Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חכמת ההמונים- מבקש עזרתכם עם בעייה באתר שלי.


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צפיתי בסרטונים שבאתר,

יש לך כושר ביטוי טוב וקול נעים,המראה שלך משדר אמינות ואתה מעביר את המסר.

בסרטון האוסמוזה ההפוכה אתה נעלם מהפריים מהר מאוד וחבל כי אתה משאיר את הצופים להתבונן על גופה בלי ראש...תשאר בפריים -אפילו תצלם אותו כשאתה יושב.

תודה על המחמאות :-D

אבל ה"גופה" שלי לא ממש מעניינת... והיא לא הנושא המצולם. ראו אותי, ועכשיו רואים את המוצר. ואין לי שולחן מספיק גבוה כדי שיראו גם את הראש שלי :lol:

הסירטון לא נראה טוב.

כשאתה עושה סירטון שים לב לאיזור בו אתה מצלם. בחר משרד מסודר, שולחן יפה וסביבה שמשדרת יציבות ולא של משהו חאפרי.

העמוד נראה יותר טוב אבל עדיין התותים בלוגו מאוד מפריעים. נסה להוריד אותם ולהוסיף התעבות של מים על הכוס כדי ליצור תחושה של מים צוננים ומזמינים. אם אתה רוצה פירות אז אפשר להוסיף פלח לימן על שפת הכוס.

סביבה של מעבדה למוצרי חשמל משדרת משהו חאפרי? :shock:

רעיון מעניין עם הלימון. על הלוגו טרם יצא לי לעבוד, אבל זה בהחלט אחד הדברים שיתוקנו.

מצטרף לערן ולנהג לילה -

הסרטונים יכולים להיראות מקצועיים במידה ותצלם אותם בסביבה שמשדרת את זה,

עם כושר ההתבטאות שלך (גם כשלעצמו, וגם מול המצלמה:wink:) אין שום בעייה.

כדאי מאוד להוסיף את זה לרשימת הדברים שצריך לעשות...:-D

במידה וזה היה מצולם במשרד נקי, או יותר טוב - אם היית מצלם את זה באותו מקום,

רק כשאתה "מייפה אותו", מוסיף מוצרים נוספים שישמשו כ"תפאורה" וימלאו את החלל,

אולי יסקרנו את הצופה? וכו'...

ובכלליות - מכין אותו לשמש כסט צילומים מבחינת סדר ונקיון של הסביבה ברקע,

(מתוך העקרון שזה יראה אוטנטי יותר,

הרי במשרד הייטקיסטי מסוגנן הסרטון יראה "מאולץ" כזה והמוצר יראה לא שייך לסביבה,

להבדיל ממצב בו יכולים לראות אותך ואת המוצר "בסביבתכם הטבעית",

וכך זה ישדר עוד יותר אמינות, לפחות לעניות דעתי).

אחרי שהייתי רואה את הסרטון כלקוח פוטנציאלי יש סיכוי טוב מאוד שזה היה גורם לי לבטוח בך ובמוצר.

 

תודה על עוד מחמאות! אני כבר :oops: ...:lol:

רעיון מעניין עם עוד מוצרים.

ייקח עוד זמן עד שאנסה לחזור על הכנת סרטוני ווידאו- זה לא משהו שנהניתי לעשות, ואין סביבה טובה יותר לצילום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

- התותים לא נראים קשורים למוצר ולא מתאימים בצבעים לכל מה שמסביב. אהבתי את רעיון הלימון שנתנו פה. לימון ו/או עלים של נענע יתאימו יותר.

- תוריד את האפסים של האגורות מהמחיר.

- גם לי R&D נשמע כמו מחלקת מחקר ופיתוח.

- בסרטון סביבת המעבדה לא מצטלמת טוב. תנסו לצלם במטבח. חשוב שהמטבח יהיה יפה, נקי ומודרני ללא מוצרים אחרים שנראים ברקע.

- בחלק גדול מהאתרים לחיצה על הלוגו של החברה מחזיר אותך לאתר הבית וזה חסר באתר שלך.

