Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

אני דיי חדש בעינייני הרכב אבל אני תמיד שמח ללמוד עוד דברים ולדעת כמה שיותר :)

ברשותי סיאט איביזה 2002 1.6 100 כח סוס 3 דלתות , עלתה לי המחשבה לשים לה פילטר אינבוקס !

אני מאוד אשמח לדעת מה ההיתרונות ואם הוא מזיק לאוטו , היכן ניתן להשיג פילטר כזה ? ומהי עלותו !

תודה .

פורסם

לא מזיק, לא תורם הרבה במנוע כמו שלך.

אתה אמור לקבל אחרי הרכבת הפילטר מנוע שנושם יותר טוב .

תקבל כ 3 כוח סוס בטורים הגבוהים, ורעש נחמד.

עלות בין 150 ל400 שח .

יש לך את פיט סטופ תיעץ איתם

רז...

פורסם

אגב, גם הפילטר המקורי הוא אינבוקס פשוט הפילטר עצמו הוא קרטון חד פעמי ואם אני לא טועה קטן יותר.

אברה קדברה

פורסם

ובלי קשר לביצועים - זה גם יותר כלכלי.

פילטר רגיל/מקורי הוא חד-פעמי, ופילטר "משופר" הוא רב-פעמי (מצריך ניקוי+שימון אחת לתקופה).

פורסם

שאלה:

האם שווה בכלל להשקיע בפילטר כזה ? מבחינת התחזוקה שלו, עלויות , ביצועים וכו'?

 

השיפור בינו לבין הפילטר קרטון הרגיל כל כך משמעותי?

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

השיפור זניח עד לא קיים, בטח ברכב שזה השיפור היחיד בו.

לגבי תחזוקה, יש לנקות ולשמן כל X ק"מ - פעולה ממש פשוטה וקלה.

פורסם

שמעתי על כאלו שמחוררים את הקופסא של הפילטר כדי לאפשר כניסה של אויר בצורה קלה יותר , האם זה באמת עובד ?

מה ההשפעה של זה על אורך חי הפילטר וארך חיי המנוע בכלל ? ואיך זה בהשוואה לשימוש בפילטר אינבוקס משופר ?

זה בכלל משפר משהו ? אני מכתוון גם לנשימה של המנוע והרעש ולא רק כוחות סוס....

×
×
  • תוכן חדש...