Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראה קרבי :)


Carmageddon
שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מודה שכרית האויר זה אמצעי בטיחות שתמיד מדאיג אותי מפגיעה בפנים ובעיקר בעיניים ואף - פה כמה סנטימטרים עלול להיות משמעותי, אך עדיין רוב ההרוגים או פגיעות קשות זה מחוסר חגורה בכלל. ראיתי מספיק קטעי וידאו בהילוך איטי כדי להבין את חשיבות החגורה - ולכן בסה"כ כמה ס"מ לא יפריעו לחגורה למנוע ממני להיזרק מחוץ לאוטו או בחלל הרכב.

 

תראה, בניגוד לאחרים אני משתדל להיות ענייני, אבל חופש של כמה סנטימטרים בחגורה בהחלט יכול לגרום לנזק רציני, ואני הבאתי לך אסמכתה מקצועית ממישהו שכבר בחן כמה תאונות בפועל, ואני אפילו מכיר המלצה להדק את החגורה, ולבדוק את ההידוק שלה כל עשרים דקות של נהיגה.

 

זוהי גם כל המטרה של קדם המותחן, שאמור לבטל חופשים קטנים שבקטנים, שנוצרים עקב סיבות טריוויאליות כמו תזוזת הגוף בנסיעה או ביגוד. אז מה עושים נהגים כמוך, יוצרים רפיון שכזה במודע?! אגב, אם החגורה מונחת נכון על האגן (ולא על הבטן) היא גם לא אמורה להציק, ככה שהטיעון שלך עוד יותר רופף, וגם מראה שאינך יודע לעשות שימוש נכון בחגורת הבטיחות! ועוד בכלל לא דיברנו על תנוחת הנהיגה שלך, שאני משער שאינה טובה, גם מבחינת תפקוד מערכות הבטיחות הפסיביות של הרכב.

 

 

לגבי המראה הפנורמית - אכן כן, יש לי מראה של יותר מ 180 מעלות! כך שאני תמיד רואה הכל מאחור ואין לי שטח מת.

רק מעט מאוד חסר לי מראות עגולות על מראות צד - הן נפלו עם הזמן ואני מתכנן לקנות חלופי הפעם באיביי יותר זול ויותר איכותי מהזבל שקניתי פעם באוטו דיפו.

 

אני לא בטוח אם המראה הזו עשויה מזכוכית או פלסטיק, פעם היה לי זכוכית קריסטלית עד שהמכונאי התיישב עליה בטעות :cry:

הוא החליף בזו שיש לה זווית אפילו יותר רחב, אז קיבלתי אותה :-D

 

מעניין, לי אין שום מראה כזאת ומעולם לא התשמשתי בכזאת, ותאמין לי שאני רואה הכל מאחור ואין לי שטח מת.

 

אין מצב שמראה פנורמית תכסה לך את כל השטחים המתים כיוון שיכולת הכיסוי שלה מוגבלת מעצם היותה מראה פנימית: קורות התקרה, המושבים האחוריים, המדף האחורי והתקרה מסתירות חלק גדול משטח הכיסוי שלה ש"מתבזבז" וגם מקשה עליך כנהג לקלוט בזריזות מה קורה מאחוריך, ואני בכלל לא מדבר על נושא העיוותים, כפילות המידע, וחלילה מלהזכיר את הסתרת שדה הראיה מלפנים! גם במצב של תאונה אתה לא ממש רוצה לדעת מה חתיכת הפלסטיק והזכוכית המגודלת הזאת תעשה לך, תאמין לי.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נאמר לי שכן אפשר לשים מערכת גז, אך לצערי לא שמים על הגג או בתא הנוסעים שאני לא משתמש בו.

אני רוצה לשמור על תא המטען פנוי, ומושב אחורי פשוט אין לי צורך בו (וגם בגג).

אולי אפשרי לעשות התקנה "זמנית" לעבור את האישור לאחר התקנה ולהעביר את הבלון לגג בצורה "לא רשמית"?

אף אחד אפילו לא יבין שזה בלון גז למעלה.

 

בשביל עוד כמה ג'ובות בעל עסק יגיד לך גם שאפשר לגרום לרכב הזה לעוף בשמיים.