- מה דעתך שהאותיות של הלוגו יהיו שקופות עם מים בתוכם (כמו בכוס שבלוגו) ?

 

למרות הכל, האתר נראה בסדר ולא מתבלט (לטוב ולרע) משאר האתרים הישראלים משגעים אליהם דרך זאפ.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברווז, אתה לא פונה לאנשי מקצוע אלא לעקרות בית. בשבילן זה נראה בלגאן. אם קהל היעד היה רפתנים למשל אז הייתי ממליץ לך לצלם בין ערימות חציר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייקח עוד זמן עד שאנסה לחזור על הכנת סרטוני ווידאו- זה לא משהו שנהניתי לעשות, ואין סביבה טובה יותר לצילום.

מצטרף לנהג לילה ופיקסר ומדגיש שנית את עניין חשיבות הסרטונים :-P

לעניות דעתי אין כאן עניין של ליהנות או לא,

יש כאן עניין של למכור או לא.

כמו שנהג לילה אמר, הלקוח הפוטנציאלי העיקרי של המוצר שלך היא עקרת הבית -

ויהיה לך הרבה יותר קל למכור לה אותו במידה והיא תראה את הסרטון הזה בגרסא 2.0 שלו. :wink:

כל המטרה הרי ב"מיתוג מחדש" של האתר בעזרת מוחות קארס-פורום :-D:wink:,

היא שיסייע להקנות תדמית רצינית ולמסד אתכם כאוטוריטה מקצועית בתחומכם.

כמו ששאלת קודם - אתה יודע למה כדאי לך לקנות ממך,

אבל השאלה היא למה שמישהו אחר ידע את זה?

אלו חלק מהדברים שיגידו לו את זה.

אתה מדבר איתו דרך תת-המודע שלו לא פחות משאתה מדבר אליו דרך המודע,

ובמצבים מסויימים התת-מודע אף יותר דומיננטי וחשוב מבחינה פרסומית.

כשרואים את הסרטון מצולם במעבדה כשהיא מבולגנת במצב של "סוף יום עבודה",

זה לא משדר את התדמית שאתה רוצה לשדר.

זה לא גורם לסרטון להיראות רע בצורה גורפת, כי עיקרו הוא התוכן ואיך שאתה כפרזנטור מעביר אותו,

אבל אין ספק שה"תפאורה" הלקויה,

מוציאה ממנו את ה"עוקץ" שיכל להיות לו בהקשר של המרת גולשים ללקוחות.

שוב אני אומר, אם תצלם את הסרטונים מחדש,

בתפאורת מטבח שהכנת מראש לסיטואציה (רעיון מצויין!)

או המעבדה כשהיא ערוכה לשמש כסט צילומים (במידה ואין לך גישה למטבח מסוגנן שתוכל לצלם בו),

יש סיכוי טוב שבזכות אותה עריכה תמשוך כמה וכמה לקוחות חדשים מבין כל הגולשים העתידיים שיצפו בסרטון.

למה?

כי עקרת הבית הממוצעת שונאת בלאגאן.

כשהיא תראה את הסרטון שלך,

זה יפריע לה, ובגלל הבלאגאן הסרטון לא ישיג את האפקט שהוא היה אמור להשיג.

סרטוני תדמית כשמם כן הם,

ובמידה והתדמית שהם ישדרו ללקוח הפוטנציאלי תהיה כזו שלא מוצאת חן בעיניו,

אתה תפסיד מזה לקוחות שיכלת להרוויח.

עקרת הבית הממוצעת לא לוקחת בחשבון שמעבדה היא איננה מוזיאון,

ושהיא מתלכלכת \ מתבלגנת על ימין ועל שמאל מעצם העבודה השוטפת בה.

בעיניה היא פשוט רואה חלל מבולגן ברקע, וזה משדר לה תחושה לא טובה בתת המודע שלה -

מהסיבה הפשוטה שהיא איננה אוהבת \ מעריכה בלאגאן וכן הלאה.

וזהו זה. סביר להניח הפסדת לקוחה פוטנציאלית.

