Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמוך האוטו שלי עבר טיפול סטרטר וניתקו לי את מצבר מאז המגבר שלי לא עובד עכשו בדקתי את הפיוז הגדול זה שליד המצבר לא שרוף בדקתי את זה שעל המגבר לא שרוף !

אולי זה יוכל להיות ה רימובט שהתנתק ? הוא שיוכל להיות עוד משהו שנשרף או התנתק?

(יוכל להיות שהמגבר נשרף?)

תודה מראש

בא בחר צד, הגיע זמן שתילמד

להתעסק איתנו, אוו מיי גוד, יש מכות!

משתמש באצבעות לטבעות יותר גדולות

בל-בעיות טילים בליסטים משאירים חותמות

פורסם

1.תבדוק אם הכבל מתח מחובר למצבר לא רק אם הפיוז שרוף או לא.

2.אם הוא מחובר תמשוך עם חוט מהמתח לרמוט ותראה אם נדלק.

תעשה את שתי הבדיקות ותחזור.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אין בעיה תודה

בא בחר צד, הגיע זמן שתילמד

להתעסק איתנו, אוו מיי גוד, יש מכות!

משתמש באצבעות לטבעות יותר גדולות

בל-בעיות טילים בליסטים משאירים חותמות

פורסם

אם יש לך פיוז ליד המגבר כשה לי להאמין שהמגבר נשרף

כניראה שאיזה כבל יצא או משהוא

תבדוק אם הכבל מחובר טוב למצבר

או שתבדוק את הרמוט

אתה יכול להעזר ב....נו איך קוראים לזה....מכשיר כזה שבודק מתח

פורסם

אבו מטר , מד מתח , וולטמטר , כל אלה בקיצור אני בטוח שניתקו את המצבר גם ניתקו לך את המגבר משם, תחזיר אותו ונגמר הסיפור, אם היה נשרף לך המגבר 10000 אחוז שהיה נשרף לך הפיוז... (בכל זאת הפיוז הוא המקדם ההגנה שלו). :?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...