 

לעשות דברים בצורה "לא רשמית" זה אומר שברגע ששוטר יעלה עליך או בטסט הבא של הרכב פשוט יורידו אותו מהכביש בו במקום ובמדינת ישראל זאת גם עבירה פלילית.

עדיף שעם רכב כזה פשוט תרד מהעניין של הגז - זה יהיה הכי לטובה.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בניגוד לאחרים אני משתדל להיות ענייני, אבל חופש של כמה סנטימטרים בחגורה בהחלט יכול לגרום לנזק רציני, ואני הבאתי לך אסמכתה מקצועית ממישהו שכבר בחן כמה תאונות בפועל, ואני אפילו מכיר המלצה להדק את החגורה, ולבדוק את ההידוק שלה כל עשרים דקות של נהיגה.

 

זוהי גם כל המטרה של קדם המותחן, שאמור לבטל חופשים קטנים שבקטנים, שנוצרים עקב סיבות טריוויאליות כמו תזוזת הגוף בנסיעה או ביגוד. אז מה עושים נהגים כמוך, יוצרים רפיון שכזה במודע?! אגב, אם החגורה מונחת נכון על האגן (ולא על הבטן) היא גם לא אמורה להציק, ככה שהטיעון שלך עוד יותר רופף, וגם מראה שאינך יודע לעשות שימוש נכון בחגורת הבטיחות! ועוד בכלל לא דיברנו על תנוחת הנהיגה שלך, שאני משער שאינה טובה, גם מבחינת תפקוד מערכות הבטיחות הפסיביות של הרכב.

 

 

 

 

מעניין, לי אין שום מראה כזאת ומעולם לא התשמשתי בכזאת, ותאמין לי שאני רואה הכל מאחור ואין לי שטח מת.

 

אין מצב שמראה פנורמית תכסה לך את כל השטחים המתים כיוון שיכולת הכיסוי שלה מוגבלת מעצם היותה מראה פנימית: קורות התקרה, המושבים האחוריים, המדף האחורי והתקרה מסתירות חלק גדול משטח הכיסוי שלה ש"מתבזבז" וגם מקשה עליך כנהג לקלוט בזריזות מה קורה מאחוריך, ואני בכלל לא מדבר על נושא העיוותים, כפילות המידע, וחלילה מלהזכיר את הסתרת שדה הראיה מלפנים! גם במצב של תאונה אתה לא ממש רוצה לדעת מה חתיכת הפלסטיק והזכוכית המגודלת הזאת תעשה לך, תאמין לי.

 

אני כנראה החמצתי את האסמכתה שהבאת בנושא, אתה יכול בבקשה לתת לינק? אני אקרא.

הבעיה שלי עם חגורה זה ש:

1) היא לוחצת בבטן בנסיעה ארוכה (היא זזה לשם לבד זה לא נשאר באיזור המותניים).

2) אם אני צריך להישען קדימה לכיוון ה GPS, או להתקרב לחברה זה גם מפריע.

 

וזה דווקא מזכיר לי - בנסיעות כאלו שאני צריך גישה לרכון קדימה אני בכלל משחרר לפחות מטר ורק אז נועל אותה, אין ברירה.

 

 

לגבי שטח הכיסוי של המראה, אז ככה, מנקודת ראות שלי כנהג, אני יכול לראות מכ 40% מחלון שמאל קדמי, ו 30% מחלון ימין קדמי רק דרך המראה מרכזית! זה חוסך המון סיבובי ראש כי בהינף עין אני רואה הכל, ומה שחסר לי בגלל הקורות, אני משלים עם מראות צד.

 

צורת עבודה כזו מאפשרת לי לעבור מסלולים בדיוק על סנטימטרים מרכב מאחוריי, כי אני רואה בקלות גם מקדימה וגם מאחורה בו זמנית כמעט (בשינוי פוקוס עיניים).

 

לגבי העיוותים 0 אכן זה קיים אך פשוט לוקח זמן להתרגל, ואז מרגע שאתה רגיל לזה, ויודע בדיוק איפה קצות הרכב שלך נמצאים תוך כדי עיוות - אין שום בעיה לחתוך מכוניות עם סניטימטרים בודדים מאחור! :twisted:

זה בעצם דומה לקטע של מראות חדשות כיום שכולם כותבים Objects are closer than they appear.

