Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חכמת ההמונים- מבקש עזרתכם עם בעייה באתר שלי.


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברווז\בלביא,

 

עקב מחסור בזמן, לא עברתי על כל השרשור, אבל הנה כמה דברים שניתן לממש במיידי:

 

1. מערכת ניהול תוכן טובה לאתר, כגון ג'ומלה או אפילו דרופל שהיא מתקדמת יותר.

2. שימוש עצמי בכלים למנהלי האתרים של גוגל (Google Webmaster Tools) וכן בגוגל אנליטיקס.

3. להקשיב לפלטינום.

 

בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

:lol:

אלו בדיוק 3 הנקודות שמבוצעות כרגע :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המחמאות :oops: {די.. תמשיכו :) }

 

ברווז,

לאיזה שינויים אתה מבקש התייחסות? איזה דפים שינית? האם מדובר בדף הבית?

 

אם בדף הבית עסקינן, אל תתאמץ בלשנות אותו. תתאמץ לחשוב בקונספט שונה - או בעברית פשוטה יותר: כשאתה מבולבל, לך עם העדר, תהיה קצת יותר ג'נרי. אין לי ספק שיצירתיות תצוץ עם הזמן כשיהיה פחות מבולבל ולחוץ.

דף הבית שלך בנוי לא טוב. אם אתה זוכר, הסברתי והדגמתי לך למה דף הבית הוא הדף הכי פחות נצפה במרבית האתרים.

 

תסתכל כאן - זה דף בית של אתר סיני שללא ספק, מוכר בעיקר טאבלטים. ושים לב למבנה והדגשים.

דבר ראשון שאתה רואה זה את המוצרים מוצגים במלוא תפארתם, באופן הכי אטרקטיבי שאפשר. מציגים ללקוח את המוצרים ואומרים לו "יש הכל, והכל מצוין - רק תבחר"

 

ואצלך באתר?

אתה מציג בר מים בתוך מה שנראה כסדנה שאולי משמשת לתיקון ברים.. "אהה" חושב הלקוח בלי להיות מודע למהשהוא חושב בכלל, "אולי הברים מועדים לתקלות, כן,בטח, עדיף שלא אקנה.."

אם הלקוח צלח את מבחן הוידאו הראשוני, אתה אומר לו "רגע, צריך גם לתחזק את זה" והוא חושב "הי, איפה אצלי במטבח אני אסובב ואפרק כך? אין לי ראש לזה"

 

כשאתה רוצה להכיר לחבר מישהי, אתה אומר לו "אחי, יש לי מישהי להכיר לך - יש לה מערכת רבייה שופרא דשופרא"?

או אולי אתה אומר לו "עפ"י סקר קהל שערכנו, היא יודעת לעשות אהבה לעילא ולעילא"?

לא, אתה אומר לו "יש לי מישהי סבבה להכיר לך, מקסימה, חכמה ונראית חבל"ז "

 

דף בית צריך להכיל את ה highlights של המוצרים ושל כל מוצר.

המוצרים צריכים להיות סקסיים, מצולמים בסביבה הטבעית שלהם {מטבח} ולשדר

  • המכשיר הזה יהפוך את המטבח שלך למדהים
  • המכשיר הזה יוסיף לך בריאות
  • המכשיר הזה ישנה את חייך, לא תוכל להבין אך לא היה לך אותו קודם
  • המכשיר הזה הכי קל לשימוש בעולם
  • המכשיר הזה יחסוך לך זמן
  • מי שיראה אותו אצלך במטבח - עינייו יצאו מקנאה

כשאתה מצלם את המכשיר בסביבה הלא טבעית שלו ואז עוד מגדיל לעשות ונובר בקרביו, אתה מפחיד את הלקוח!

הוא ישר ייבהל "מה? אני צריך לדעת לעשות את זה? ולקנות פילטרים?"

תשאיר את הדאגות לאחר כך, תתמקד במה שחשוב.

 

 

תפנה לך שעה-שעתיים, שב לצפות בערוץ הקניות. שים לב לאיך המוצרים מוצגים. אתה יכול ללמוד המון ובחינם מהטלוויזיה ומהאינטרנט, רק צריך לדעת מאיזו זווית להסתכל. כל עוד אתה מחפש, אתה בדרך הנכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המחמאות :oops: {די.. תמשיכו :) }

טוב. אתה תותח רציני אתה :arrow:

ברווז,

לאיזה שינויים אתה מבקש התייחסות? איזה דפים שינית? האם מדובר בדף הבית?

גם. שונו רוב דפי המוצר באתר.

