Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני מתלבט ,ברשותי אבארט 500 ג'נט 16 עם צמיגים 194/45/R16

מתלבט עם להרכיב TOYO T1R, פוחד מהדופן הרכה שלהם

מעדיף R1R ,אך אין במידה זו

אשמח להכוונה

 

לדעתי צמיגים מעולים.

אחיזה מעולה אחרי שמתחממים, החזיקו לי מעמד שנתיים.

אנשים טוענים שהם רועשים, אני לא שמתי לב.

מגאן 265

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם
קיבלתי הצעות:

 

T1R ב-460 ש"ח לצמיג.

Sdrive ב-500 ש"ח לצמיג.

 

מה דעתכם?

 

מאיפה?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הלחצתם אותי קצת , מה אני רואה פה משפט שחוזר על עצמו שטויו וצרפתיות לא עובדים טוב יחד ? , זאת אומרת שאם עכשיו אני יקנה טויו פרוקסיס 4 לסיטרואן שלי אני נכנס להרפתקאות של משיכות וחוסר איזונים ואי התאמה ... בבקשה תרגיעו אותי !!

 

או שזה היה מקרה חד פעמי עם רכב ספציפי ואין שום קשר כולל לחברת הצמיגים TOYO ולרכבים מארץ FRANCE

פורסם

אני עם צרפתיה עם סט של R1R מבסוט עד הגג.

האוטו מתנהג לא פחות ממדהים,עוצר נשימה ומטורף.

אני יכול להעיד שיש לי אותם 5K הם עברו חיים טובים יחסית למעט נס הרים לפני חודשיים ואת הכביש של מצפה 150- ק"מ ספורטיביים בטירוף של סיבובים וגבולות אחיזה והיו מדהימים.

האוטו כוון במעבדה בחולון.

הכל תלוי במצב המתלים של הרכב.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
הלחצתם אותי קצת , מה אני רואה פה משפט שחוזר על עצמו שטויו וצרפתיות לא עובדים טוב יחד ? , זאת אומרת שאם עכשיו אני יקנה טויו פרוקסיס 4 לסיטרואן שלי אני נכנס להרפתקאות של משיכות וחוסר איזונים ואי התאמה ... בבקשה תרגיעו אותי !!

 

או שזה היה מקרה חד פעמי עם רכב ספציפי ואין שום קשר כולל לחברת הצמיגים TOYO ולרכבים מארץ FRANCE

 

לדעתי זה היה משהו עם סט ספציפי, בכל מקרה דובר על T1R.

S.DRIVE ב 500 ש"ח זה מחיר ללא תחרות, בדוק את תאריך היצור.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לאחר התקנה של ארבעה צמיגי toyo t1r ,האם צריך לעשות הרצה לצמיגים? יש הרגשה של חוסר אחיזה לעומת הסט הקודם


×
×
  • תוכן חדש...