Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

הייתי היום ב"מעבדה" בראשון, ולפני שעושים כיוון פרונט צריך להחליף כריות בולם מקדימה בשני הצדדים.

 

הבחור שם היה אופטימי ואמר לי שכריות בולם זה עסק זול, אמרתי לו חכה, את "קרסו" את לא מכיר כמוני.

טלפון אחד, וכולנו שם על הריצפה: 579 ש"ח לפני מע"מ לכרית

 

אמרתי להם שאנסה להשיג לבד, ופה עזרתכם נדרשת.

מישהו ניסה להזמין מחו"ל? יש סיבה שלא יעבור את המכס בקלות?

 

יש אולי חליפים איכותיים רק ללא הלוגו של רנו?

ומישהו יודע אומרים "כרית בולם" באנגלית? לא הצלחתי ממש להסביר את עצמי לדילרים באנגליה (למרות אנגלית טובה)

 

תודה,

 

משה

מגאן 265

פורסם

טוב, המחיר של שתיים באנגליה ללא משלוח הוא 89 פאונד.

יחזרו אלי בקרוב עם מחיר המשלוח.

 

אשמח למידע האם מישהו ניסע להזמין רכיב דומה לרכב (לאו דווקא קליאו ספורט) והאם עבר מכס בקלות או לא.

מגאן 265

פורסם

במשלוח מאנגליה בדר"כ יקר מאוד(בהשוואה לאירופה/ארה"ב), זוג כריות הבולם שוקלות 3-4 ק"ג בערך.

הצפי הגדול לבעיה עם המכס הוא המשקל, הוא הדבר הראשון שמעורר חשדות.

 

דר"כ, כרית בולם אחת לרכב שלי עולה בקרסו 746 לפני מעמ:shock:

 

בהצלחה

זה נכון

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוף, זה הגיע גם אלי.. יש לכם מק"ט? ומה דעתכם על תחליפיים?

 

משה או FITCH אתם יכולים בבקשה לשתף בעלויות הסופיות? (הזמנה, משלוח, מיסים, אישורים כו') ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

האמת שהבוחן בטסט השנתי החליט שאלו כריות הבולם שעשו את שלהן, בכל מקרה אני צריך להחליף ולהציג קבלה ממוסך מורשה.

בנתיים חפרתי קצת ומצאתי שיש המלצה לכרית תוצרת AKRON צרפת ומצאתי גם את זה :

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-CLIO-KANGOO-FRONT-SUSPENSION-STRUT-MOUNT-RUBBER-BEARING-KIT-7700829529S-/190706537621?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c66fed495#ht_11937wt_1037

 

מה דעתכם?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

שימו של קנגו.

בזמנו החלפתי מהמקוריות לאלו של קנגו ואין שום הבדל ולו המזערי ביותר בהתנהגות הרכב.

כולה חתיכות גומי, לא חייבים מדבקה של "קליאו ספורט" על הכל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני החלפתי אצל משה מגינתון, חליפיות שהוא שם לכל הקליאו ספורט ואומר שטובות לא פחות מהמקוריות.

 

עלה 800 כולל העבודה (שיחסית מסובכת, כוללת פירוק של שני הבולמים).

מגאן 265

פורסם

טוב, לקחתי הצעת מחיר מרנו, המחיר הוא 225 ש"ח לפני מע"מ.

מוזר שלמשה הציעו מחיר שונה לגמרי.. לצערי ההצעה הייתה בטלפון לאחר שמסרתי מספר רכב, אין לי מק"ט.

ולידיעה כרגע יש 6 כאלו אצל רנו.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...