Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 12 / דלתא


אאבי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יש לי דוד כאן בפורום שפעם הייתה לו חיפושית שהייתה אצלי הרבה זמן

ומאז התאהבתי באספנויות (רק אז הכרתי אותם)

והתחלתי לחפש איזה אספנות שתתאים לתקציב שלי.....(שהוא לא ממש גדול...)

 

אז עכשיו קניתי רנו 12 / דלתא שהבנתי שדובר עליה רבות כאן בפורום

לא יודע אם זה היה כזה שווה לקנות אותה אבל זה היה ממש במחיר מציאה

אז אמרתי - "של החיים ועל המוות"

וקניתי......

ואני רוצה לשפץ אותה לאט לאט ובזמן שלי

אם מישהו יוכל לעזור לי בייעוץ במה כדאי להתחיל.....

פורסם

אז המצב של הרכב הוא כזה:

 

1. אני מחליף לו מצבר כי המצבר שלו בתוקף עד 06/06

2.כנראה שאני יצטרך להחליף לו כמה חוטי חשמל שנראה שלא ממש עובדים שם...

3. מי שקניתי ממנו את הרכב זה היה בבעלותו תקופה קצרה וכנראה שנמאס לא או משהו והוא התייאש מהתיקונים

והוא עשה לרכב צבע ברמה ממש על הפנים (אבל יש לציין שבאופן כללי ממבט ראשון האוטו נראה מצויין ) ככה שאני רוצה שהרכב יהיה במצב פצצה (אבל זה לא כרגע אולי יותר מאוחר....)

4.לפעמים בנסיעה הרכב פתאום מבקבק לי וראיתי שבפילטר יש דלק קרוש שכנראה התפרק מאז שהרכב עמד תקופה ארוכה

אז כנראה הדלק נהיה סמיך והוא נכנס לפילטר מידי פעם וסותם אותו

אז רציתי לשאול אם יש איזה חומר מיוחד בשביל לנקות את הטנק דלק או שפשוט לפרק אותו ולשפוך את הלכלוך.....

 

תודה מראש על כל העזרה....

פורסם

ממליץ לך לשפץ מכנית וכ״ו אצל בני.ל שבדיוק שיפץ אחד כזה עכשיו. מומלץ מאד לגשת אליו עם הרכב .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אני מחזיק ברנו 12 שנת 76' ובעבר גם דלתא לחלקים (שנגנבה). מכיר את הרכב ואפילו תכננתי לו מזגן (שעובד נהדר ומקרר כמו במקררים של אבו-כביר!).

 

בנוגע לרכב שלך, אני יכול להגיד כמעט בוודאות שמדובר בדלתא מתוצרת רומניה - אך רק אם תשתף אותנו בתמונות, לרבות לוחיות היצרן שנמצאות תחת מכסה המנוע, אוכל לדעת במאת האחוזים.

 

אם אתה צריך משהו אני כאן...

IMG_0350_800x597.jpg

29122010290_800x600.jpg

18122010200_800x600.jpg

29122010283_800x600.jpg

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

יש לי תמונות של המנוע ואני צריך לצלם אותו מבחוץ....

--הוא לא נותן לי להעלות -שגיאה בהעלאת הקבצים - למה????

לא ראיתי שום לוחיות של היצרן - למה הכוונה??

פורסם

אולי הקבצים גדולים מדי? תנסה להעלות לאתר חיצוני ולשים קישור - זה אמור לעבוד.

ולגבי הלוחיות תסתכל מעל הקרבורטור בתמונה שלי, יש שמה לוחיות מתכת.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
אני מחזיק ברנו 12 שנת 76' ובעבר גם דלתא לחלקים (שנגנבה). מכיר את הרכב ואפילו תכננתי לו מזגן (שעובד נהדר ומקרר כמו במקררים של אבו-כביר!).

 

בנוגע לרכב שלך, אני יכול להגיד כמעט בוודאות שמדובר בדלתא מתוצרת רומניה - אך רק אם תשתף אותנו בתמונות, לרבות לוחיות היצרן שנמצאות תחת מכסה המנוע, אוכל לדעת במאת האחוזים.

 

אם אתה צריך משהו אני כאן...

 

או שזו השליה שהתמונה יוצרת, אבל ניראה שהפילטר דלק עובר מעל המפלג מה שבקלות גורם לרנו היפיפיה הזו להשרף.

פורסם
או שזו השליה שהתמונה יוצרת, אבל ניראה שהפילטר דלק עובר מעל המפלג מה שבקלות גורם לרנו היפיפיה הזו להשרף.

 

הפילטר יושב ליד הקרבורטור, ואגב, מזמן צנרת הדלק הזו הוחלפה לקבועה עם ניטים לאורך הפח.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
יש לי תמונות של המנוע ואני צריך לצלם אותו מבחוץ....

--הוא לא נותן לי להעלות -שגיאה בהעלאת הקבצים - למה????

לא ראיתי שום לוחיות של היצרן - למה הכוונה??

אבי הקבצים כנראה גדולים שלח לי אני אקווץ אותם ואחזיר לך..........

וכן אני מודה אני בעל החיפושית חבל שלא קניית אותה שמכרתי הייתה נהנה מכל רגע

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

עכשיו רק ראיתי את ה"כתבה" שעשית על הרנו/דלתא

וחסכת לי להעלות תמונות.....

שמת שם את התמונה של הרכב שלי -הכתום (לפני הצבע - כנראה)

בתור "דלתא" ולפי מה שראיתי בשאר התמונות רכב זה דומה יותר בכמה פרטים לרנו מאשר לדלתא

וגם שברישיון שלי כתוב "רנו צרפת"

אז אם תוכל להסביר לי מה קורה פה אני ישמח מאוד

×
×
  • תוכן חדש...