Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RECALL לרכבי פולו TSI - עדכון תכונה לגיר ושיפור מגדש


shainov
שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוקי, אז הטעות היא בידי. מדובר במנועי ה1.4 כנראה, ולא ה1.2.

 

MikMan:

 

עצם העובדה שקוראים לרכב כלשהו לריקול, אומר שעשו טעות שצריך לתקן. כן.. גם אם שילמת 140K ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן המסוקס, אני במקרה מטפל במוסך הנחשב לטוב ביותר מבחינת דיאגנוסטיקה בצ'מפיון, שם אחראי הדיאגנוסטיקה טען מראש כי הרעה לא תהיה - ולאו דווקא גם שיפור, הוא לא התחייב על כך כמובן.

בפועל יש שיפור קליל לטובה, זה לא משהו יוצא מן הכלל, אבל מורגש (בעיקר בהילוך השישי, התגובה הפכה חדה יותר).

 

גם עם צאת העדכון הראשוני (L12) נאמרו דברים כאלה ואחרים, גם אז הורגש שיפור קליל ביותר - לא רק ברכבים המשודכים לתיבת DSG (במקרה של חבריי) אלא גם בידני (במקרה שלי).

 

עדכון שכן גרע מהספק המנוע היה זה המתייחס למנועי ה-1.4TSI בגרסאות הטווין צ'ארג'ר (טורבו + סופר'), שם ההספק אכן נפל והורגשה הרעה נוכחת בכל הקשור לביצועים ותגובות - וזאת על מנת לשפר את האמינות והעמידות לטווח הארוך יותר.

 

כבודו של החבר במקומו מונח, לא נוריד זאת ממנו - אבל בחייאת דינאק, כל עוד כל הבריטים / גרמניים / צ'כיים אינם מתלוננים על כך ב"ברישקודה" (ושם במידה ויש על מה להתלונן, הם לא מפסיקים לדון בכך) - כנראה שהידע שלו מעט לקוי או חסר בנושא המדובר.

אני וחבריי (כפי שכבר ציינתי קודם לכן) לא סבלנו מבעיות התחממות כאלה ואחרות, ובטח שלא הורגשה ירידה ב"סחיבה" לאחר עדכוני הניהול השונים (למרות שחששתי מכך).

 

 

 

אתה גם טועה ומטעה! העידכון השני שעשו ל1.4 לא הוריד את ההספק, הוא אף העלה אותו!

חבר שעשה בדיקת דיינו הוציא 170 כ״ס, אמין? לא בטוח. אבל ההרגשה אצלי ואצל עוד אנשים(כל מי ששאלתי) אמרו שהם מרגישים שינוי לטובה בהתנהגות הרכב.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידע הזה, על סמך דיאגנוסטיקאי ראשי בסקודה שהוא גם חבר טוב שלי, ומסר לי את המידע הזה לפני בערך שנה. מספיק טוב בשבילכם, או שזה עדיין סתם שמועה?

 

שלא תחשבו שמישהו שם מעוניין שתדעו שקוראים לכם, בשביל להוריד הספק למנועים שלכם.

 

בכל מקרה, אני מכיר אנשים שדחפו פחית משוננת בצנרת האויר, וטוענים שזה נותן להם שיפור בביצועים ובצריכת הדלק. כך, שבן אדם יכול להאמין במה שהוא רוצה להאמין.

 

עכשיו, אם זה נכון או לא, ואם הוא שיקר לי או לא? לא נדע עד שלא נעשה בדיקת הספקים לרכב לפני ואחרי הריקול.

לחבר שלום, עם כול הכבוד לחברך הנחמד אני מטיל ספק גדול בנכונות המידע שהוא סיפק לך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, היה עדכון ל-1.4TSI שהוריד הספק, הם הודו בזאת וזה נכתב בפורומים השונים - זה לא היה עדכון רק לשוק המקומי. יתכן ויצא עדכון לאחריו שהעלה הספק, אך העדכון הראשוני גרע לא מעט מההספק.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מסמך ? אם הייצרן מחליט לבצע עידכון הוא בדרך כלל מסביר את מהות העידכון במסמך רישמי הנשלח למנהלי השירות.

 

אם היו בעיות לאחר העידכון הייצרן בדרך כלל מבצע בדיקה מקיפה של תלונות שהגיעו מלקוחות וגם אז מעדכן את המוסכים על התפתחות הדברים.

 

דיבורים דיבורים.....יצא עידכון או יצא עידכון חדש...

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון... היום דיבר איתי נציג מהמוסך והסביר לי שכדאי להגיע בזמן בקרוב לבצע את השידרוג ולא לחכות 11 חודשים עד לטיפול השיגרתי, נקבע תור ליום שני בבוקר.