אם בדף הבית עסקינן, אל תתאמץ בלשנות אותו. תתאמץ לחשוב בקונספט שונה - או בעברית פשוטה יותר: כשאתה מבולבל, לך עם העדר, תהיה קצת יותר ג'נרי. אין לי ספק שיצירתיות תצוץ עם הזמן כשיהיה פחות מבולבל ולחוץ.

דף הבית שלך בנוי לא טוב. אם אתה זוכר, הסברתי והדגמתי לך למה דף הבית הוא הדף הכי פחות נצפה במרבית האתרים.

זוכר. לכן שמתי בו הרבה מידע יבש ו-2 סרטונים.

תסתכל כאן - זה דף בית של אתר סיני שללא ספק, מוכר בעיקר טאבלטים. ושים לב למבנה והדגשים.

דבר ראשון שאתה רואה זה את המוצרים מוצגים במלוא תפארתם, באופן הכי אטרקטיבי שאפשר. מציגים ללקוח את המוצרים ואומרים לו "יש הכל, והכל מצוין - רק תבחר"

תעתיק נהדר של איביי...

ואצלך באתר?

אתה מציג בר מים בתוך מה שנראה כסדנה שאולי משמשת לתיקון ברים.. "אהה" חושב הלקוח בלי להיות מודע למהשהוא חושב בכלל, "אולי הברים מועדים לתקלות, כן,בטח, עדיף שלא אקנה.."

אם הלקוח צלח את מבחן הוידאו הראשוני, אתה אומר לו "רגע, צריך גם לתחזק את זה" והוא חושב "הי, איפה אצלי במטבח אני אסובב ואפרק כך? אין לי ראש לזה"

כשאתה רוצה להכיר לחבר מישהי, אתה אומר לו "אחי, יש לי מישהי להכיר לך - יש לה מערכת רבייה שופרא דשופרא"?

או אולי אתה אומר לו "עפ"י סקר קהל שערכנו, היא יודעת לעשות אהבה לעילא ולעילא"?

לא, אתה אומר לו "יש לי מישהי סבבה להכיר לך, מקסימה, חכמה ונראית חבל"ז "

אוקיי. לא חשבתי על זה כך :shock:

דף בית צריך להכיל את ה highlights של המוצרים ושל כל מוצר.

המוצרים צריכים להיות סקסיים, מצולמים בסביבה הטבעית שלהם {מטבח} ולשדר

  • המכשיר הזה יהפוך את המטבח שלך למדהים
  • המכשיר הזה יוסיף לך בריאות
  • המכשיר הזה ישנה את חייך, לא תוכל להבין אך לא היה לך אותו קודם
  • המכשיר הזה הכי קל לשימוש בעולם
  • המכשיר הזה יחסוך לך זמן
  • מי שיראה אותו אצלך במטבח - עינייו יצאו מקנאה

כשאתה מצלם את המכשיר בסביבה הלא טבעית שלו ואז עוד מגדיל לעשות ונובר בקרביו, אתה מפחיד את הלקוח!

הוא ישר ייבהל "מה? אני צריך לדעת לעשות את זה? ולקנות פילטרים?"

תשאיר את הדאגות לאחר כך, תתמקד במה שחשוב.

אוקיי. הגיע הזמן לבצע שינוי מחדש של כל העמודים, שוב...:lol:

 

תפנה לך שעה-שעתיים, שב לצפות בערוץ הקניות. שים לב לאיך המוצרים מוצגים. אתה יכול ללמוד המון ובחינם מהטלוויזיה ומהאינטרנט, רק צריך לדעת מאיזו זווית להסתכל. כל עוד אתה מחפש, אתה בדרך הנכונה.

 

האמן לי שאני מנסה ללמוד מהדברים הללו. למדתי המון מדברים שלפני שפתחתי העסק, לא היה לי מושג תלוש לגביהם או שהם בכלל קיימים. ערוץ הקניות אישית רק מעצבן אותי, בגלל הדיבור השיווקי הצפוי והמטופש שלהם... אה, רגע, מה?! :lol:

מחר נתעסק בזה שוב.

אגב,

משהו כנראה עשיתי בסדר, תלוי בביטוי החיפוש- מצאתי עמודים שלנו בעמוד שני בגוגל. רק מה, (כמעט) אף אחד לא מחפש את הביטויים האלה :roll:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברווז, מסכים ב 100% עם מה שכתב פלטינום.

כל המלל בהתחלה, והסרטון, זה לא משהו שלקוח מחפש.

זה אולי מידע שאחרי קניה רצוי שיהיה לך באתר.