במצב הקיים, הסרטון יכול לשמש בעיקר למתן מידע ללקוחות קיימים -

אם תערוך אותו, הוא יוכל לשמש גם כ"חכה" לדייג של לקוחות חדשים מהרשת :wink:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וקח בחשבון שכשאמרת שאין סביבה טובה יותר לצילום,

ששכחת שאתם שני שותפים,

ושלהביא את המעבדה למצב מצוחצח ומרשים יקח לכם בערך שעתיים במקרה הגרוע.:lol::wink:

מעבדה מצוחצחת ומסודרת אמנם לא תדבר אל עקרת הבית באותו הרובד שמטבח מעוצב ידבר אליה,

אבל היא בהחלט תוכל לשדר לה את הרושם שמדובר בנותן שירות מכובד ומקצועי שהיא יכולה לסמוך עליו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- התותים לא נראים קשורים למוצר ולא מתאימים בצבעים לכל מה שמסביב. אהבתי את רעיון הלימון שנתנו פה. לימון ו/או עלים של נענע יתאימו יותר.

- תוריד את האפסים של האגורות מהמחיר.

- גם לי R&D נשמע כמו מחלקת מחקר ופיתוח.

- בסרטון סביבת המעבדה לא מצטלמת טוב. תנסו לצלם במטבח. חשוב שהמטבח יהיה יפה, נקי ומודרני ללא מוצרים אחרים שנראים ברקע.

- בחלק גדול מהאתרים לחיצה על הלוגו של החברה מחזיר אותך לאתר הבית וזה חסר באתר שלך.

- מה דעתך שהאותיות של הלוגו יהיו שקופות עם מים בתוכם (כמו בכוס שבלוגו) ?

 

למרות הכל, האתר נראה בסדר ולא מתבלט (לטוב ולרע) משאר האתרים הישראלים משגעים אליהם דרך זאפ.

 

בהצלחה!

האגורות "תקועות" לי שם, כחלק מהלייבסיטי.

לחיצה על הלוגו, חושב שגם בזה אני מוגבל עם לייבסיטי, אבל בהחלט מצריך התייחסות.

ברווז, אתה לא פונה לאנשי מקצוע אלא לעקרות בית. בשבילן זה נראה בלגאן. אם קהל היעד היה רפתנים למשל אז הייתי ממליץ לך לצלם בין ערימות חציר.

:lol:

זו הערה חשובה.

כמו שנהג לילה אמר, הלקוח הפוטנציאלי העיקרי של המוצר שלך היא עקרת הבית ועקרת הבית הממוצעת שונאת בלאגאן.

כשהיא תראה את הסרטון שלך, זה יפריע לה, ובגלל הבלאגאן הסרטון לא ישיג את האפקט שהוא היה אמור להשיג.

:wink:

וואו. רגע של פייספאלם... צודקים לחלוטין. אנשים לא אוהבים בלגאן.

נצטרך למצוא מטבח יפה לצילומים. ולשבור את הראש איך אני זוכר את הטקסט ולא קורא מהתסריט כשהראש שלי לא בפריים :wink::lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב תסריט. תבין את הנושא, שים את אשתך מאחורי המצלמה ותסביר לה על האוסמוזה ההפוכה במילים שלך. לא הקשבתי לטקסט בוידאו (לא מחזיק רמקולים במחשב בעבודה) אבל כשאתה חושב מה אתה אומר זכור תמיד לאיזה קהל יעד אתה מדבר. לא יודע אם עשית את זה אבל חשוב להדגיש גם את החסרונות בסירטון. זה גם נותן לך יותר אמינות, גם מוריד מנגנוני הגנה מהתת מודע שלל הלקוח (זה נתפס כאילו אם אתה מציי את החסרונות אז אתה לא מנסה למכור אלא לעזור ללקוח הפוטנציאלי) וגם חוסך הרבה ויכוחים אחרי המכירה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה.

יש לי משפט קטן וחמוד לומר על כל בר. למשל, רויאל: בר מתאים למלכים (ונסיכות, ונסיכים). או : איינג'ל, מלאך המטבח".

זה עובר מסך?

