Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סנייק 2006 שקניתי מהטרייד של קרסו לפני קצת פחות משנה, בסך הכל האוטו אחלה, נוח ומשרת אותנו, יושב טוב על הכביש ובינתיים חוץ ממצבר וכמה חלקי פלסטיק מחזיק מעמד בכבוד. קיבלתי בקנייה שוברים ל 3 טיפולים חינם או שכך לפחות חשבתי, אבל יצאתי ממוסך מורשה בטיפול האחרון בנזק של קרוב ל 2800 שקל (וזה עוד עם השובר). מסתבר שעם השובר אתה לא משלם על שמן, פילטר וחצי שעת עבודה מתוך שלוש שמוקצות לטיפול, על מסנן אוויר, מצתים, מסנן דלק, נוזל קירור, נוזל בלמים, ברקסים אחוריים, מסנן מזגן, תושבת גיר, תושבת אגזוז ועבודה על הטיפול ועל השאר אתה משלם ולא מעט. אני די בדילמה, מהיום הראשון שלו הרכב טופל באותו מקום ורציתי להמשיך את הרצף, יש למישהו מושג כמה היה עולה טיפול כזה במוסך שמכיר את הרכב ולמה זה כלכך יקר? מה עם המחאה החברתית? מה לא מגיע לנו טיפול בר השגה?:-(

×
×
  • תוכן חדש...