האתר הסיני שהוא נתן לדוגמא, ממחיש לך את ההבדל. שנכנסים לשם, כל מה שרוצים

זה לקנות כבר איזה טאבלט או איזה גאדג'ט.

שנכנסים לאתר שלך, אתה חושב, מה עכשיו להתחיל לקרוא? מה זה כל החישובים האלה?

זה באמת עולה כ"כ הרבה?

אתה צריך להציג את מוצרי הדגל שלך, להראות שזה המוצר הכי טוב, וזה עולה לך חצי מחיר

מהמתחרים, ולא להתחיל להשוות לעלויות של המתחרים באופן כ"כ מפורט.

אחרי שאתה נכנס לפרטים על המוצר עצמו, יש מה לפרט.

את הסרטון הייתי מעביר לקטגוריה של תמיכה טכנית או משהו בסגנון, אם זה אפשרי בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

תודה על הדאגה!

בימים אלו אנו מתרחבים ומוסיפים מגוון מוצרים חדשים לאתר שלנו, אשר סודר ותוקן לפי המלצותיכם. תודה רבה על ההיענות המדהימה, לא האמנתי כשראיתי את כמות הכניסות מהפורום- נכנסתי לשוק...

את סידור האתר אנחנו ממשיכים לשנות מפעם לפעם, בצורה נוחה יותר למשתמשים, כשאנו מאתרים בעיות ו"גורמים מעכבים".

ואני מאד רוצה לציין שהגענו במוצר מסויים לעמוד הראשון בגוגל, לבד, בלי קידום מקצועי - רק בזכות העזרה הנפלאה שלך, PLATINUM. כבוד!

כיפאק- היי!

כיפאק- היי!

כיפאק- היי! היי! היי!

גיליתי את זה רק לפני יומיים... עוד לא היה לי זמן להגיב על כך בפומבי. אז הנה.

:-D

במוצרים נוספים אנחנו נמצאים בעמוד השני בגוגל (התחלנו מעמוד 16...).

יש יותר טלפונים, ואפילו מחמאות על איך האתר בנוי, איך הוא נראה, איך הוא "נקרא" (בהיעדר תואר יותר הולם, מלשון "המילה הכתובה" ולא "משה!") ואיך הוא מסודר.

זה תודה שהולכת לכם, חברים יקרים! זה בזכותכם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שיפור עצום. לקבל פידבקים זה דבר אחד, גם צריך לדעת לקחת אותם ועשית את זה היטב.

 

העצה היחידה שאני יכול לתת היא זניחה לגמרי - העזרה הראשונה מימין לא ברור בכלל. זה נראה כאילו שאני לוחץ על זה ומגיע אלי קטנוע של זק"א. לפחות תכתוב "עזרה ראשונה למערכת המים" או משהו דומה (הייתי גם לוקח את האייקון ומשנה אותו כך שיראה כאילו שהוא מלא במים עד החצי. זה יראה יותר קשור. בקש מאחד מילדי הפוטושופ כאן).

 

עוד עצה, בעצם, היא לדחוף חזק ביקורות בזאפ. נתקלתי בכמה חנויות שעושות את זה בהצלחה מרובה. תחשוב איך לעודד את המשתמשים להשאיר ביקורת.

 

אתר יפה זה בטוח לא, אבל אתה לא צריך אתר יפה. במה שאתה צריך קלעת ביג טיים. לתת למשתמש את מה שהוא רוצה ישר בפנים: מה אתה מוכר, למה כדאי לו לקנות והמוצרים. הכל בעמוד אחד. ככה זה צריך להיות.

 

עוד עצה, פרקטית יותר או פחות: קח את אחד המיניבארים, תן לו מחיר אטרקטיבי ביחד עם התקנה, תקע אותו בראש העמוד בצבעים בוהקים ואותיות מבצע עם תאריך סופי. תזיז הרבה ממנו ובזול, ותוודא שהמשתמשים שלך משאירים ביקורת בזאפ. תראה בזה השקעה לעתיד. השוק מספיק גדול בשביל שלא תהיה קניבליזציה (כלומר, לא תאבד אנשים שאחרת היו משלמים מחיר מלא, רק תגדיל את המכירות).

 

ועוד עצה: תשקול אולי להוסיף דירוג וחוות דעת מפי משתמשים על המוצרים עצמם. תעודד את המשתמשים שלך להשאיר חוות דעת. ככה כשמישהו מחפש על המיניבר עצמו, הוא יכנס אליך ולו רק בשביל לקרוא מה משתמשים אחרים חושבים.