גם - אתה מתרגל לאומדן מרחק חדש, אך לאורך זמן מרוויח זוית ראייה יותר טובה ורחבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל עוד כמה ג'ובות בעל עסק יגיד לך גם שאפשר לגרום לרכב הזה לעוף בשמיים.

 

לעשות דברים בצורה "לא רשמית" זה אומר שברגע ששוטר יעלה עליך או בטסט הבא של הרכב פשוט יורידו אותו מהכביש בו במקום ובמדינת ישראל זאת גם עבירה פלילית.

עדיף שעם רכב כזה פשוט תרד מהעניין של הגז - זה יהיה הכי לטובה.

 

למה, מה האלטרנטיבה? לשלם עלויות דלק? נמאס :(

צריך או לסדר את זו ולהמשיך להשתמש עם גז, או לעבור לרכב חסכוני יותר (כששברולט וולט זה האידיליה של חסכון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם אומרים? כיצד יסתיים הסיפור הזה?

הורדה מהכביש או טוטאל-לוס על איזו קוביית בטון?

 

מכיוון שמהצד של השכל שום דבר לא נכנס בינתיים,

אני מקווה שתלמד דרך הכיס הודות לאיזה קנס שמן

ולא דרך איזו פגיעה גופנית בך או בחפים מפשע. :?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר לעניין ולכן אני לא פוסל אותך מיד כמו אחרים, אבל תן דעתך לדברים. את האסמכתה המקצועית אני מביא ממדריכי אלטרנתיבי (שלימדו אותי בערך כל מה שאני יודע על רכבים ונהיגה) ואת לשון הדברים, שהבאתי בציטוט בהודעתי הראשונה, שאבתי מכתבה של הצוות מלפני כמה שנים, בנוגע לשימוש בתפסים שמרפים את חגורת הבטיחות.

 

בכל מקרה חגורת האגן צריכה לשבת באופן הדוק על האגן, וחגורת הכתף לא צריכה להיות הדוקה במיוחד (ולכן לא צריכה להיות לך בעיה להישען באופן כלשהו בנהיגה) ובלבד שתשב ישירות על מרכז הכתף, שאותו אתה וודאי מכיר מהטירונות בתור "שקע" הכתף. בחייך, תנסה.

 

 

לגבי שטח הכיסוי של המראה, אז ככה, מנקודת ראות שלי כנהג, אני יכול לראות מכ 40% מחלון שמאל קדמי, ו 30% מחלון ימין קדמי רק דרך המראה מרכזית! זה חוסך המון סיבובי ראש כי בהינף עין אני רואה הכל, ומה שחסר לי בגלל הקורות, אני משלים עם מראות צד.

 

יש מראות עם שדה ראיה כזה, אבל רוב החסרונות שציינתי עדיין קיימים. העיוותים פחות משמעותיים כיון שאם נודה על האמת, באמת אפשר להתרגל לכך. הבעיה היא ביחס למראות הצד, וגם בעיה של כפילות שאני מצאתי שגורמת לבלבול בנוגע למיקום הרכב הנצפה במראות ואף לשימוש פחות תדיר במראות הצד. מעבר לכך, מראות אלו יוצרות סדרת בעיות מבחינת שדה ראיה קדימה (הסתרת תמרורים וכדומה), הפרעה בשימוש בסוככי השמש, בעיות סינוור מרכבים אחרים ובעיקר - בעיות בטיחותיות במקרה של תאונה.

 

אם תנסה כיוון מראות רחב יותר (מה שקרוי "השיטה הקנדית") בשילוב עם הראי הפנימי המקורי, תיווכח לדעת שכמות המידע וגם הדיוק שלך מבחינת מיקום הרכב, יישמרו ואף ישתפרו מבלי שצטרך מראה ענקית ומסוכנת שכזאת. ואגב, אני לא מבין במה יש להתגאות בכך שאתה עובר נתיבים במרחק סנטימטרים מהרכב מאחור.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לגבי שטח הכיסוי של המראה, אז ככה, מנקודת ראות שלי כנהג, אני יכול לראות מכ 40% מחלון שמאל קדמי, ו 30% מחלון ימין קדמי רק דרך המראה מרכזית! זה חוסך המון סיבובי ראש כי בהינף עין אני רואה הכל, ומה שחסר לי בגלל הקורות, אני משלים עם מראות צד.

