Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה לקנות רכב ויש לך תקציב של 15K..

מה שחשוב לי ברכב זה אמינות וצריכת דלק סבירה+ ותחזוקה סבירה.

חשבתי ללכת על ניסן אלמרה 97-2000 אוטו'

מה אתם חושבים?

ואם לא תנו עוד הצעות..

תודה מראש

פורסם

ע"י מידע נוסף, נוכל להתמקד. מעדיף ידנית או אוטומט? נוסע בעיקר בעיר או מחוצה לה? נסע לבד או עם אנשים/מטען וכו'.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

האלמרה מהשנים האלה מאוד משעממת לנהיגה, לא כל כך נוחה ולא מעניינת במיוחד. אבל בסך הכל מדובר ברכב שנותן תמורה טובה למחיר. אמין מאוד, מרווח יחסית, צריכת דלק סבירה, טיפולים וחלפים זולים. פשוט סוס עבודה. תתאים לך אם אתה מחפש מכונית שתיקח אותך מA לB בלי הפתעות בדרך. חפש אחת שמורה ולדעתי היא תענה על הדרישות שלך.

עוד אופציות שכדאי לך לשקול אלה:

מאזדה לאנטיס 96-98.

 

סוזוקי בלנו 1997-99.

 

הונדה סיויק 96-98.

 

הן כולן יתנו לך תמורה טובה למחיר. אמינות, זולות לאחזקה ובעלות צריכת דלק טובה. לדעתי האישית הסיויק היא הטובה ביותר. היא משלבת ביצועים טובים מאוד, צריכת דלק מצוינת, נוחות נסיעה טובה ואמינות. אבל קשה למצוא אחת שמורה בגלל שהצעירים מאוד אוהבים אותה (ובצדק) ולרוב גם התעללו בה ולא דאגו לשמור עליה.

פורסם
ע"י מידע נוסף, נוכל להתמקד. מעדיף ידנית או אוטומט? נוסע בעיקר בעיר או מחוצה לה? נסע לבד או עם אנשים/מטען וכו'.
לא אכפת לי ידני או אוטו'..

אמ נוסע גם בעיר וגם מחוץ לעיר לא יודע ממש להגדיר את זה.. ואני נהג חדש אז אם אני נוסע עם אנשים זה גג 2 ומידי פעם טיולים עם מטען טבריה/אילת משהו בסיגנון..

 

האלמרה מהשנים האלה מאוד משעממת לנהיגה, לא כל כך נוחה ולא מעניינת במיוחד. אבל בסך הכל מדובר ברכב שנותן תמורה טובה למחיר. אמין מאוד, מרווח יחסית, צריכת דלק סבירה, טיפולים וחלפים זולים. פשוט סוס עבודה. תתאים לך אם אתה מחפש מכונית שתיקח אותך מA לB בלי הפתעות בדרך. חפש אחת שמורה ולדעתי היא תענה על הדרישות שלך.

עוד אופציות שכדאי לך לשקול אלה:

מאזדה לאנטיס 96-98.

 

סוזוקי בלנו 1997-99.

 

הונדה סיויק 96-98.

 

הן כולן יתנו לך תמורה טובה למחיר. אמינות, זולות לאחזקה ובעלות צריכת דלק טובה. לדעתי האישית הסיויק היא הטובה ביותר. היא משלבת ביצועים טובים מאוד, צריכת דלק מצוינת, נוחות נסיעה טובה ואמינות. אבל קשה למצוא אחת שמורה בגלל שהצעירים מאוד אוהבים אותה (ובצדק) ולרוב גם התעללו בה ולא דאגו לשמור עליה.

בקשר למאזדה לאנטיס לא ממש מכיר..

לבלנו ביררתי עליה והבנתי שהאלמרה עדיפה יותר..

והסיויק רכב מאוד טוב אבל כבר מאוד נדיר למצוא אותו במצב טוב ובטח שבתקציב של 15K.. וגם התחזוקה שלו לא זולה..

