Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה

 

ברשותי סקודה פביה tsi 105 בת 7 חודשים ו6000 ק"מ.

אני בודק שמן פעם בשבועיים.

היום כשבדקתי שמן, שמתי לב לנזילה/הזעה מכיוון שרשרת התזמון.

שמתי לב גם להזעה מאחד הצינורות שמן שמובילים לטורבו.

בנוסף המים במיכל עיבוי ירדו אל מתחת לקו המינימום,לא זכור לי שכך היה מלפני שבועיים.

על האוטו אני נוהג מאוד מאוד רגוע ולא עובר את ה 2500-3000 טור. נוסע לאט כשהיא קרה.

והעברתי אותה הרצה כמו שרשום בספר.

יאמר לזכותה שהיא לא מבזמזת שמן כמו שרשום פה בכמה פוסטים.

 

נראה לכם הגיוני שלרכב חדש יהיו את התופעות האלה?

IMG_1329.jpg

IMG_1328.jpg

IMG_1324.jpg

פורסם

עליך להפעיל את האחריות. לגבי ירידת מפלס המים במיכל העיבוי, אם מדובר בכמות קטנה, אזי הדבר סביר (הודעות בפורום מראות שאנשים חוו את אותה "ירידת מפלס קלה", שלאחרי הוספת נוזל קירור המפלס נותר יציב).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
היי חברה

בנוסף המים במיכל עיבוי ירדו אל מתחת לקו המינימום,לא זכור לי שכך היה מלפני שבועיים.

על האוטו אני נוהג מאוד מאוד רגוע ולא עובר את ה 2500-3000 טור. נוסע לאט כשהיא קרה.

והעברתי אותה הרצה כמו שרשום בספר.

נראה לכם הגיוני שלרכב חדש יהיו את התופעות האלה?

איבוד מים בכמות יחסית קטנה לרכב חדש זה תקין.

קנה נוזל קירור מקורי G12++ והשלם את החסר.

 

לגבי ההזעות אני ממליץ לך לנגב את איזור ההזעות ולבדוק האם התופעה חוזרת על עצמה ולהמתין עם הנסיעה למוסך.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם זה היה צנרת מים היית רואה סימני התייבשות של נוזל G12++ בצבע וורד/אדום גם אם זה רק אדי נוזל קירור.

מניסיון !

איזה כייף לי :)

פורסם
היי חברה

 

ברשותי סקודה פביה tsi 105 בת 7 חודשים ו6000 ק"מ.

אני בודק שמן פעם בשבועיים.

היום כשבדקתי שמן, שמתי לב לנזילה/הזעה מכיוון שרשרת התזמון.

שמתי לב גם להזעה מאחד הצינורות שמן שמובילים לטורבו.

בנוסף המים במיכל עיבוי ירדו אל מתחת לקו המינימום,לא זכור לי שכך היה מלפני שבועיים.

על האוטו אני נוהג מאוד מאוד רגוע ולא עובר את ה 2500-3000 טור. נוסע לאט כשהיא קרה.

והעברתי אותה הרצה כמו שרשום בספר.

יאמר לזכותה שהיא לא מבזמזת שמן כמו שרשום פה בכמה פוסטים.

 

נראה לכם הגיוני שלרכב חדש יהיו את התופעות האלה?

אם מדובר במערכת נשם כלשהי, ההזעה היא תוצאה של חוסר הידבקות של הצנרת למקומם. יש לפרק את הצינורות, לנקות מהשמן ולחבר שוב, עם אותם החבקים ובדיוק באותו מקום.

 

ההזעה על הברקט היא מהצינור ולא מהתזמון לדעתי והיא תעלם לאחר הפעולה הזו.

 

סיפור פעוט ולא מבין למה אתה מתאכז בגלל תקלה אחת פשוטה.

פורסם
אם מדובר במערכת נשם כלשהי, ההזעה היא תוצאה של חוסר הידבקות של הצנרת למקומם. יש לפרק את הצינורות, לנקות מהשמן ולחבר שוב, עם אותם החבקים ובדיוק באותו מקום.

 

ההזעה על הברקט היא מהצינור ולא מהתזמון לדעתי והיא תעלם לאחר הפעולה הזו.

 

סיפור פעוט ולא מבין למה אתה מתאכז בגלל תקלה אחת פשוטה.

 

לפי דעתי זאת מערכת שאמורה לשמן את הטורבו,כל הצינורות מובילים לטורבו.

בקשר לנזילה על הכיסוי של התזמון ,לא חושב שזה מהצינורות כי כמות השמן שנאגרה שם די גדולה,

ולא תואם את הכמות הקטנה שיש על הצינורות.

אני ינסה לנגב ולראות עם זה חוזר.

פורסם

מערכת שימון של טורבו לא נראת ככה וזה יותר נראה כמו מערכת קירור של הטורבו עם נוזל קירור.

 

גש למוסך, יש אחריות - יטפלו בזה.

×
×
  • תוכן חדש...