Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Stage 1+שיפור בלמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מת כבר להדביק את הדוושה עד הסוף ולראות אם העיניים שלי ישארו במקום :shock:

 

אני לא חושב שיהיה הבדל במרחק הבלימה שלך עם הצלחות והרפידות הללו מ-GTI עם ברקסים מקוריים מ-100 קמ"ש עד לעצירה.

אולי תהיה פחות דעיכה ותגובה אחרת של הברקס וגם בשביל זה הייתי מחליף גם נוזל בלמים וכבלים לשזורים.

רק אם תחליף לצמיגים רחבים או דביקים יותר אז מרחק הבלימה יתקזז.

אני צודק?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן יהיה הבדל במרחק בלימה בגלל החומר של Y.S, שהיא תרכובת קשה יותר.ובכלל מערכת בלימה ממדרגה ראשונה.

TIG-יש משהו נוסף שמצאתי לגבי "הרצה" ושוב פעם הם טוענים שאין צורך.את האמת התבלבלתי,מצד אחד אתם,בעלי נסיון רב,מצד שני נהגי מירוצים .מי צודק,כי כן התכוונתי לעשות זאת לאחר שאשדרג את בלמים שלי.

http://www.essexparts.com/learning-center/cat/brake-pads/post/Bed-in

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

98civic

בסרטון שהעלת הבחור מבצע את השלב הסופי בהרצה של הרפידות, במקרה שלי נסיעה רגועה של 600-700 ק"מ

תסתיים בדיוק בביצוע מה שהבחור עושה שזה העברת חומר הרפידות אל הדיסק ובכך להגדיל את החיכוך ולמנוע חריקות ורעידות מהבלמים.

שים לב שהוא מציין שם שקבוצות המירוצים מבצעות את התהליך לפני כל מירוץ/יום מסלול

פורסם
98civic,

אתה טועה מאוד!

יש צורך בהרצת צלחות ורפידות בילום חדשות!

במיוחד ככל שהן נחשבות לטובות יותר, כך גם ההרצה קריטית יותר לתפקודן בהמשך.

 

נ.ב.

אנחנו שמחים שרכשת ובטוחים שתהיה מרוצה :-)

 

 

 

שכחנו באמת לשאול מה הבלאי של המערכת שהתקנו..?

פורסם
כן יהיה הבדל במרחק בלימה בגלל החומר של Y.S, שהיא תרכובת קשה יותר.ובכלל מערכת בלימה ממדרגה ראשונה.

TIG-יש משהו נוסף שמצאתי לגבי "הרצה" ושוב פעם הם טוענים שאין צורך.את האמת התבלבלתי,מצד אחד אתם,בעלי נסיון רב,מצד שני נהגי מירוצים .מי צודק,כי כן התכוונתי לעשות זאת לאחר שאשדרג את בלמים שלי.

http://www.essexparts.com/learning-center/cat/brake-pads/post/Bed-in

 

תקרא את הסעיף הנ"ל בלינק שהעלית:

 

Script ----- Bedding-in Brake Pads and Rotors

 

חד משמעית - יש צורך לעשות הרצה לכל חלק ממערכת הבילום שהוחלף!

 

 

שכחנו באמת לשאול מה הבלאי של המערכת שהתקנו..?

הבלאי לא אמור להיות גדול יותר משמעותית מהבלאי הרגיל - אבל זה כמובן תלוי בנהיגה שלכם :-)

פורסם

שלום לכולם,

 

גם לי GTI MK6 2011 ואני מפנטז על stage1 כבר הרבה זמן

אבל... אני מאוד חושש מעניין תפוגת האחריות/ הסרת האחריות של החברה

 

אם תוכלו להעיר את עיניי בנושא, מאוד אודה

ובנוסף אשמח לשמוע על חוויות מהשידרוג וקיום/ אי קיום בעיות אמינות או תקלות בעקבות השידרוג (גם שינויים בצריכת הדלק, 95)

 

תודה

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי,

 

הקפה עלינו... תעבור ונסביר הכל !

בעיקרון - אין סיבה לדאגה כלל וכלל, יש בארצנו כבר הרבה מאות רכבים עם תוכנות.

פורסם
לסלי,

 

הקפה עלינו... תעבור ונסביר הכל !

בעיקרון - אין סיבה לדאגה כלל וכלל, יש בארצנו כבר הרבה מאות רכבים עם תוכנות.

 

אל תאיים, אני אבוא ואדרוש את הקפה הזה!

אבל לא איזה נס עלית מעפאן :lol:

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
לחבר'ה המוערכים מ-TIG,

 

אולי אתם תוכלו להסביר את הסיבה לכך שהדיסקים רק "נראים" מחורצים ומחוררים ולא כאלה באמת ?

 

תודה

תיכף תקבל הזמנה לביקור, הקפה כרגיל עליהם.

פורסם
לחבר'ה המוערכים מ-TIG,

 

אולי אתם תוכלו להסביר את הסיבה לכך שהדיסקים רק "נראים" מחורצים ומחוררים ולא כאלה באמת ?

 

תודה

 

אמרו שנזמין אותך לקפה.... אז גם אתה מוזמן כמובן :wink:

 

ותשובה לשאלתך, מה זאת אומרת רק נראים ?

הם מחורצים ומחוררים !

 

ברגע שהחריצים נעלמים זה הזמן להחליף את הצלחת כי היא ירדה מהמידה המותרת.


×
×
  • תוכן חדש...