Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RECALL לרכבי פולו TSI - עדכון תכונה לגיר ושיפור מגדש


shainov
שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה רכב יש לך ואם אפשר לשאול איזה מוסך אמר לך את זה?

 

מוסך ריטס בבאר שבע

יש לי polo 1.2 tsi היום הכנסתי אותו למוסך והם עשו עידכוני dsg ועוד כל מיני וגם הוסיפו דיסקית מרווח למערכת טורבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך ריטס בבאר שבע

יש לי polo 1.2 tsi היום הכנסתי אותו למוסך והם עשו עידכוני dsg ועוד כל מיני וגם הוסיפו דיסקית מרווח למערכת טורבו

 

הרגשת שינוי בנסיעה של הרכב ? או נהיה גרוע יותר כמו שטען פה אחד שהלך לעדכון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגשת שינוי בנסיעה של הרכב ? או נהיה גרוע יותר כמו שטען פה אחד שהלך לעדכון ?[/QUOT

 

ראשית חייב לציין שאחרי העדכוני מחשב הרבים שנעשו ברכב , אופן הנסיע והעברת ההילוכים השתנו , אני ממש הרגשתי את זה בנסיעה, הזינוק מהמקום נהיה יותר מהיר ומהירות התגובה של הגיר גם כן השתפרה לטובה, כמו כן לדעתי ההילוכים נהיו קצת יותר ארוכים הנותנים הרגשה של קצת יותר עוצמה , אך לדעתי זה יגרום לצריכת דלק יותר גבוהה.

בגדול המצב לא החמיר כפי שמסופר בפורום בכלל , אלא להיפך, מה שנכון שעכשיו יקח קצת זמן להתרגל להתנהגות החדשה של הגיר ועם הזמן אפשר יהי להגיד דברים נוספים בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריקול והעדכון שמבצעים בסקודה TSI מוריד הספק מנוע. זאת מהסיבה, שיש למנוע נטייה להתחמם מעבר לרצוי ולעבוד בעומסים גבוהים מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריקול והעדכון שמבצעים בסקודה TSI מוריד הספק מנוע. זאת מהסיבה, שיש למנוע נטייה להתחמם מעבר לרצוי ולעבוד בעומסים גבוהים מידי.

ועל סמך מה אתה כותב זאת ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך שקר או שמועה, פשוט כך. אם הדבר היה נכון - הייתם שומעים על כך ומספיק.

 

את ה-1.2 שקודה מייצרת עבור הקונצרן, כל הרכבים עם המנוע הזה חולקים רכיבים זהים לחלוטין ולא שמעתי רבע מילה על כך במוסך שלי, עליו אני סומך בעיניים עצומות.

 

יתרה מכך, גם בברישקודה לא נכתב דבר שכזה, ומניסיוני הפאביה מעולם לא התחממה וכך גם היטי - גם לאחר נסיעות מאומצות עד מאוד. כנ"ל אצל חבריי בעלי הפאביות / אוקטביות / יטי (וכמובן בעלי פולו).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריקול והעדכון שמבצעים בסקודה TSI מוריד הספק מנוע. זאת מהסיבה, שיש למנוע נטייה להתחמם מעבר לרצוי ולעבוד בעומסים גבוהים מידי.

 

האם באמת עדכון התוכנה מוריד את הספק המנוע והביצועים?

 

זה לא כ"כ מסתדר עם מה שהבחור פה כתב:

 

 

הרגשת שינוי בנסיעה של הרכב ? או נהיה גרוע יותר כמו שטען פה אחד שהלך לעדכון ?[/QUOT

 

ראשית חייב לציין שאחרי העדכוני מחשב הרבים שנעשו ברכב , אופן הנסיע והעברת ההילוכים השתנו , אני ממש הרגשתי את זה בנסיעה, הזינוק מהמקום נהיה יותר מהיר ומהירות התגובה של הגיר גם כן השתפרה לטובה, כמו כן לדעתי ההילוכים נהיו קצת יותר ארוכים הנותנים הרגשה של קצת יותר עוצמה , אך לדעתי זה יגרום לצריכת דלק יותר גבוהה.

