אם היית מצלם את זה באותו מקום,

רק כשאתה "מייפה אותו", מוסיף מוצרים נוספים שישמשו כ"תפאורה" וימלאו את החלל,

אולי יסקרנו את הצופה? וכו'...

ובכלליות - מכין אותו לשמש כסט צילומים מבחינת סדר ונקיון של הסביבה ברקע,

(מתוך העקרון שזה יראה אוטנטי יותר,

הרי במשרד הייטקיסטי מסוגנן הסרטון יראה "מאולץ" כזה והמוצר לא יראה שייך לסביבה,

בעוד שכך יוכלו לראות אותך ואת המוצר "בסביבתכם הטבעית",

וזה יוסיף לסרטון עוד רובד של אמינות - לפחות לעניות דעתי).

אחרי שהייתי רואה את הסרטון כלקוח פוטנציאלי יש סיכוי טוב מאוד שזה היה גורם לי לבטוח בך ובמוצר.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...