וואו, אני נשמע כמו פנדוב]...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:nono: [פנדוב היה נשמע כך :

 

 

" על קו אופק האטלנטיס עמדו הקיסר ולצידו הטייגר הנאמן

היה נדמה שזה קרב הענקים לליבה של אנג'ל שנראתה רעננה מתמיד

חשבתי לעצמי -הייתכן וגם היא עברה את 7 השלבים?

האווי ! מי שם מגיח מהמצולות,זה הפוליפרופילן הנוראי !!

הוא לא לבד ...והוא מדיף ריח קוקוס אצילי

look at me now look at your kitchen

sadly your kitchen dont have a mini star

 

אין ברירה ולא בתולת ים ! זה הזמן לנשק הסודי (מה היה עושה הוולסטר במצב הזה?)

הוא נראה ספורטיבי "אינדיד" אבל אני לא חושב ש140 סוסים קוראניים יוכלו לעמוד בזה!!

זה הזמן לאוסמוזה הפוכה! "

 

 

[פנדוב , מעריץ אותך ! את הוולסטר הייתי קונה (מביא )בצבע אדום לילדה שלי :wink: .

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את מה שאחרים כתבו כי יש פה כבר המון מלל, אבל הפונט מאוד מרבוע, ויהיה יותר טוב אם תכניס אותו בעיצוב מסוים ולא כסתם מלל ברקע. חוץ מזה, תנסה להכניס סמלונים או דברים שהם פחות מרובעים, וגם פרסומת שזזה, אבל לא יותר מדי - כי זה מה שמעניין ומושך את העין. לדוגמא הבאתי את המתחרים שלך.

חוץ מזה, להוסיף מערכת של 'תכניס את הפרטים וניצור איתך קשר' יכולה להועיל. אולי זה ייצור הרבה מתעניינים שלא באמת רוצים לקנות, אבל ככה תשיג מספרים של לקוחות פוטנציאלים ותביא אותם ישירות אליך - ומה יותר טוב מזה?

מקווה שהועלתי(:

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לבקש את עזרתכם. אני מבקש שתביטו באתר של העסק שלי- ותקטלו אותי!!!

כל מה שנראה לא בסדר, תצעקו עליי, תרביצו לי על זה, פשוט- תקטלו אותי.. אל תחששו לפגוע בנפשי הזכה.

מאד מודה לעוזרים 8)

 

ברווזי,

אתה יודע שאם תשאל 10 יהודים תקבל 100 דיעות. כולם מיהרו לעזור ולקטול אבל מה שלא ראיתי פה זה ביקורת בונה תוך התייחסות לבעיה. אתה תקבל קטילות מפה ועד הודעה חדשה והשרשור יימשך ויימשך ויימשך עד שחילוקי הדיעות יביאו לנעילתו.

 

אז בוא תעזור לנו ותאמר לי ולשאר החברים. מה בעצם הבעיה העיקרית? מה אתה רוצה להשיג? לאן אתה רוצה להגיע?

 

  • יש לך 1000 מבקרים ביום ורק 2 רכישות?
  • יש לך מעט מאוד תנועה ממנועי חיפוש ואתה מבקש לקבל יותר תנועה?
  • יש לך הרבה מבקרים אבל הם לא ממוקדים?
  • יש לך יחס המרות סביר ואתה רוצה לשפר אותו?
  • האתר סתם לא מוצא חן בעיניך ואתה רוצה שהוא יראה יותר טוב?

ספר לנו למה בעצם פתחת את הדיון? מה מפריע לך? מה מדאיג אותך? מה אתה בעצם רוצה להפיק מהדיון? מה יגרום לך להגיד.. הצלחתי, שיפרתי, ייעלתי?

 

 

אם לא תכוון אותנו, אני לא בטוח שנוכל לעזור לך להגיע לאן שאתה רוצה להגיע.