בגדול המצב לא החמיר כפי שמסופר בפורום בכלל , אלא להיפך, מה שנכון שעכשיו יקח קצת זמן להתרגל להתנהגות החדשה של הגיר ועם הזמן אפשר יהי להגיד דברים נוספים בנושא.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא אני רשמתי את זה אלא פבל :-)

 

אבל אני מתכנן להגיע למוסך ביום חמישי בגלל הרעש המציק בבלמים בעת בלימה ונסיעה ברוורס, כמובן שעל הדרך אבקש לדעת על עדכון התוכנה והאטם המדובר במגדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך שקר או שמועה, פשוט כך. אם הדבר היה נכון - הייתם שומעים על כך ומספיק.

 

את ה-1.2 שקודה מייצרת עבור הקונצרן, כל הרכבים עם המנוע הזה חולקים רכיבים זהים לחלוטין ולא שמעתי רבע מילה על כך במוסך שלי, עליו אני סומך בעיניים עצומות.

 

יתרה מכך, גם בברישקודה לא נכתב דבר שכזה, ומניסיוני הפאביה מעולם לא התחממה וכך גם היטי - גם לאחר נסיעות מאומצות עד מאוד. כנ"ל אצל חבריי בעלי הפאביות / אוקטביות / יטי (וכמובן בעלי פולו).

תשמ'ע, היום בעידן האינטרנט לא חסרים שטויות שנכתבים בפורומים שונים ולצערי אנשים לוקחים את השטויות ברצינות רבה.

מאז ומתמיד אני דבק בדבר אחד והוא מידע מוסמך של הייצרן בכול הקשור בטיפול והבנת התקלות ברכב.

 

אם הייתי מנהל הפורום הייתי גורס הודעות ללא הוכחה חד משמעית לדברים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין למה העידכון כולל משיכה ארוכה יותר של ההילוכים... טוב אם זה מה שהמנדסים החליטו כנראה שיש סיבה, בשביל לנסוע חסכוני וסל"ד נמוך כמו לפני העידכון אני מניח שפשוט צריך להיות עדין יותר עם הדוושה מאשר לפני העידכון.

תודה על העידכון והפרטים שניתנו כאן, למרות שחלק גדול מהם לא אמינים וסתם מתבססים על שמועות שקריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידע הזה, על סמך דיאגנוסטיקאי ראשי בסקודה שהוא גם חבר טוב שלי, ומסר לי את המידע הזה לפני בערך שנה. מספיק טוב בשבילכם, או שזה עדיין סתם שמועה?

 

שלא תחשבו שמישהו שם מעוניין שתדעו שקוראים לכם, בשביל להוריד הספק למנועים שלכם.

 

בכל מקרה, אני מכיר אנשים שדחפו פחית משוננת בצנרת האויר, וטוענים שזה נותן להם שיפור בביצועים ובצריכת הדלק. כך, שבן אדם יכול להאמין במה שהוא רוצה להאמין.

 

עכשיו, אם זה נכון או לא, ואם הוא שיקר לי או לא? לא נדע עד שלא נעשה בדיקת הספקים לרכב לפני ואחרי הריקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין משהו ...

 

בפולסווגן (או VAG איך שתרצו) יושבים לא אחד ולא שתיים אפילו לא 20 מהנדסים בעלי ניסיון שיושבים וחושבים ובודקים ומחשבים במשך שנים איך לעשות מנועים מה טוב ומה רע , ופתאום בא איזה פלוני אלמוני לא משנה מה המקצוע שלו מאיזה מדינה קטנטנה ואומר שכולם טועים כולם משקרים ולא עשו את עבודתם בצורה הטובה ושהכל "בלוף" אחד גדול בשפת העם שלו !

