Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Stage 1+שיפור בלמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אחרי שחוויתי כמעט שנה עם הגולף במצב סטוק תרגלתי בלימות, פניות ולמדתי את הרכב יותר לעומק הגיע הזמן לשפר ולהתקדם הלאה.

 

שלב ראשון - Stage 1 למי שלא מכיר מדובר על שינוי ניהול המנוע ע"י צריבה מחדש של תוכנת הניהול. שידרוג מ 210 כ"ס ל ~250 כ"ס.

אני ממליץ קודם תלמדו את הרכב שלכם במצב סטוק תהנו מהיכולות שלו ואז תעשו את השידרוג, אני הרגשתי כאילו קיבלתי רכב חדש.

למי שיש GTI יודע שבחצי המהלך הראשון של דוושת הגז לא קורה הרבה ואחרי שידרוג התוכנה האוטו מתעורר לחיים מגיב יותר מהר ותוספת המומנט והכח מורגשת מהלחיצה הראשונה.

 

קראתי בפוסטים קודמים על שיפור צריכת הדלק וכד', אני חייב לציין שבנסיעה עירונית לא ראיתי שום שיפור 1 ל8-9 היה לפני ועכשיו 1 ל 8 קבוע ולפעמים קצת פחות. אני משער שבבין עירוני יש שיפור קל מ1 ל12 שהיה לפני אבל לא יצא לי לבדוק עדיין.

 

שלב שני - שידרוג צלחות דיסק EBC ורפידות בלם yellow stuff כרגע אני בהרצה של 700 ק"מ אני יעדכן בהמשך

after.jpg

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה מעניין, אחרי הטיול האחרון והעשן שנפלט מהרפידות שלי אני נכנסתי לסרט אם הנשיכה דעכה ודוושה התרככה או שזה סתם פלצבו.

בכל מקרה אשמח לשמוע עדכונים לגבי איכות הבלימה לעומת המקור.

 

עריכה:

אם לא אכפת לך שאני שואל, מה הייתה עלות הרפידות ומהיכן נרכשו?

אגב, הבנתי שיש גם Blue Stuff שאמור להיות דרגה מעל (תקנו אותי אם אני טועה) - מישהו יכול לשפוך קצת אור?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

תודה, אבל את האתר אני מכיר. על פניו לפי האתר נראה שהכחול הוא רמה מעל.

השאלה שלי היא יותר בתכל'ס למי שהתנסה איתם, אם בכלל, אל מול הצהובים/מקוריים ובנוסף איך מורגש השיפור ספציפית אצל פותח השירשור למרות שזאת לא השוואה הכי אובייקטיבית מאחר והוחלפו גם דיסקים למשופרים.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

הבחירה של הרפידות והצלחות האלה נעשו לאחר התייעצות עם החברה מ Pit Stop (שגם התקינו) סמכתי על הניסיון והידע שלהם

לפני שהחלטתי ללכת על השיפור חפרתי קצת באינטרנט וגם אני הגעתי לרפידות הצהובות וזה רק חיזק את הדעה שלי שהם המתאימות

לגבי מחירים אני לא יודע אם מקובל למסור כאן עלויות אז אני אציין שזה בסביבות 3000 ש״ח לסט קידמי

 

קח בחשבון שאומנם יש רפידות שהם רמה מעל אבל אנחנו לא נוסעים כל היום במסלול מרוצים ככה שלשימוש יום יומי אתה לא תרצה רפידות שטמפרטורת העבודה שלהם היא גבוהה (כמו ביום מסלול) וגם בנסיעה רגועה תוכל להנות מבלימה טובה ותחושה טובה בדוושה

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על החבילה הכוללת דיסקים+רפידות, אני הייתי יותר בכיוון של רפידות בלבד.

אם אתה לא מעוניין לפרסם אני גם אבין,

תודה בכל מקרה8)

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

נשמע טוב למרות שדבר אחד לא ברור לי-

 

הדיסקים שהתקנת נראים מחוררים ומחורצים, אבל הם לא באמת (יש שם רק שקעים, אין חורים באמת).

 

מה עומד מאחורי זה?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

רק לשם השוואה, שילמתי עכשיו על רפידות + צלחות מקוריות (קדמיות בלבד - מאוורר) לקופרה 07, 2500 ש"ח כולל עבודה :brickwall: , רק בדיעבד חשבתי לבדוק מול סדנא. בהחלט לא שווה את הכסף לרכוש מקורי.

אברה קדברה

פורסם
נשמע טוב למרות שדבר אחד לא ברור לי-

 

הדיסקים שהתקנת נראים מחוררים ומחורצים, אבל הם לא באמת (יש שם רק שקעים, אין חורים באמת).

 

מה עומד מאחורי זה?

 

אכן אתה צודק, אין לי מושג למה

אני יכול להגיד בינתיים למרות שאני בהרצה מרגישים את ההבדל מהלחיצה העדינה ביותר ועד האטה ממהירות של 70-100 קמ"ש

אני מת כבר להדביק את הדוושה עד הסוף ולראות אם העיניים שלי ישארו במקום :shock:

פורסם

ץודה, מחכים לעדכון.

אגב, הוחלפו גם צינורות\נוזל בלימה?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

את האמת אין צורך ב"הרצת " ברקסים חדשים ,זה לא מנוע,אלא להפך..

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לפי מה שרשום על האריזה של הרפידות נדרשת נסיעה מנהלתית של 100 מייל לפני שמפעילים את כל כח הבלימה

כנראה מכיוון שאני החלפתי גם צלחות החברה מpit stop אמרו לי לבצע הרצה של 700 ק"מ

 

לא החלפתי צינורות/נוזל בלמים

 

צרפתי תמונה מעודכנת

fr_25.jpg

פורסם

98civic,

אתה טועה מאוד!

יש צורך בהרצת צלחות ורפידות בילום חדשות!

במיוחד ככל שהן נחשבות לטובות יותר, כך גם ההרצה קריטית יותר לתפקודן בהמשך.

 

נ.ב.

אנחנו שמחים שרכשת ובטוחים שתהיה מרוצה :-)


×
×
  • תוכן חדש...