 

אם תזדקק לעזרתי, יש לי מעל 10 שנות נסיון בשיווק באינטרנט {ובהצלחה}. אשמח לעזור {אם זה לא היה ברור}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברווזי,

אתה יודע שאם תשאל 10 יהודים תקבל 100 דיעות. כולם מיהרו לעזור ולקטול אבל מה שלא ראיתי פה זה ביקורת בונה תוך התייחסות לבעיה. אתה תקבל קטילות מפה ועד הודעה חדשה והשרשור יימשך ויימשך ויימשך עד שחילוקי הדיעות יביאו לנעילתו.

 

ביקורת בונה לעיתים לא עולה על בעייה, אלא על מכשול בלבד. לבקש "קטילה" זה הרבה יותר יעיל לעיתים לדעתי. כך גם אומרים לך דברים בלי "להתבייש" ובלי מעצורים- דוגרי. כמו שאני מעריך.

 

אז בוא תעזור לנו ותאמר לי ולשאר החברים. מה בעצם הבעיה העיקרית? מה אתה רוצה להשיג? לאן אתה רוצה להגיע?

 

 

[*]יש לך 1000 מבקרים ביום ורק 2 רכישות?

[*]יש לך מעט מאוד תנועה ממנועי חיפוש ואתה מבקש לקבל יותר תנועה?

 

ספר לנו למה בעצם פתחת את הדיון? מה מפריע לך? מה מדאיג אותך? מה אתה בעצם רוצה להפיק מהדיון? מה יגרום לך להגיד.. הצלחתי, שיפרתי, ייעלתי?

 

אם תזדקק לעזרתי, יש לי מעל 10 שנות נסיון בשיווק באינטרנט {ובהצלחה}. אשמח לעזור {אם זה לא היה ברור}

קלעת בול לבעיות העיקריות שלי, בכמה שניות- ובשני הנסיונות הראשונים :lol:

הבנתי שיש לי בעייה עם המרות, וזו הסיבה שהשירשור נפתח. משם, שיפור עמדות במנועי (כן, אה-הא, בטח, "מנועי" ברבים...:lol: ) חיפוש זה הדבר המתבקש הבא, עקב מיעוט גולשים יומי.

אשמח לשמוע התייחסותך לנושא.

תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר שלך נראה די חובבני, הפונטים גדולים מדי, הלוגו וכל ה header תופסים הרבה מקום. אבל זה לא קריטי. בטח לא בשלב הזה. לא כל אתרי המסחר בעולם בכלל ובארץ בפרט נראים טיפ טופ ולמרות שיש לזה השפעה על יחסי ההמרה, אתה עוד רחוק משלב ה fine tuning אשר נעשה פועל על בסיס מודל שנקרא A/B Testing. במודל הזה תוכל לשים סרטון וידאו A לתקופה X ולבדוק כמה רכישות היו מבין צופיו, לאחר מכן תחליף את סרטון הוידיאו בסרטון B לתקופת X נוספת ואז תוכל להשוות בין ההמרות שהפיקו שניהם.

 

לא נקדים את המאוחר, וניגש לעניין.

אתה יודע מה הלקוחות שלך מחפשים?

אתה יודע איזה מילות/ביטויי חיפוש הניבו רכישות?

אתה יודע מאיזה ערוצים הגיעו הרכישות? {אורגני, פייסבוק, אחר?}

האם הידע שלך מבוסס? אם כן, על מה? יש הרבה שחושבים שאם הם מדורגים גבוה עבור מילת חיפוש כגון "מדפסת" אז הם ימכרו הרבה מדפסות בעוד בפועל, דווקא מי שמדורג גבוה עבור "מדפסת לייזר HP" למשל ימכור פי 5 מדפסות מהם.

 

אתה יודע מה המצב הנוכחי של האתר? {יש לך גישה והבנה של דוחות האנליטיקס?}

כמה מבקרים מגיעים ביום?

מהיכן הם מגיעים?

לאיזה מהדפים באתר שלך הם מגיעים? (היכן הם "נוחתים")

האם הם נוחתים בדפים שאתה רוצה שהם ינחתו? {האם הדף אכן רלוונטי לחיפוש?)

 

מה אתה יודע על האתר שלך?

מה אתה לא יודע על האתר שלך?

האם אתה מכיר את google keyword tool? השתמשת בו?

