Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית גיר בפוקוס 2 (2008)


aramot
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לאחרונה נתקלתי בבעיה שחוזרת על עצמה אחרי שהתיבה מורידה הילוך בעליה.

ההילוכים עוברים במכה קטנה ולא באופן חלק, התיבה לא עוברת להילוך הגבוה ביותר גם במהירות וסל"ד גבוה ובנוסף לא ניתן להעביר הילוכים באופן ידני.בדרך כלל לאחר עצירה וכיבוי הרכב הבעיה נעלמת.

במוסך (מורשה - "עד" בכפר סבא) חשבו שהבעיה היא במחשב גיר ונתנו לי ליסוע עם מחשב אחר, לא נפתר.

בבדיקה חוזרת אמרו שהבעיה היא בממיר מומנט וצריך להחליף את כל התיבה (5000-6000 ש"ח).

המוסכניק הקבוע חושב שלא מדובר בבעיה מכנית אלא חשמלית.בהמלצתו הולך מחר לבדוק במוסך מורשה אחר.

הרכב יד ראשונה עם כ- 55,000 ק"מ, ללא בעיות קודמות.

 

האם מישהו נתקל בבעיה דומה?

אשמח גם להמלצה על מכון גיר באיזור כפר-סבא -רעננה.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר נתקלנו (ותיקנו) כמה פוקוסים חדשים, בקילומטרז' נמוך יחסית. צריך לבדוק את איכות השמן. אם הוא כהה עד שחור - אין ספק לגבי בעיה מכנית. בכל אופן כדאי מאוד לחבר מחשב ולבדוק קודי תקלה ופרמטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשני חברים שלי סוזוקי יורו סוויפט שנת 98 - גיר אוטומטי .

 

הם היד הראשונה - מעולם לא שופץ הגיר .

 

איך גיר אוטומטים של רכבים כל כך חדשים מתקלקלים במהירות כזו ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעולם שבו יותר ויותר דברים מיוצרים לאורך חיים קצר / מורכבים מאוד מכאנית-חשמלית / סתם חוסר מזל - הרי לך התשובה מדוע גיר אוטומטי עושה בעיות אחרי 55000 ק"מ בלבד.

(אי אפשר להשוות גיר של סוויפט 98 לגיר של פוקוס 2008, אוטומטיים כמובן).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשני חברים שלי סוזוקי יורו סוויפט שנת 98 - גיר אוטומטי .

 

הם היד הראשונה - מעולם לא שופץ הגיר .

 

איך גיר אוטומטים של רכבים כל כך חדשים מתקלקלים במהירות כזו ? .

 

מאותה סיבה שיש לי רסיבר סטיראו של אונקיו שעובד עם אפס תקלות כבר מעל 20 שנה, ולעומתו כבר מס' פעמים החלפתי מערכות צעצוע בנות 4-5 שנים אחרי שהתגלו בהן תקלות שלא שוות את מחיר התיקון.

 

מה שנבנה פעם נבנה לאריכות זמן ולעבודה קשה, לעומת היום. מה גם שבוודאי ובוודאי אין להשוות טכנולוגיה לטכנולוגיה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעל פוקוס 2008

 

לאור מה שמתואר כאן, האם כדאי בטיפול 60 אלף להחליף שמן גיר ? למרות שלפי ההוראות רק מוסיפים שמן גיר במקרה הצורך ולא מחליפים אותו כלל באופן יזום.

 

ואם ההחלפה מתבצעת רק על ידי ריקון הנוזל הישן ומילוי של חדש ללא מכשיר ייעודי ?

ומה לגבי הסיכון שדווקא בעקבות ההחלפה יצוצו בעיות בגלל שינוי בצמיגות בין השמן החדש לשמן הישן ?

 

מה דעתכם ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף כל 40K. אין יותר דברים כאלו "בעיות בצמיגות". זה היה ב BX. ולא חייבים מכשירים יעודיים. תחליף פעמיים - החלפת אחוז גדול יותר של שמן ישן. ועדיף גם להחליף את הפילטר באותה ההזדמנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...