Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטנו במשפחה שאנחנו רוצים לאמץ כלב, העיניין הוא שאין לי שמץ של ידע בנושא.דפדפתי קצת ביד 2 ומוכרים הרבה כלבים מסוג יורקשייר וזה גם הסוג שאמא כנראה רוצה.אם יש הצעות נוספות אשמח לשמוע, הדרישות הן שיהיה חמוד, קטן ומתאים לגידול בבית.הסוגיה השניה היא על מה להסתכל, איך לבדוק, קיים מחירון וכיוב'?שבת שלום!

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיימים הרבה יוקשרים בכלביות בארץ.

דבר איתי בה"פ.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם
שלום,

 

ממליץ בחום לאמץ כלב מאחת מהעמותות כמו צער בע"ח למשל.

 

אבל אני מחפש כלב גזעי ברמה גבוהה, הבנתי ששם זה מעורבים בעיקר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אבל אני מחפש כלב גזעי ברמה גבוהה, הבנתי ששם זה מעורבים בעיקר.

 

ומה יתן לך "כלב גזעי ברמה גבוהה"?

הוא יהיה יותר בריא? יאהב אותך יותר? משפיע על האופי שלו בצורה כלשהי?

זה לא פריט ולא מותג אופנה. זה יצור חי.

 

אישית, אספתי כלב נטוש באילת, ולא הייתי מחליף אותו באף אחד אחר.

פורסם
אבל אני מחפש כלב גזעי ברמה גבוהה, הבנתי ששם זה מעורבים בעיקר.

 

יפה,כתבת "בעיקר" ואתה צודק.יש שם גם כלבים גזעיים וברמות גבוהות.

 

לא חסרים מקרים שמישהו שילם מאות דולרים על כלב כי הוא היה ממש חמוד והילדים ממש רצו והילדים הבטיחו שיטפלו בו.

הילדים לא טיפלו בו והוא נזרק. לאף אחד לא איכפת הסכום שהושקע בכלב,זה היווה להם מעמסה ו-אופס הכלב בעמותה(במקרה הטוב).

 

תוכל אולי למצוא אפילו כלבים שכבר אולפו(כן כן,גם הקטנים זקוקים לאילוף. זה לא רק אילוף זה גם חינוך)

 

http://www.avneraz.co.il/

http://www.wingate.org.il/Index.asp?CategoryID=1243&ArticleID=112&gclid=CMnGktrwtq4CFYsntAodaFH1rg#1

 

תחפש בבתי ספר לאילוף, יש כמויות של כלבים מאולפים ומחונכים שם,אם כבר אתה מחפש רמה.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם
החלטנו במשפחה שאנחנו רוצים לאמץ כלב, העיניין הוא שאין לי שמץ של ידע בנושא.דפדפתי קצת ביד 2 ומוכרים הרבה כלבים מסוג יורקשייר וזה גם הסוג שאמא כנראה רוצה.אם יש הצעות נוספות אשמח לשמוע, הדרישות הן שיהיה חמוד, קטן ומתאים לגידול בבית.הסוגיה השניה היא על מה להסתכל, איך לבדוק, קיים מחירון וכיוב'?שבת שלום!

 

לא קונים כלב מהחאפרים ביד 2!

 

לא קונים כלב מהחאפרים ביד 2!

 

לא קונים כלב מהחאפרים ביד 2!

מי שרוצה כלב גזעי (ולדעתי צריכה להיות סיבה ממש טובה לקנות דווקא גזעי), אז שייקנה ממגדל מסודר עם תעודות, לאחר פנייה לרכז הגזע בארץ. כלב בלי תעודות הוא (1) לא גזעי, (2) פוטנציאל לצרות בשל בעיות בריאות, (3) כל מיני כלבים "גזעיים" נמכרים לרב ע"י אנשים שמתייחסים לכלבות הממליטות כמו בית חרושת לגורים.

 

אני ממליץ בחום להכנס לפורום כלבים בתפוז ולראות אילו כלבים יש מוכנים לאימוץ.

 

כלב גזעי (ויש לי אחת) קונים כי מחפשים סט מסויים של תכונות, שסביר להניח שתמצא בגזע מסויים (סביר, לא בטוח). מכל בחינה אחרת, כלבים לא גזעיים הם בדיוק באותה "רמה" כמו כל כלב. אם אתה רוצה כלב חמוד שיאהב אותך, כל כלב מתאים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אבל אני מחפש כלב גזעי ברמה גבוהה, הבנתי ששם זה מעורבים בעיקר.

 

אם אני מנתח את האישיות שלך לפי כמה משפטים שרשמת (אני מנסה לשמור על כללי הפורום) אתה מעדיף להסתובב עם כלב בשביל הפוזה מאשר לעשות מעשה טוב.

אז תהנה מהפוזה, תהנה מביתי החרושת לכלבים גזעיים שמייצרים ביד 2 ועוד התעללויות שהכלבות האלה עוברות בשביל לספק רצונות של אנשים כמוך.

בזמן הזה שאנ כותב את ההודעה הזאת אני מאמין שתפסו לפחות כלב אחד ברחוב, ואותו הכלב יושלך עכשיו לאחד הכלובים בצער בע"ח ובשביל לפנות מקום לכלב החדש צריך להפטר מהכלב הישן...ככה זה שאין מקום ואין מספיק מאמצים.

 

גילוי נאות: אין לי כלב מצער בע"ח, לקחתי שני חתולים משם.

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
כל מי שמפרסם כלב למכירה ביד 2 הוא חאפר? :headscratch:

 

אם זה כלב בלי תעודות - כן. בהגדרה.

 

אם אני מנתח את האישיות שלך לפי כמה משפטים שרשמת (אני מנסה לשמור על כללי הפורום) אתה מעדיף להסתובב עם כלב בשביל הפוזה מאשר לעשות מעשה טוב.

 

יש סיבות טובות מאוד לקנות כלב גזעי, ממגדלים טובים ואחראיים שדואגים לכלבים שלהם. רק שכלב כזה עולה ה-רבה, ומי שבאמת רק מחפש כלב נחמד, אין לו שום סיבה להכנס להוצאה כזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האם ידעת שלכלבים גזעיים יש יותר מחלות? (מחלות גזע נפוצות) לעומת כלבים מעורבים ?

 

האם ידעת שכלב שלקחת אותו ממקום נוראי כלכך שאף אחד לא רוצה אותו - יתן לך אהבה שגור שתגדל אותו מ 0 לא תמיד יתן ?

 

האם חשבת על הסיפוק שיהיה לך כשתראה את אותו כלבלב מקסים גודל ותדע שהצלת אותו מהמתה ?

 

שניר - שאימץ כבר 5 כלבים ואם היה יכול היה מאמץ את כולם.

פורסם
האם ידעת שלכלבים גזעיים יש יותר מחלות?

 

זה לא נכון.

פשוט אין סטטיסטיקה למעורבים.

 

האם ידעת שכלב שלקחת אותו ממקום נוראי כלכך שאף אחד לא רוצה אותו - יתן לך אהבה שגור שתגדל אותו מ 0 לא תמיד יתן ?

 

זה בטח לא נכון (אני מגדל וגידלתי גם וגם).

כל כלב זה עולם אחר ומערכת יחסים אחרת, אם אימצץ או גידלת מגורות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מותר לשאול למה גזעי כל כך חשוב?

כלב מעורב בוודאות "עמיד" יותר מכלב גזעי.

אמץ כלב מאחת האגודות,עשה מעשה טוב,

ובתשלום הסמלי שתשלם אולי תציל עוד כמה כלבים מסוף עצוב.

סלע


×
×
  • תוכן חדש...