אני אעדכן אחרי השידרוג מה המצב...

 

המשך יום טוב

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן חבר שלי עם אוקטביה 1.2 tsi גיר רגיל דיבר עם המוסך, אין עידכון לרכב אבל יש צורך בהרכבת מבודד בטורבו. רק שאין מלאי של חלקים עכשיו בבאר שבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה סיבה יש להם לשפר (לא לעשות ריקול כדי למנוע תקלה חמורה) ועוד לעשות את זה דחוף לפני שמגיע אפילו הטיפול הבא?[/quote

 

לא יודע איך להגדיר אותך, אבל אני נוטל על עצמי את ההימור שמדען גרעין , אתה לא! ריקול זה לא מושג שיבואן יכול לעשות בו כרצונו. אם היצרן מכריז ריקול אז זה ריקול. אם לא הוכרז ריקול, אז זה לא, ולא כל עידכון תוכנה או שיפור שנועד להארכת חיי מנוע או זימון לקוחות למוסך זה ריקול. יש בזה חוקים והגדרות ברורות. אוי ואבוי אם יבואן או דילר יקח על עצמו אחריות להסתיר מהציבור "ריקול". הוא הרי יאבד את הזיכיון וילך לכלא, אבל אתה בטוח שחברה של מאות מיליונים שמוכרת עשרות אלפי מכוניות בשנה עשתה יד אחת רק במטרה להסתיר מידע חשוב מערן המסוקס כדי שהמכירות לא יפגעו. אתמול פורסם ריקול לניסאן ג'וק והיום, שומו שמיים, לבעלי ב.מ.וו סדרות 6 ו-7. משהו בחיווט שיכול לגרום לשריפה. בקטנה. כולה האוטו יכול לעלות באש בזמן נסיעה אז נראה לך שהיבואן בארץ יכול להחליט שזה לא ריקול אלא רק הזמנה של בעלי המכוניות לקפה ובזמן שהם מקשקשים עם הפקידה בקבלה, מכונאים יחליפו את הצמה בלי לספר לו?! רד מהנושא כי אתה פשוט עושה צחוק מעצמך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן המסוקס, בוא נעמיד דברים על דיוקם - ראשית, מדובר ב-TSB. לא Recall.

 

שנית, הם (VAG) מצהירים מראש כי כעת העסק אמור לעבוד טוב יותר מבעבר - ולא יגרע מהביצועים. מצד שני, אין כל התחייבות על שיפור בביצועים אלא שיפור / שדרוג האמינות, לשם כך מבוצע ה-TSB (לפחות באקט של הוספת הספייסר ל-WG).

 

עדכון התוכנה הנוכחי - בניגוד לקודם (L12) - נוגע בעיקר בעדכון ניהול התיבה (DSG). משמע, בעלי 1.2TSI המשודכים לתיבה ידנית - לא זקוקים לעדכון הזה (אלא אם כן הרכב הגיע מסיבה כזאת או אחרת בלי L12 הקודם).

 

הדחיפות היא מניעת כניסת הרכב ל-Safe Mode ועד כשל במגדש הטורבו. עם גילוי התקלה, הקונצרן החליט לשוב למגדשים משופרים מתוצרת KKK (במקום IHI - חברת הבת היפנית והמוכרת של KKK-בורג ורנר) נמצא ביחידת הפורק / WG, ויש להוסיף ספייסר ליחידה וזה יוביל לפתרון הסופי והמוחלט. כמובן שמוקדם לומר אם זה באמת הפתרון המוחלט, רק ימים יגידו. בוא נקווה שזה אכן הפתרון :-)

 

מאוד נחמד וקל לבוא ולומר ש"אין להם סיבה לשפר" / "זורעים לכם חול בעיניים" - וכדומה. לפני שאתה בא וכותב דברים כאלה ואחרים - בדוק אותם לשורשיי העניין ורק אח"כ תבוא בהצהרות כאלה ואחרות - שאינן דווקא נכונות. למרות הערכתי ואמונתי הרבה במוסך בו אני מטפל, בנוסף על כך - תמיד בודק מול החברים שלנו באירופה - בקהילת "ברישקודה" - הם תמיד מעודכנים (ה-ר-ב-ה לפני המוסכים כאן בארצנו) ושמחים לפרט ולהסביר בדיוק מה מהות התקלה וכיצד פותרים אותה בדיוק. החבר'ה שם מעודכנים היטב בנושא וביניהם מסתובבים להם גם כאלה העובדים כמכונאים של המותג.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS, יופי של תגובה.

 

לצורך העניין, אין לי שום דבר נגד סקודה. אני פשוט מתפלא על התמימות של אנשים. העיקר שכולם מרוצים, זה הכי חשוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...