Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נגרם פקק.


drivemaster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

זה מראה שבן אדם אחד, שנוסע במהירות שאינה קבועה, יכול לגרום לפקק רציני.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

(מצטער, אך אני לא מצליח להעלות חלון של יוטיוב לכאן ולכן הקישור.)

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקורה כאשר לא שומרים מרחק. כאשר נצמדים לנהג ממול, כל בלימה קטנה שלו גורמת לנו לבלום חזק עוד יותר על מנת לשמור על מעט הרווח שקיים. כאשר יש שיירה של נהגים שאינם שומרים מרחק, זה יוצר תגובת שרשרת שיכולה ליצור פקק שכזה (או אף תאונה), במרחק של כמה מאות מטרים אחורה והפקק הזה יכול להימשך הרבה אחרי שהרכב הראשון כבר בלם. זוהי גם הסיבה שלא כדאי לסמן לנצמדים עם הבלמים, וגם שכדאי לרדת לתוך נתיב ההאטה לפני שמתחילים להאט, ולא להיפך.

 

נ.ב. כמו שכמה נהגים בודדים יכולים "לתקוע" את התנועה, כמה נהגים בודדים גם יכולים להזרים אותה. לא צריך שכל הנהגים יעשו את זה! שמירת מרחק, נהיגה במהירות הממוצעת של התנועה, צפיה למרחק, בלימה מוקדמת ככל הניתן ועדינה כלל המתאפשר והימנעות מעצירה - יכולות לעשות פלאים לתנועה מסביב!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני עשר שנים כשהוצאתי רישיון, מישהו חכם אמר לי "לכל שיירה יש אידיוט שמוביל אותה" .

 

כשאתה נוסע על איילון ופתאום יש האטה אגרסיבית ואז אתה מגיע למצב עצירה ואחרי 20 דקות בפקק התנועה מתחילה לזרום ואתה מגלה שלא היתה שום תאונה או רמזור או כל דבר הגיוני אחר, אז אתה מבין את המשפט.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך מושג כמה זה נכון.

בתור אחד שנוסע הרבה, אני מעריך ש90 אחוז מהמקרים (הערכה גסה) הפקקים נגרמים מזחלנים לרוחב כל הכביש שמובילים טורי ענק ולא סופרים אף אחד.

בשאר המקרים אלו תאונות או עבודות בכביש.

 

למשל : כל הפקק באיילון דרום בשעות הבוקר שמשתחרר באזור השלום נגרם מנהגים גרועים שצריכים לרדת במחלף השלום ולא נערכים לכך מראש ע"י מעבר לנתיב או שניים הימניים ביותר , ואז כשהזליגה לכיוון השלום מתבצעת מכל הנתיבים כל הכביש למעשה נחסם. אני רואה את זה כל בוקר וזה פשוט מרתיח.

 

כנ"ל במקרים אחרים בהם גרוטאות שלא עוברות 70 , מובילות טורי ענק של קילומטרים בזחילה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פקקים קבועים בכביש נגרמים למשל מהאטה בוינגייט של נהג שהסיבוב המפחיד :-o מאיט את מהירותו ב 10 קמ"ש או בסיבוב חבצלת השרון לכיוון דרום

 

או לא עלינו בכל תאונה בנתיב הנגדי שכל אחד מאט לשניה כדי לראות מה קרה.

 

לא צריך בשביל זה מחקר מדעי מיפן:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את אלו שנצמדים עליך גם אם אתה על 140 ובאמצע עקיפה.

 

יש כאן בשרשור כמה אנשים הבהירו יפה מאוד (בשרשורים בעבר) שהם עושים את זה ונוהגים כמו שמוקים, וגם לועגים לכל מי שיש לו רכב עם פחות מ100 כ"ס או יותר מ10 שנים על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא היו זחלנים לא היו את אלה שנצמדים אליהם מאחור.

 

 

ראשית כל תגדיר "זחלנים" ושנית כמעט בכל מהירות יהיו כאלה שיצמדו לך לתחת בכביש.

 

ברוב הנסיעות העירוניות אני מאיץ לאט ובעדינות (גם ככה בעוד כמה מטרים יהיו שוב רמזור אדום..), מה שבטוח אני מאוד משתדל להתחשב בסביבה ולכן אם לרגע חפצתי בהזדחלות איטית בכביש כזה או אחר, הרי שלעולם לא תמצאו אותי עושה זאת בנתיב השמאלי.

איש איש באמונתו יחיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי כאן זהב

 

סע בגרמניה באוטובהאן על 160בעקיפה ותראה את כמות ההיבהובים שתקבל מאלה שנוסעים ב 200+

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא שבאוטובאן מותר לנסוע במהירויות האלו.

 

פה יש לך את האידיוט שבכביש החוץ צופר לך ומהבהב כשאתה כבר במהירות של 50 קמ"ש מעל המותר, כי הוא רוצה לנסוע הרבה יותר מעל המותר (או שהוא סתם נהנה לצפור ולהבהב לאנשים כדי להרגיש יותר כוחני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המהירות המותרת לא משנה

 

בשני המקרים מדובר בהתנהגות כוחנית , של אלה שנוסעים יותר מהר ממך והם חסרי סבלנות וסובלנות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל תגדיר "זחלנים" ושנית כמעט בכל מהירות יהיו כאלה שיצמדו לך לתחת בכביש.

 

ברוב הנסיעות העירוניות אני מאיץ לאט ובעדינות (גם ככה בעוד כמה מטרים יהיו שוב רמזור אדום..), מה שבטוח אני מאוד משתדל להתחשב בסביבה ולכן אם לרגע חפצתי בהזדחלות איטית בכביש כזה או אחר, הרי שלעולם לא תמצאו אותי עושה זאת בנתיב השמאלי.

 

זחלנים - אלה שנוסעים במהירות נמוכה משמעותית מהמהירות הסבירה לתנאי הדרך. לרוב יהיה מדובר בסבתות נחמדות שמפחדות לעלות על הכביש ובכל זאת נוהגות, ומוסיפות כל 10 שניות לחיצה על הברקס גם אם הכביש פנוי לחלוטין. בשאר המקרים אלה יהיו כאלה שעושים עוד משהו בנוסף לנהיגה. אני לא אוהב להיצמד לכאלה בעיקר כי זה לא בטיחותי בעליל, אבל לפעמים גם אני ממהר ומי יודע, אולי הם יבינו את הרמז.

 

אגב התנהגות כוחנית, גם אלה שנוהגים 70 קמ"ש בכביש החוף\20 קמ"ש בכביש עירוני ממוצע הם בריונים בעיני. הכביש לא של אבא של אף אחד ואם אנשים באים לנסוע אז שיסעו במהירות סבירה, יש עוד מכוניות מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פקקים קבועים בכביש נגרמים למשל מהאטה בוינגייט של נהג שהסיבוב המפחיד :-o מאיט את מהירותו ב 10 קמ"ש או בסיבוב חבצלת השרון לכיוון דרום

 

או לא עלינו בכל תאונה בנתיב הנגדי שכל אחד מאט לשניה כדי לראות מה קרה.

 

לא צריך בשביל זה מחקר מדעי מיפן:-D

 

"סיבוב" כזה בכיף אפשר לקחת ב-100 קמ"ש בלי למצמץ, גם בשעות הבוקר. הבעיה היא שאנשים חולמים על הכביש.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...