Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום החלטתי למלא את הרכב בדלק 98 , אחרי המון זמן שלא מלאתי אני בדרך חזרה לבית על 120 פתאום איבדתי את ההגה כוח פשוט ההגה ננעל ונורית המצבר או החשמל נדלקה .. אני חייב להגיד שיש ברכב מצבר חדש לא עבר אפילו חודשיים של שנפ בנוסף לזה הסלד רוקד לו .. מה אתם אומרים ? האלטרנטור מחייך לי ?

פורסם
היום החלטתי למלא את הרכב בדלק 98 , אחרי המון זמן שלא מלאתי אני בדרך חזרה לבית על 120 פתאום איבדתי את ההגה כוח פשוט ההגה ננעל ונורית המצבר או החשמל נדלקה .. אני חייב להגיד שיש ברכב מצבר חדש לא עבר אפילו חודשיים של שנפ בנוסף לזה הסלד רוקד לו .. מה אתם אומרים ? האלטרנטור מחייך לי ?

לי זה נראה שרצועת אביזרים נפלה או נקרעה

פורסם
לי זה נראה שרצועת אביזרים נפלה או נקרעה

 

שלום רב !

אבחנה סבירה הגיונית, וכמובן נכונה !

עלות החלפתה זניחה , הבעייה שאם יש לך שני ידים ימניות, מעט רקע טכני, ואת קרעי הרצועה, או הרצועה הישנה שעפה, קח אותה לחנות חלקי חילוף, וכנראה שאתה זקוק גם לרצועת הגה כח, רצועת אלטרנטור, ואולי(אינני מכיר את מכלולי הרכב)גם רצועת מזגן, שאולי משותפת לאלטרנטור ולמדחס.

בכל מקרה אסור לנוע עם הרכב, ויש לגרור אותו למוסך קרוב.

לא ברור לי מדוע תדלקת באוקטן 98, בזבוז כסף ללא שום תועלת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...