Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. לא מזמן הרכבתי ג'אנטים לפיג'ו 307 שלי במידה 15 וזה לא יצא כמו שציפיתי..

הגודל של הצמיג שלי גורם לג'אנט 15 להיראות ממש קטן...רציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף את הצמיגים מ 195.65.15

ל-- 195.55.15..כך שהחתך יהיה יותר נמוך...ביררתי קצת ואמרו לי שזה עלול להזיק לאוטו...

אם יש מישהו שמבין בנושא קצת יותר אני אשמח לשמוע תשובות והמלצות...

פורסם
היחס חייב להישאר.

 

אם יש לך למשל 195-65-15

אתה יכול לעבור ל 205-60-15

אבל לא ל 195-55-15

הגיוני שצמיג יכול להיות רחב יותר על אותו הג'אנט?! :shock:

 

"להיות בעיה" לא תהיא בעיה זה א'

ב. תבדוק רק אם זוהי מידה מאושרת.. חוץ מזה הכל בסדר.

אביתר, מה אתה אומר? אם הבנתי אותו נכון, הוא טוען שאפשר להרכיב צמיג רחב יותר על אותו הג'אנט ללא צורך לעלות מידה.

 

מסי, ד"ש לדורה.

פורסם

קובי ואביתר תודה על התשובה והטיפ...

קראתי כאן על מישהו שגם רצה לשנות את הצמיג וכתבו לו שעלייה ברוחב הצמיג תביא לצריכת דלק גדולה...כמה זה נכון ובאיזו רמה...?

ואם אני רק אנמיך את החתך במה זה יתבטא..? גם בדלק...? בלאי..? סחיבה..?

פורסם
קובי ואביתר תודה על התשובה והטיפ...

קראתי כאן על מישהו שגם רצה לשנות את הצמיג וכתבו לו שעלייה ברוחב הצמיג תביא לצריכת דלק גדולה...כמה זה נכון ובאיזו רמה...?

ואם אני רק אנמיך את החתך במה זה יתבטא..? גם בדלק...? בלאי..? סחיבה..?

כמ שאמרתי לך ,

דלק סחיבה ובלאי? אתה לא סוחב פגר של חמור מאחוריך. זה ממש מינורי ולא תוכל להרגיש באפקט ה "שלילי" (במידה וקיים אפקט כזה) כלל.

אם אתה שואל את דעתי, כל עוד מה שתחליט לשים הוא חוקי ומותאם לרכב ולהוראות יצרן, הכל בסדר.

מקסימום,

תשאל את אביתר אם יש לו דרך לעשות טרייד אין על שלך תמורת ג'אנטים וצמיגים .

ואז אתה תישן בחוץ עם הכלבים.. :lol:

פורסם

בכל מקרה קוטר הגלגל- שזה הגאנט והצמיג בכל מקרה נשאר אותו דבר לפי ההגיון ולפי משרד הרישוי לפחות בארץ.

ותחשוב טוב לפני שאתה עושה משהו, למה ? כי אם את נשאר על גאנט 15 ב307 תמיד תהיה לך בעיה ויזואלית, וזה כי יש הרבה מקום לגלגלים, ולכן גאנטים במידה 15 גם עם חתך 35 יראו קטנים, או ישאר לך הרבה מקום ריק בבית הגלגל.

אז או גאנטים 16 או גאנטים 17.

השאלה אם אתה באמת צריך דבר כזה רק ליופי, זה יפגע בנוחות יעלה הרבה וצריכת הדלק תעלה.

וגם יהיה בלאי מואץ יותר, אומנם לא דרסטי, אבל אחוז מסוים זה אכן יעלה.

פורסם

תראה בגדול אני מסכים איתך הדבר האידיאלי יהיה ג'אנט 16..אבל ממש לא מזמן קניתי את הג'אנטים 15 שלי ואין לי כרגע אפשרות בעיקר כלכלית להחליף אותם...לכן אני מנסה לייפות עד כמה שניתן את המצב..

ראיתי מגנזיום בדיוק כמו שלי על צמיג עם חתך של 55 והוא נראה ממש יפה...

גם אם אני רק אוריד את החתך ולא ארחיב את הצמיג זה עדיין יזיק לאוטו מבחינת דלק ובלאי...??

פורסם
תראה בגדול אני מסכים איתך הדבר האידיאלי יהיה ג'אנט 16..אבל ממש לא מזמן קניתי את הג'אנטים 15 שלי ואין לי כרגע אפשרות בעיקר כלכלית להחליף אותם...לכן אני מנסה לייפות עד כמה שניתן את המצב..

ראיתי מגנזיום בדיוק כמו שלי על צמיג עם חתך של 55 והוא נראה ממש יפה...

גם אם אני רק אוריד את החתך ולא ארחיב את הצמיג זה עדיין יזיק לאוטו מבחינת דלק ובלאי...??

 

אם זה רק לייפות וטוב לך עם זה..לך על זה לא תרגיש שינוי בדלק..ההבדל באמת הוא מיזערי..אתה צודק שחתך 65 הוא לא יפה על מגנזיום חד וחלק..לגבי השאלה מהספר הנודע בשערים..התשובה היא אם הגאנט רחב מספיק בשביל לספוג עליו את רוחב 205 אז זה אפשרי.כמובן שהגובה יהיא 60 וזה שוב מחזיר את הבעיה של המראה. לסיכום 195.55.15 צמיג בדרך כלל גם עם חתך יפה..ומידה זמינה בשוק..

פורסם
אני מנסה לייפות עד כמה שניתן את המצב.. והוא נראה ממש יפה...

 

שיפורי יופי זה לא אצלנו, פה זה שיפורי אחיזה והספק ולכן ננעל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...