Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים טובים (מאד) באמצע הדרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי הצדיק (צדיק עאלק.. טס ל-3 חודשים לניו-זילנד) השאיר לי את הגרנדה פונטו 2007 שלו.



לאוטו כבר תקופה יש רישרוש דיי מעצבן בתחילת נסיעה בהילוכים הראשונים אך לא קול מתכתי.

דבר שאפילו אנשי פיאט לא ידעו לו לזה הסבר.

 

היום בדרך למשרד בפיתוח, איך שאני מחנה את האוטו אני רואה לפני אדם עם גרנדה פונטו זהה וביגוד של איש מוסך עוצר ובוחן את הרכב.

בספוטניות שאלתי אותו אם הוא מתעסק עם פיאט. תשובתו היתה שהוא בוחן של מכון טסטים.

 

שאלתי אותו אם יש לו מושג לפשר הרעש..

באופן מידי הוא ענה לי שזה הכונס של הפיטר אויר שנקרע לו הגומיה.

קבלתי הוראה מידית לפתוח את המכסה מנוע ומיד הוא הראה לי איפה למקם את האזיקון..

התפלאתי שזה פתרון כזה קל ומרוב פליאה עוד שאלתי כמה אני חייב של השרות.

נענתי בשלילה גדולה - אז לפחות הודתי מאד.

 

קטן אמונה שכמוני עד שהגעתי חזרה לבית לא האמנתי שזה יפתור את זה

ולכן מיד לקחתי אזיקון ועשיתי כמצוות הבחור - וראו איזה פלא הרעש נעלם כליל ולשם שינוי שומעים רק את המנוע ואת הגיר פועלים חלק.

 

וזהו בערך, עם כל הניסיון והידע שיש לי אני מודה שאם מוסך היה אומר לי שיש עבודה בהיקף של 5,000 ש"ח

הייתי מאמין ומשלם. בסוף זה עלה לי 50 אג' ו-2 דקות עבודה.

כנראה שעוד לא נגמרו האנשים הטובים ביננו.

 

חנוכה שמח,

י.

[CENTER] [/CENTER]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי הגנב שמכר לך אזיקון בחצי שקל?:lol:

תמיד כיף לשמוע על מקרים כאלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ישנם אנשים טובים רק שהמציאות מנסה לסחוט מהם כל טיפה של טוב.

צריך להשאר שפויים, זה המעט שנוכל לעשות...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
מי הגנב שמכר לך אזיקון בחצי שקל?:lol:

תמיד כיף לשמוע על מקרים כאלה.

 

לקחתי מהקורולה שלי.

מכרתי לעצמי - עשיתי אחלה רווח.. :-D

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

כדאי שתשמר את הרגע הזה,

מכיוון שלא תתקל בהרבה אנשים כאלו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני יותר מתפלא מהמקצוענות של אותו בחור שאבחן בצורה מדהימה ,ממש שמיעה מוסיקלית!

זה רק מראה שהוא מקצוען אמיתי עם הרבה ניסיון.

תצחקו, אבל הרבה דברים אפשר לאבחן לפי הצליל, ואפילו לפי הריח!!

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

כשאחיך הצדיק (עלאק צדיק) יחזור תגיד לו שהייתה בעייה בשרשרת טיימניג והתענוג עלה כמה אלפים טובים.

כפי שנאמר "צדיק ורע לו רשע וטוב לו".:wink:

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...