Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בן 22 וקונה מרצדסים וקסודוסים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום להסתכל איפה אחרים פוגעים תתחיל לכוון גבוה.

 

תמיד תשאף ליותר ממה שאתה רוצה/צריך.

 

ועוד שלל קלישאות נכונות שכאלה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
עצה ידידותית.

 

אל תתעמק יותר מדי במה יש לאחרים.

 

אל תשאל יותר מדי שאלות על מה שיש לאחרים, כי בסוף אחרים שמים לב.

 

אל תטריח את עצמך במחשבה על למה לך אין.

 

עשה את המקסימום כדי שלך יהיה.

 

:mm_yeah:

 

אני לא מבין מה זו הצרות עין הזו שיש לאנשים

הרי ברור בסך הכול שכול אחד מקנא בצורה זו או אחרת כי זהו

הייצר האנושי , אבל לא ככה..

 

 

תגידו מה זו היפות נפש של כולכם פתאום. גם אם אתם לא מודים אתם תמיד תסתכלו מה יש לאחרים בצלחת, ושתראו שיש להם יותר אז גם אתם תרצו! וזה שאתם לא אומרים את זה ויש כאלה שכן זה לא הופך את זה לשונה בכלל. כמו שלירן אמר, אחד הייצרים של האדם הוא קנאה! אין מה לעשות! ואם יש מישהו שבאמת, במאה אחוז, שלם עם כל מה שיש לו, ולא היה רוצה אפילו משהו אחד שיש למישהו אחר, אז הוא מיוחד במינו.

 

 

יש הבדל גדול ומהותי בין שאיפה לבין קנאה , אולם שניהם הם יצרים בסיסים

של האדם המודרני ובכלל..

קנאה תמיד תיהיה במידה מסויימת , אולם ישנן כמה דרגות

לדוגמא דרגה של קנאה עד כדי חיבול במעשי האדם שקנא נובעת אליו (חיבול במכוניתו לדוגמא)

וישנה קנאה מהצד השני של המדרס , שהאדם אשר מקנא , ילך בדרכים חוקיות

וישתפר בתחומיו על מנת להשיג את מה שהוא חושק...

 

עכשיו כולם להרגע!!!!!!!!!!!!

אני לא מקנא!!!!! רק אמרתי שאני רוצה לדעת איך עושים את זה!!!! לקרוא קצת יודעים?

יש מבין????? יש כרטיס מועדון? מה יש לכם? :evil:

פורסם

"איך עושים את זה " זו גם דרך של קנאה בדרכה שלה..

אתה שואל איך עושים את זה , למה שמישהו יענה לך אם הוא יודע?

אולי הוא יעשה את זה בעצמו?

אולי אתה צריך למצוא דרך "לעשות את זה" לבד..

 

:roll:

פורסם

:shock::shock::shock:

 

מה קורה לכם??

סה"כ שאל שאלה תמימה ואני בטוח שהוא לא התכוון למשהו..

 

ישר קפצתם עליו , התנפלתם עליו, הרגתם לי את הילד....

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
:shock::shock::shock:

 

מה קורה לכם??

סה"כ שאל שאלה תמימה ואני בטוח שהוא לא התכוון למשהו..

 

ישר קפצתם עליו , התנפלתם עליו, הרגתם לי את הילד....

 

תודה אחי :lol:

×
×
  • תוכן חדש...