והאמת לי לא ניראה כל הסיפור הזה , לא יכול להיות שחברה שמוכרת מיליונים של רכבים הצליחה לעבוד על כל העולם ורק אצלנו נימצא החכם שעלה על "הבלוף". חבר שלי ,דוד שלי ,אח שלי ! תכלס כנראה שהוא לא היה מתקבל לצוות המהנדסים של פולסווגן (או VAG ,או כל חברה ליצור רכבים) אבל הוא יכול להעביר ביקורת ולהגיד שהכל דפוק!

מי שמהנדס את הכלים הללו והטכנולוגיה הזו זה לא ילד בן 12 שעושה ניסוי בחצר האחורית, אז מספיק עם כל ההשמצות והביקורת סרק האלה ואני מדבר על כל החברות מהארופאיות ועד היפניות. אנשים עם קצת יותר ידע וניסיון ממכם יושבים על הדברים הללו , אז קצת להיכנס לפרופורציה בבקשה.

וכן דברים מתקלקלים - לבן אדם אחד שתיים אפילו 100 אבל ביחס למכירות זה ממש טיפה בים. וכן החברה לוקחת אחריות ומתקנת ומשפרת אבל לא צריך להגיד שהמנוע מתחמם ישר ושהוא דפוק (ותקלות וכו...)

 

היה לי בעבר 5 מכוניות רנו חדשות מהסוכנות עם 0 תקלות למרות כל הקישקושים שאנשים מספרים , עכשו התחדשתי עם יטי ולא ניראה לי שרכב ב 140 שח ניבנה על מנת לעשות תקלות מיומו הראשון או אפילו השנה הראשונה.

 

וזו דעתי בנושא כי פשוט נימאס לי לראות שאנשים רושמים דברים לא נכונים ששמעו מאח דוד חבר וכו... ומלכלכים כאילו כל הרכבים כאלו יצאו בכוונה עם פוטנציאל להתקלקל.

 

יום טוב לכלום.

 

ושכול אחד יהנה ממה שיש לו !

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן המסוקס, אני במקרה מטפל במוסך הנחשב לטוב ביותר מבחינת דיאגנוסטיקה בצ'מפיון, שם אחראי הדיאגנוסטיקה טען מראש כי הרעה לא תהיה - ולאו דווקא גם שיפור, הוא לא התחייב על כך כמובן.

בפועל יש שיפור קליל לטובה, זה לא משהו יוצא מן הכלל, אבל מורגש (בעיקר בהילוך השישי, התגובה הפכה חדה יותר).

 

גם עם צאת העדכון הראשוני (L12) נאמרו דברים כאלה ואחרים, גם אז הורגש שיפור קליל ביותר - לא רק ברכבים המשודכים לתיבת DSG (במקרה של חבריי) אלא גם בידני (במקרה שלי).

 

עדכון שכן גרע מהספק המנוע היה זה המתייחס למנועי ה-1.4TSI בגרסאות הטווין צ'ארג'ר (טורבו + סופר'), שם ההספק אכן נפל והורגשה הרעה נוכחת בכל הקשור לביצועים ותגובות - וזאת על מנת לשפר את האמינות והעמידות לטווח הארוך יותר.

 

כבודו של החבר במקומו מונח, לא נוריד זאת ממנו - אבל בחייאת דינאק, כל עוד כל הבריטים / גרמניים / צ'כיים אינם מתלוננים על כך ב"ברישקודה" (ושם במידה ויש על מה להתלונן, הם לא מפסיקים לדון בכך) - כנראה שהידע שלו מעט לקוי או חסר בנושא המדובר.

אני וחבריי (כפי שכבר ציינתי קודם לכן) לא סבלנו מבעיות התחממות כאלה ואחרות, ובטח שלא הורגשה ירידה ב"סחיבה" לאחר עדכוני הניהול השונים (למרות שחששתי מכך).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...