 

אין לי שום נסיון מהצד המוכר, רק מהצד הקונה. אני יודע מה יגרום לי לסגור עסקה או לקנות דווקא מאתר מסויים אחד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

יש שיפור עצום. לקבל פידבקים זה דבר אחד, גם צריך לדעת לקחת אותם ועשית את זה היטב.

 

העצה היחידה שאני יכול לתת היא זניחה לגמרי - העזרה הראשונה מימין לא ברור בכלל. זה נראה כאילו שאני לוחץ על זה ומגיע אלי קטנוע של זק"א. לפחות תכתוב "עזרה ראשונה למערכת המים" או משהו דומה (הייתי גם לוקח את האייקון ומשנה אותו כך שיראה כאילו שהוא מלא במים עד החצי. זה יראה יותר קשור. בקש מאחד מילדי הפוטושופ כאן).

רעיון יפה. נעשה משהו עם זה.

עוד עצה, בעצם, היא לדחוף חזק ביקורות בזאפ. נתקלתי בכמה חנויות שעושות את זה בהצלחה מרובה. תחשוב איך לעודד את המשתמשים להשאיר ביקורת.

רוב הלקוחות שלי "מבוגרים" שלא אוהבים להתחבר, לעשות, לכתוב, רק תן להם להתחדש, להרגיש טוב עם הקנייה וזהו... גם אני אפילו שונא להשאיר ביקורות בזאפ. אולי צריך לעשות את זה עם טופס מיוחד?

אתר יפה זה בטוח לא, אבל אתה לא צריך אתר יפה. במה שאתה צריך קלעת ביג טיים. לתת למשתמש את מה שהוא רוצה ישר בפנים: מה אתה מוכר, למה כדאי לו לקנות והמוצרים. הכל בעמוד אחד. ככה זה צריך להיות.

 

עוד עצה, פרקטית יותר או פחות: קח את אחד המיניבארים, תן לו מחיר אטרקטיבי ביחד עם התקנה, תקע אותו בראש העמוד בצבעים בוהקים ואותיות מבצע עם תאריך סופי. תזיז הרבה ממנו ובזול, ותוודא שהמשתמשים שלך משאירים ביקורת בזאפ. תראה בזה השקעה לעתיד. השוק מספיק גדול בשביל שלא תהיה קניבליזציה (כלומר, לא תאבד אנשים שאחרת היו משלמים מחיר מלא, רק תגדיל את המכירות).

כרגע מבוצע באיזור חיפה והקריות.

ועוד עצה: תשקול אולי להוסיף דירוג וחוות דעת מפי משתמשים על המוצרים עצמם. תעודד את המשתמשים שלך להשאיר חוות דעת. ככה כשמישהו מחפש על המיניבר עצמו, הוא יכנס אליך ולו רק בשביל לקרוא מה משתמשים אחרים חושבים.

 

אין לי שום נסיון מהצד המוכר, רק מהצד הקונה. אני יודע מה יגרום לי לסגור עסקה או לקנות דווקא מאתר מסויים אחד.

הביקורות הן עניין חשוב, אתה צודק. נתקלתי כבר בביקורות שנראו "מושתלות" באתרים :roll:

אמנם קשה לי לגרום ללקוחות להשאיר ביקורת בזאפ, אבל, אני אוכל לשכנע אותם לכתוב ביקורת אצלי באתר. מתוכננים עוד כמה שינויים מעניינים, כמו עמוד בלוג, מספר סקרים, ועוד כמה רעיונות מעניינים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הדאגה!

אני לא דואג, ברווזים בד"כ נוחתים על הרגליים - התעניינתי מאיכפתיות, לא מדאגה :-)

 

...

במוצרים נוספים אנחנו נמצאים בעמוד השני בגוגל (התחלנו מעמוד 16...)

 

תענוג לשמוע על השיפור - Keep up the good work :mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דאגה = CARING בכוונתי המקורית...

תודה על האיכפתיות. בהחלט נמשיך לפי המתווה שהמלצת לנו עליו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוב- אז הכותרת (שנראתה ילדותית משהו) שונתה לאחת יותר "רצינית". יש דיעות?

תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון השיפור באתר בהחלט ניכר לעין אך הערה קצת שונה:

 

ראיתי עכשיו את הסירטון שמופיע בעמוד הראשי. בהחלט נראה נחמד ואינפורמטיבי אך האם אתה בטוח בעובדות ? בן אדם צורך ביום 2 ליטר ? גם במידה וכן שנתי זה 730 ל' ולא 750 והיה עדיף, לפי דעתי, שתקח את המינימום הנצרך ולא המקסימום.

 

אבל בגדול נראה נפלא

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...