וכעיקרון אני צריך רכב שאני יוכל להגיע איתו מנקודה A לנקודה B בלי הפתעות ובלי יותר מידי דלק.. אני לא הולך לקרוע את הרכב או משהו

פורסם

האלמרה בחירה מצויינת - היא גם נמכרת במחירים נמוכים מהתקציב שלך - מה שישאיר לך כסף לשיפצורים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מחזק את דבריו של ZVIT. אם אלו הדרישות שלך, האלמרה תהיה בחירה מצוינת. מכונית מאוד אמינה והאחזקה זולה. בכל זאת תדאג לחפש אלמרה שמורה שלא הוזנחה יותר מדי. תבדוק טיפולים, תאונות, מכות בשלדה, נזילות וכד'.

שיהיה לך בהצלחה :-)

פורסם

למה לא ליקנות רכב בשנתון מיתקדם?

פיאט פונטו ספייס תעשה אחלה עבודה, רק צריך למצוא אחת מתוחזקת טוב.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
מחזק את דבריו של ZVIT. אם אלו הדרישות שלך, האלמרה תהיה בחירה מצוינת. מכונית מאוד אמינה והאחזקה זולה. בכל זאת תדאג לחפש אלמרה שמורה שלא הוזנחה יותר מדי. תבדוק טיפולים, תאונות, מכות בשלדה, נזילות וכד'.

שיהיה לך בהצלחה :-)

חח ברור :)

למה לא ליקנות רכב בשנתון מיתקדם?

פיאט פונטו ספייס תעשה אחלה עבודה, רק צריך למצוא אחת מתוחזקת טוב.

קודם כל אני ממש לא אוהב את הפיאט.. רכב זול והכל אבל אני אתבאס לנסוע בו..

ודבר שני דווקא נסתי לברר עליו ונדיר מאוד שאת מוצא אותו במצב סביר ..

פורסם

דייהטסו שרייד 1.3 ליטר אוטומטית ובוודאי ידנית, תעשה עבודה מצוינת, ותהייה גם אמינה וחסכונית מאד. הרבה יותר מניסאן אלמרה, למשל.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

יצחקו על מה שאני יגיד, אבל אני הייתי הולך על פולו קלאסיק.

 

לא סתם נהגי המוניות קונים את הרכב הזה ואני מכיר המון אנשים שיש להם את הרכב הזה והוא בסדר גמור ללא בעיות מיוחדות.

 

בתקציב הנ"ל אתה יכול לרכוש שנת 2000-2001.

 

זה אוטו יחסית פשוט לא יותר מדי אלקטרוניקה, הדגם הידני מאוד חסכוני ובכללי האוטו מרווח ונותן תמורה למחיר.

 

לא לשכוח שהיא מגיעה עם ABS ו 2 כריות אויר, שזה אמנם לא רמה גבוהה מאוד של בטיחות אבל בהחלט חשוב.

פורסם
דייהטסו שרייד 1.3 ליטר אוטומטית ובוודאי ידנית, תעשה עבודה מצוינת, ותהייה גם אמינה וחסכונית מאד. הרבה יותר מניסאן אלמרה, למשל.

כמו הפונטו אני ממש יתבאס לנסוע על רכב כזה.. (טעם אישי)

 

יצחקו על מה שאני יגיד, אבל אני הייתי הולך על פולו קלאסיק.

 

לא סתם נהגי המוניות קונים את הרכב הזה ואני מכיר המון אנשים שיש להם את הרכב הזה והוא בסדר גמור ללא בעיות מיוחדות.

 

בתקציב הנ"ל אתה יכול לרכוש שנת 2000-2001.

 

זה אוטו יחסית פשוט לא יותר מדי אלקטרוניקה, הדגם הידני מאוד חסכוני ובכללי האוטו מרווח ונותן תמורה למחיר.

 

לא לשכוח שהיא מגיעה עם ABS ו 2 כריות אויר, שזה אמנם לא רמה גבוהה מאוד של בטיחות אבל בהחלט חשוב.

אני מעדיף לא להיכנס לגרמניות בתקציב של 15K

×
×
  • תוכן חדש...