Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לפג'ו 206 (או - "האשראי לא עבר")


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב :|

 

לקרובת משפחה יש פג'ו 206 אוט' 1.6 XT 02 .

רשיון יש לה 3 שנים.

 

היא ניסתה עכשיו לחדש את הביטוח, וכרטיס האשראי לא עבר (סיבות שלא ניכנס אליהם עכשיו :roll:).

 

היא בביטוח "חבר אלון", והביטוח עולה 4006 ש"ח כולל מע"מ .

 

הביטוח לא מקבל צ'קים, ולא מזומן, רק אשראי.

 

יש לכם המלצות מה עושים? אולי לחברת ביטוח אחרת?

 

תודה לעונים :wink:

 

נ.ב. - הוא נגמר ב-30/1/12 .

:twisted:
פורסם

האם חבר אלון לא קשורה לארגון "חבר"?

האם הם מוכנים לקבל תשלום בכרטיס אשראי של מי שאינו חבר "חבר"?

אם אפשרי, היא יכולה לחייב כרטיס אשראי של בן משפחה ולתת לו צ'קים שלה.

פורסם
האם חבר אלון לא קשורה לארגון "חבר"?

האם הם מוכנים לקבל תשלום בכרטיס אשראי של מי שאינו חבר "חבר"?

אם אפשרי, היא יכולה לחייב כרטיס אשראי של בן משפחה ולתת לו צ'קים שלה.

כן, "חבר אלון" קשורה לארגון חבר.

היא שאלה אותם, ולא - הם מוכנים לקבל רק מחשבון שרשום על שמה...

:twisted:
×
×
  • תוכן חדש...