Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט התקנה בסיאט לאון


ShizoManiak
שימו לב! השרשור הזה בן 3930 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים תפסיקו....

הכבלים האלה משמשים לחיבור ציוד הגברה על הבמה, שיש שם המון כבלים זרוקים, מגולגלים, ובונים שדה אלקטרומגנתי עצום, ואיך שהוא מסתדרים.

חבל סתם לזרוק חששות לאויר אם אין מושג בסיסי בעניין הזה.

הרבה יותר חכמים ומנוסים ממני משתמשים ב"חומרי גלם" האלה לבניית RCA, אז חלאס עם הפסימיות הזאת :-D

זה שהתחום "הכנה עצמית" לא מפוח אצלינו בפורום, לא אומר שהכל יהיה רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 563
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוב,זה לא נאמר כדי להוציא לך את "הרוח מהמפרשים" אלא רצון כן ואמיתי לשתף בחששות.

 

בטוחני שלא יהיה אחד כאן שלא ישמח בשבילך אם ואכן הכל אצלך ילך כשורה.באמת.

 

בהצלחה rose.gif

 

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלת אחורית

פירקתי רק חלק עם בד, אותו אני רוצה לבודד, הוא זה שעשה קצת רעש בכביש מקורצף.

שימו לב כמה קליפסים וסוגרים יש על חתיחת פלסטיק הקטנה הזאת :shock::shock::shock:

במהלך הפירוק לא נשבר שופ דבר :lol:

 

img0358ps.jpg

img0359txa.jpg

img0360z.jpg

img0361hm.jpg

img0362pi.jpg

 

דלת קדמית.

קצת יותר קשה לפירוק, אז נאלצתי להשתמש בכמה כלים יותר רציניים.

וגם במקרה הזה לא נשבר כלום :-)

 

שלב הבא הורדת דיפון.

 

img0363dl.jpg

img0364zn.jpg

img0365tb.jpg

img0366li.jpg

img0367n.jpg

img0368yh.jpg

 

יוסי אולי תיתן דעתך בנושא בבקשה.

האם ניתן להוריד דיפון בלי להוציא מסילות של הרמת חלון?

 

בזמנו באיביזה הצלחתי לעשות את זה, מה עם לאון?

תודה מראש על התשובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה לעבוד לפי הספר ובצורה נוחה ויעילה אתה חייב לפרק את הדיפון ביחד עם המנגנון. תאמין לי שבסוף זה משתלם הדרך הארוכה היא הדרך הקצרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מה עם החלון?

איך להחזיק אותו כשאעבוד על הדיפון עצמו, הרי שום דבר לא יחזיק את הזכוכית?

לפי איזה מדריך PDF שמצאתי ברשת (פירוק דלתות בלאון) הוא החזיק אותו עם סלוטייפ (3 חתיחות), זה לא נראה הכי בטיחותי, וככה אי אפשר להשאיר רכב לכמה שעות, וללכת לבית ולעבוד בשקט.

 

זה נראה ככה: oknoow.jpg

 

JUNIOR

אני הצלחתי להוריד דיפון של איביזה, בלי לפרק מנגנון, כן קצת סיפור, כן קצת פלסטיקים שבורים (בלי לפגוע בתיפקוד המכלולים), ואז כשהייתי צריך להוריד דיפון ע"מ לעשות משהו בתוך הדלת עצמה, פשוט הייתי מוריד דיפון בלי שום בעיה.

והעיקרון פירוק של דלתות איביזה, הוא אותו עיקרון כמו בלאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעייה להשאיר את החלון תלוי עם דבק כמה שעות.

לגבי האיביזה והלאון אני יודע מה הולך שם.

תפרק את הדיפון והמנגנון, כשאתה מחזיר את הדיפון תדאג שהמנגנון כבר יישב על הדיפון ואז תסגור את הדיפון כשהמנגנון כבר יושב עליו :idea:

בהצלחה :wink:

עריכה: כשאתה שם דבק תוודא שהוא לא אחד משאיר סימנים .

::FEEL THE {XS} power::

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה תראה דיפון מבפנים אחרי שנוריד אותו, ונעבוד עליו :-D

חומר (השחור) לא סופג מים, דביק מצד אחד, גמיש ונמתך כמו ספוג, מנטרל רעשים של פלסטיקה רופפת, + מבודד אקוסטי. אחלה חומר. :-D

img0370mk.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תעשה 3 שכבות בידוד על כל דופן וגם על הדיפון + תכניס שם חומרים נוספים מונעי וויברציות כמו הספוג השחור ותטפל בכל הצמות והמוטות ותעשה לסאב הזה שרוול (לא מאמין שאתה יכול לסגור שם תיבה.



 

אולי תקבל תוצאה סבירה - נושא הנפח בסאב וופרים הוא מאוד רגיש אם האלמנט לא מתוכנן לעבוד פרי-אייר.

 

מה גם שהבאס אצלך ינגן המון תדרים שיוסגרו ע"י הדלתות ואני מאמין שזה ישמע "קצת" מוזר.

 

הייתי נשאר עם התיבות המסורתיות בנושא הזה.

 

אם כבר וופרים 8 אינטש בדלתות הקדמיות - זה כבר סיפור אחר.

 

אבל!

 

אני מאוד בעד "לשבור את הקווים" ולחצות את גבולות ה"קופסא" ואם בא לך לנסות - לך על זה, יכול להיות מעניין אם כן תצליח להוציא מזה תוצאה טובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

17.2Lit

"Sealed Box - Performance

Bigger, both in dimensions and sound,

it responds with a full bodily bass and

excellent dynamics."

 

למה פרי אייר?

מדובר בדלת אטומה.

השאלה מה נפח של הדלת האחורית? איך אני מודד אותה?

 

לגבי בידוד מובן לי שחובה לבצע כמה וכמה שיכבות, עם זה אין בעיה, יש מספיק SECOND SKIN, וחומרי בידוד שונים אחרים.

אני מפחד שזה יפרק לי את הדלת. :-D:-D:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יפרק את הדלת אבל אולי ינפח קצת את הפח

:-D - בכל מקרה לא נראה לי שזה יקרה מסאב 8 אינטש -> זו תופעה שמיוחסת בדרך כלל לסאב וופרים שמותקנים בדפנות תא המטען ובקטרים הרבה יותר גדולים.

 

אני חושב שאם אתה מוכן לנסות - אז למה לא?

 

על הנייר או בתיאוריה זה דבר אחד - מציאות זה דבר אחר.

 

לך תדע, אולי זה יהיה אחד הדברים הטובים יותר שעשית מזה הרבה מאוד זמן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3930 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...