 

זה הרבה יותר מורכב מכדי שניתן יהיה לעשות זאת ע"ג דיון בפורום.

אני ממליץ שתשב ותכין קצת שיעורי בית עם החומר למחשבה שקיבלת. לאחר מכן אתה מוזמן לפנות באופן פרטי להמשך על כוס קפה וסיגריה (אלקטרונית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1.

תעבור על מה שמאיר אמר,

ואחרכך נוכל להמשיך כמו שצריך...

במידה ומאיר דיבר איתך סינית כרגע,

הדיון הזה יהיה מקום טוב לנתח בעזרת חברי הפורום את כוונתו :wink::lol:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר שלך נראה די חובבני, הפונטים גדולים מדי, הלוגו וכל ה header תופסים הרבה מקום. אבל זה לא קריטי. בטח לא בשלב הזה. לא כל אתרי המסחר בעולם בכלל ובארץ בפרט נראים טיפ טופ ולמרות שיש לזה השפעה על יחסי ההמרה, אתה עוד רחוק משלב ה fine tuning אשר נעשה פועל על בסיס מודל שנקרא A/B Testing. במודל הזה תוכל לשים סרטון וידאו A לתקופה X ולבדוק כמה רכישות היו מבין צופיו, לאחר מכן תחליף את סרטון הוידיאו בסרטון B לתקופת X נוספת ואז תוכל להשוות בין ההמרות שהפיקו שניהם.

 

לא נקדים את המאוחר, וניגש לעניין.

אתה יודע מה הלקוחות שלך מחפשים?

אתה יודע איזה מילות/ביטויי חיפוש הניבו רכישות?

אתה יודע מאיזה ערוצים הגיעו הרכישות? {אורגני, פייסבוק, אחר?}

האם הידע שלך מבוסס? אם כן, על מה? יש הרבה שחושבים שאם הם מדורגים גבוה עבור מילת חיפוש כגון "מדפסת" אז הם ימכרו הרבה מדפסות בעוד בפועל, דווקא מי שמדורג גבוה עבור "מדפסת לייזר HP" למשל ימכור פי 5 מדפסות מהם.

 

אתה יודע מה המצב הנוכחי של האתר? {יש לך גישה והבנה של דוחות האנליטיקס?}

יש גישה... לא מבין מה עושים עם זה. אתר חדש מדיי בשביל זה (ככה גוגל אמר לי!)

כמה מבקרים מגיעים ביום? מהיכן הם מגיעים?

אני מתבייש לענות... סביב ה-40, וגם זה ירד קצת (כל זה מבלי להחשיב את המאות אנשים מקארזפורום! תודה!). הם מגיעים בעיקר מזאפ, בדידים מגוגל (מופיעים בעמוד 12 במקרה הטוב) ומעוד מספר מקומות מוזרים שנרשמתי אליהם.

לאיזה מהדפים באתר שלך הם מגיעים? (היכן הם "נוחתים")

בעיקר בדפי המוצר

האם הם נוחתים בדפים שאתה רוצה שהם ינחתו? {האם הדף אכן רלוונטי לחיפוש?)

ברוב המקרים כן.

מה אתה יודע על האתר שלך?

שהוא בעייתי בגלל לייבסיטי- קוד "מטונף" עם הרבה בעיות.

מה אתה לא יודע על האתר שלך?

שאלה מצויינת. איך אני אמור לענות עליה? אני לא יודע עד כמה הוא יעיל בעיני לקוח פוטנציאלי.

האם אתה מכיר את google keyword tool? השתמשת בו?

לא מכיר. אני מכיר וורסייה שלו דרך אדוורדס.

זה הרבה יותר מורכב מכדי שניתן יהיה לעשות זאת ע"ג דיון בפורום.

אני ממליץ שתשב ותכין קצת שיעורי בית עם החומר למחשבה שקיבלת. לאחר מכן אתה מוזמן לפנות באופן פרטי להמשך על כוס קפה וסיגריה (אלקטרונית).

 

נשמע טוב. נביא את הכמו-סיגריות שלי גם, לשמוע עצת מומחה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...