Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

כמה נהוג לשלם היום לנהג בוס? (לצורך העניין, נהג של איש עסקים מבוגר)

 

בהנחה שהעבודה היא באזור המגורים והשעות הן בערך מ7 בבוקר עד סביבות 16:30-17:30 בימים א-ה ? (השעות יכולות להשתנות לכאן ולכאן).

 

אשמח לשמוע ממקור ראשון. אם יש כאן נהגי בוס, או אם יש כאן כאלו שמעסיקים נהגי בוס.

 

תודה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

הכל תלוי בבוס.

ישנם מקומות שמשלמים מינימום וישנם אנשי עסיקם שלוקחים נהג/עוזר אישי ומשלמים 50 ש"ח לשעה.

פשוט תתחיל לחפש ולברר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הי עידן.

 

חבר כבר קיבל הצעה להיות נהג בוס.

הבעיה היא שמדובר בנהג ראשון ל"בוס" הזה. מעולם לא היה מישהו בתפקיד הזה.

את נושא השכר השאירו לשיקולו של החבר. "תחזיר לנו תשובה כמה היית רוצה לקבל עבור התפקיד".

 

במקרה כזה, האם כדאי לבקש שכר שעתי או גלובלי?

 

ושוב, מהו השכר עבור תפקיד כזה? (גם שעתי וגם גלובלי).

 

 

תודה.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

בעבודות מהסוג הזה יש כמה וכמה פרמטרים

קודם כל מי זה הבוס , כי יש כאלה שישלמו יותר בגלל שהבוס הוא לא בידיוק בוס של עסק מסודר

דבר שני , כמות הבל"תמים , בעבודות מהסוג הזה יש המון , וזה אמור להשפיע ישירות על השכר והתנאים

דבר שלישי אבל פחות קריטי , איפה יהיה הרכב מחוץ לשעות העבודה אצל הנהג ? הנהג אמור להגיע למקום הימצאו

של הבוס כל בוקר ?

 

 

אחד החברים שלי שעובד כנהג של בוס בחברה די גדולה מקבל משכורת סדר גודל של 7-8 אלף , אחרי תקופת ניסיון

של שלושה חודשים שבהם היה השכר 6.5 אלף שקל (נטו כמובן )

 

בכל מקרה , זה מאוד תלוי בבוס עצמו , יש בוסים שגם בשביל 25 אלף בחודש לא היית רוצה להיות נהג שלהם

ויש כאלה נחמדים שתעבוד אצלהם בכיף גם אם המשכורת לא בשמיים

פורסם

האם יש מרכיב סיכון בלהיות הנהג של הבוס המסוים?

 

אני מסכים עם רן, הרבה מושפע מהאם צריך להגיע לרכב אצל הבוס, או להגיע עם הרכב אל הבוס.

שני דברים שונים, ת"ש שונה לגמרי.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...