Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לא ללכת כבר על פיג'ו 406?? נוחה מאוד, אמינה, אחזקה לא בשמיים (כמובן שלא זולה כמו פונטו)

 

אם תמצא אחת שמורה עם ק"מ נורמלי זה שווה! ב15 אלף תוכל למצוא מודל 2001-2002 וב20 אלף 2004!

 

אני מעדיף את ה 307 בגלל ענייני בטיחות בעיקר..היא דור אחד קדימה..ה 406 תמיד עניינה אותי ד"א

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

307 מנוע 2 ליטר זה C5 בלי מערכת המתלים המתוחכמת.

כמו שאמרו לך, אם תמצא רכב כזה שמור מטופל תחסוך לך הרבה כאב ראש והוצאות מיותרות.

היו לי 2 307 בתקופות שונות. אחת משנת 2002 השניה משנת 2005. שתיהן דור I.

את ה 307 שלי קניתי כשהיו בני 5 עם הסטוריית טיפולים מלאה. שתיהן הפגינו אמינות טובה. ומלבד טיפולים / אחזקה שוטפת לשמחתי לא נתקלתי בכל הדברים הרעים שאנשים אוהבים לכתוב על תקלות חשמל חוזרות וכו.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

החלתטי להעלות את התקציב ל 30K שזה אומר C5 2005 אחרי מתיחת הפנים.הרכב הזה מאוד קוסם לי ואני יודע שהוא הרכב הכי מודרני\בטוחו\נוח שהתקציב שלי מאפשר לי.

מחר אני הולך לבדוק אחת עם 136K על השעון יחד עם חבר שלי-סוחר רכבים במקצועו

(כזה שיודע לזהות רכב בעייתי ובעלי רכבים נוכלים-שיודע לזהות את בני מינו-תמיד טוב אחד כזה בצד שלך 8) ) אבל העניין הוא כזה:

 

אותו חבר שאת דעתו אני מחשיב הרבה יותר מאיזה נודניק בעבודה שלשכנה שלו הייתה C5 ונשרפה לה איזו מנורה וכך החליט שכל מערכת החשמל שם רקובה (כן אני ציני כאן) פסק חד משמעית שאני מכניס את עצמי כאן לבור ללא תחתית והצרפתיה המפנקת תגרום לי לקריסה כלכלית וששום נוחות לא שווה את הקללות והעצבים שלי, ברגע שהמערכת החשמלית המתוחכמת תתחיל עם הצרות שלה\שהגיר האוטומטי המשוכלל גם פוטנציאלית פגיע\ שמחירי החלפים יקרים יותר ושבכלל כדאי לי לרדת שלוש שנים בשנתון הרכב וללכת על הונדה אקורד (כי ידוע שצרפתיות עוד משלבי התכנון שלהן מיועדות להיתקלקל ויפניות יכולות לנסוע גם בלי שמן ומים ועם חול במיכל הדלק בלי שזה יפריע להן :lol: ) פשוטה יחסית ועם פחות פוטנציאל לפגיעה חמורה בכיס,כזאת שהסחירות שלה במצב יותר סביר(וכן אני מודע לכך שרכב זו הוצאה ולא השקעה אבל בכל זאת לא בא לי שיעוד 3 שנים מישהו יעשה לי טובה ויקנה ממני את הרכב ב 5K..)

היכן האמת? איפשהו באמצע? אני רוצה C5...אמרתי כבר?

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

לדגם המתוח של ה C5 יש כמה יתרונות משמעותיים על פני הדגם הקודם: מערכת החשמל שלו נחשבת אמינה יותר, במיוחד אם אין התקנות מקומיות חפריות, דגם הבסיס מקבל תכונות שבאו מדגם ה pk כגון חיישני רוורס, גשם ותאורה וכן את המערכת ההידראולית האחרונה, מסוג היידראקטיב 3+.

 

בעיני הוא גם נראה טוב יותר מהקודם.

 

מה שכן, אין סיכוי לדעתי למצוא דגם מתוח פנים במחיר שציינת אלא אם הוא חורבה רצינית ביותר שהמוכר חייב להפטר ממנה. סוחר הרכב לא יעזור לך כאן כי צריך מישהו שיודע לבדוק C5 במיוחד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני בהחלט מתכוון לבדוק את הצרפתיה בצורה מקיפה.קודם אצל "מוסך גבע" שהבנתי שהוא מכיר את הרכב על בוריו ואחרי בדיקה בקומפיוטסט..

חבל שאי אפשר לרכוש אותו עם גיר ידני או/ו מנוע דיזל שלא עבר מליון קילומטרים,היייתי פותר המון דילמות בעניין צריכת הדלק והגיר האוטומטי.

האם ישנן תקלות אופיניות של מערכת החשמל/מחשבים /חיישנים אופיניות ל C5?

האם מערכת החשמל /חיישנים/מחשב רגישה/בעייתית יותר ממערכת החשמל במגאן2 למשל?

מה הפיצ'רים שיש למערכת החשמל ב C5 להציע לעומת המגאן2?

הגיר זהה למגאן לפי מייטב ידיעתי..האם אני צודק?

האם יש בדיקה (מסננת ראשונית לפחות) שאני יכול לעשות לפני שאני לוקח את האוטו למומחים?

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...