 

צורת עבודה כזו מאפשרת לי לעבור מסלולים בדיוק על סנטימטרים מרכב מאחוריי, כי אני רואה בקלות גם מקדימה וגם מאחורה בו זמנית כמעט (בשינוי פוקוס עיניים).

ועדיין לא ראית את הרכב השחור מימינך. אני חושב שזה אומר הכל

images?q=tbn:ANd9GcRrtDbRgrFO5i5OP6r-c03sS5qstvbzOkdjlYiZDUrxD8Ro9K_qow

לא מאמין שאתה בן 27

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי בודק שלשכנים שלך אין איזה מיקרוגל לא קונבנציונלי :roll:

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין איך המנהלים נותנים במה לנהיגה פושעת שכזאת.

לא הגיע הזמן לנעול ולחסום ?

 

1. אני לא מבין למה אתה לא פונה "למנהלים" בפרטי, כנדרש.

 

2. הנהלת הפורום איננה עורכת תכנים רק כי הכותב קשקשן שעף על עצמו. אם אתה רוצה להיות אזרח טוב אתה יותר ממוזמן לקחת את העדויות הנמצאות בפורום ולהגיש את תלונה במשטרה, במסגרת מאמציך האזרחיים למנוע נהיגה פושעת.

 

אל תשכח לעדכן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פצצת זמן מתקתקת

 

איפוא השב"כ כשצריכים אותו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע חבר, אני יהיה קצת יותר נחמד מרוב האנשים פה, מקווה שאני מתאמץ בשביל מישהו אמיתי ולא טרול.

מה שאתה באמת צריך, זה למכור את האיביזה המסכנה הזאת ולקנות ג'יפ תרד איתו לשטח ושם תעשה כמה קרמגדון שאתה רוצה בלי לסכן אף אחד חוץ מעצמך, ההנאה מובטחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי בודק שלשכנים שלך אין איזה מיקרוגל לא קונבנציונלי :roll:

עשית לי את הבוקר.

בנוגע לפותח השרשור,_ אם אתה רציני (ואני מקווה מאוד שלא ) אני מציע שתשמור את התחביב שלך לכל שטח מרוחק מהאדם המודרני וסע אך ורק על שטחי עפר וחול אי שם בדרום,_כי אם אני יראה אותך משתולל בכביש עם בלון גז על הגג ואיזשהם שטויות על הגריל מקדימה, אני אזעיק עלייך את החיות הקטנות מהפרסומת של הלוטו... ואז נראה איך תסתדר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, אני לא אחד מאלו - אני בודק מחשב טוב טוב לפני שאני עושה דברים לוודא שהצומת פנוי, או שאין מכוניות איפה שיש אור ירוק באותו זמן וכו'.

אתה תראה בוידאו, חכה לעדכון הבא שלי :)

 

אני נוסע בשבילי חצץ - הוכחתי לעצמי כבר שאני מגיע לפני אלו שפנו בכביש רגיל בכ- 5 שניות, וזה גם הרבה יותר כיף!

 

לגבי הבור בכביש - לא מאמין שעיקום כזה בקצה החישוק של ג'אנט יכול להביא לתפוצצות גלגל.

אבל כמו שאמרתי אני לא אחד הארסים, אני נוסע חגור (עם שיחרור של כמה ס"מ לנוחות נסיעה) - כך שבמקרה של התהפכות עשרות פעמים לי לא יקרה כלום - לכל השאר ממש לא אכפת לי - לזה יש לכם את הביטוח חובה ומקיף, כריות אוויר וכו'.

הגלגלים לאחר מכן בטוח יצטרכו כיוון פרונט, יישור מתלים וזהו נראה לי.

כמו שחישבת טוב טוב לפני שחתכת את הרכב השחור ואז קיבלת את המראה ה"קרבי" הזה:wink:

ד"א אחרי שהעלת את התמונות האלה זה עוד יותר ברור שאתה האשם בתאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...