Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות בהגה - VW בורה


AndreyVW
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי VW בורה 2001 1.6 ידני. לאחרונה התחלתי להרגיש רעידות חזקות בהגה במהירות נמוכה (20-70קמ"ש) ובמהירות גבוה יש רעידות ממש קטנות שכמעת ולא מרגישים.

ועוד דבר. כשהרכב נוסע ישר ההגה מוסתה טיפה שמאלה.

 

מישהו נתקל בבעיה כזאת? ומה זה יכול להיות חוץ מכיוון ואיזון?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תיגש לפנצריה ותבקש שימלאו לך לחץ אוויר 34 בכל הגלגלים.

תעשה סיבוב עם הרכב ותבדוק אם יש שינוי.

ע''פ חוק כל פנצריה מחוייבת לבדוק ולמלא אוויר בחינם לכל אדם שידרוש.

 

בקשר לרעידות זה יכול להיגרם כתוצאה מצמיג מעוות.

תיגש לפנצריה ובקש ממנו שיפרק את 2 הגלגלים הקדמיים, ושיבדוק אותם על המכונת איזון לבחון האם יש דפורמציה.

במידה והוא יגיד לך שהצמיג מעוות תבקש ממנו שיראה לך.

במידה וכן תצטרך להחליף צמיגים.

 

בקשר להגה כנראה אתה זקוק לכיוון גלגלים.

אל תיתפתה לשלם יותר מ 150 ש''ח גם אם ינסו לשכנע אותך שיעשו לו כיוון פרונט מלא.

אין לך צורך בכך ובמילא הפרוצדורה תהיה זהה.

בנוסף תבקש דו''ח של הכיוון פרונט תיסרוק ותעלה אותו שנוכל לראות.

לאחר שיסיימו את הכיוון אל תשלם לפני שתצא לנסיעת מבחן עם הרכב ותבדוק שההגה ישר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק חופש בציריות ותותבים.

אי איזון לא אמור להיות מורגש במהרויות כל כך נמוכות כמו 20 קמ"ש, אלה אם כן, האיזון ממש גרוע ביותר, עם חוסר אויר, צמיגים פגומים, וכיוון פרונט לקוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

השילוב של הרעידות והמשיכה של ההגה מכוון בדרך כלל לצמיגים פגומים .

אך יתכן גם בעיה של חופש בציריות פנימיות ,בעיקר בציריה הימנית .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי כיוון פרונט בתחתיה בת״א לא הרבה השתנה אח יש שינוי בהתנהגות ההגה. שם אמרו לי שיש לי בליטה בצמיג הימני שמזה יש לי רעידות. זאת אומרת שאני חייב להחליף צמיגים. ואוד דבר שהוא גילה לי שתושבת בולם ימנית הולכת לעולמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תושבת בולם לא גורמת למשיכה.

תחליף צמיגים מומלץ מאוד לחדשים, אבל אם כבר החלטת לחסוך ולשים משומשים תבדוק שקנית חברה טובה

כמו: קונטיננטל, דאנלופ, מישלינג, ברידג'סטון, גודייאר וכ''ד.

הסיכוי שצמיג של אחת החברות האלה יהיה מעוות או יקבל עיוות עם הזמן הוא כמעט אפסי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית אוהב את הקונטיננטל

צמיג רך עם אחיזה מעולה נוח ושקט לנסיעה מחזיק לאורך זמן ובמחיר סביר יחסית

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

הייתה לי בעייה כזו שהתחילה לאחר מס' ק"מ מהחלפת גרמושקה בציריה בצד שמאל.

במידה והכל תקין מבחינת צמיגים, גנטים, חופשים במערכת ההיגוי הייתי מנסה להחליף ציריה.

כדי לדעת איזו ציריה אפשר להרים את הרכב בצד אחד כל פעם לשלב להילוך ולתת גז ואז להרגיש אם יש רעידה.

בצד שתרגיש את הרעידה שם הבעיה.

בהצלחה.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי צמיגים והכל הסתדר, האוטו נוסע חלק אפילו יותר חלק מאשר לפני שהתחילו הבעיות הללו. עכשיו כדאי בכל זאת להכניס את האוטו לכיוון פרונט חוזר שיראה האם באמת הכל הסתדר ב100% ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...